sterf !quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
Sorry had hem even nodig
Nou nou, doe eens even rustig...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:01 schreef mvc het volgende:
sterf !
Dah noem mhen eun vizueze sirkel.... Meer bier!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan jat je er toch gewoon ook éénZo gaat ....
Koop dan ook gewoon een kutfiets, mensen die een dure fiets kopen terwijl ze ook nog weleens gaan stappen of alcohol drinken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:59 schreef mvc het volgende:
Mensen leer het verdomme eens, blijf met je tengels van andermans spullen af !
Zo heeft vandaag weer één of ander triest figuur mijn fiets gestolen. Waarom ? Koop er één ofzo ga werk zoeken als je dit voor de kost doet.
Dude dit was een fiets die ik 8 jaar geleden van mijn ouders heb gekregen, ik ging er overal mee naartoe. Dus ook opstap! Ik was er gewoon aan gehechtquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:06 schreef honderd het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon een kutfiets, mensen die een dure fiets kopen terwijl ze ook nog weleens gaan stappen of alcohol drinken.![]()
![]()
![]()
triest dat dat kanquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:06 schreef honderd het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon een kutfiets, mensen die een dure fiets kopen terwijl ze ook nog weleens gaan stappen of alcohol drinken.![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een redelijke fiets ooit eens gekocht voor 100 euro ofzo, en die van mij staat tijden in de stad met alleen een slot, niks aparts en is in 5 jaar nog nooit gestolen. Het lijkt wel of fietsen altijd van zwakke mensen worden gejat misschien zegt je fiets wel wat over de eigenaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
triest dat dat kan
omdat je fiets anders kapot wordt geschopt of gestolen
kanker mentaliteit
mijn fietsen zijn nog nooit gestolenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een redelijke fiets ooit eens gekocht voor 100 euro ofzo, en die van mij staat tijden in de stad met alleen een slot, niks aparts en is in 5 jaar nog nooit gestolen. Het lijkt wel of fietsen altijd van zwakke mensen worden gejat misschien zegt je fiets wel wat over de eigenaar![]()
En net of jij nooit een fiets hebt gestolen of hebt overwogen er één te stelen.
Nee, waarom zou ik?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef honderd het volgende:
En net of jij nooit een fiets hebt gestolen of hebt overwogen er één te stelen.
om thuis te komenquote:
Ik was ook gehecht aan mn fiets, ging er ook overal mee heen. En fietste fijn.Toen werd die gestolen. Toen heb ik een nieuwe(tweedehands) gekocht. 2 maandjes later, mijn lieve fietsje is weer terug. Niet helemaal zo schattig als toen maar mn fietsje is terug.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef mvc het volgende:
[..]
Dude dit was een fiets die ik 8 jaar geleden van mijn ouders heb gekregen, ik ging er overal mee naartoe. Dus ook opstap! Ik was er gewoon aan gehecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |