Kom net van mijn werk. Is Braaien zich aan het inlikken bij Japio. Ik dacht dat hij liever Amanda likte, ondanks een 'break".quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:32 schreef havefun het volgende:
Loverboy Brian heeft een nieuw slachtoffer.
Zeker een verloren oom ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef Sug4r het volgende:
Syl heeft zelfs post uit Duitsland..
Dat doet hij al een week of zo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kom net van mijn werk. Is Braaien zich aan het inlikken bij Japio. Ik dacht dat hij liever Amanda likte, ondanks een 'break".
Er valt bij Jaap meer te likken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kom net van mijn werk. Is Braaien zich aan het inlikken bij Japio. Ik dacht dat hij liever Amanda likte, ondanks een 'break".
Ja, kut he als iemand aardiger is dan jijquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef joop24 het volgende:
edit
Kom op nou joh, negeer het dan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:35 schreef joop24 het volgende:
edit
Kan dan nog wel een tijdje duren, vierkante meters genoeg om gelikt te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |