Thanks, kende die site niet. Zal m er van de week even opzetten!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef BYM het volgende:
Zet hem hier op het forum neer, stuk meer oprecht geinterresseerden
http://www.oldtimeropelforum.nl/
Foto's komen eraan. Hij staat in Utrecht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:53 schreef Boswachter het volgende:
Ik wil ook graag foto;s zien, en waar staat ie?
Nog wat kleine vraagjes, heb je misschien een idee van wat het verbruik van de auto ongeveer is? En welke uitvoering is het?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef spanks het volgende:
[..]
Foto's komen eraan. Hij staat in Utrecht.
Ja, zoals ik al zei: hij is niet nieuw maar ziet er prima uit. Hier en daar een klein deukje maar niet opvallend ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:09 schreef Sometimes het volgende:
Jammer van die deur...
Ziet er verder nog strak uit! (is dat van dichtbij ook zo?).
Nee, dat is uit mijn hoofd gezegd al in 1997 gebeurd en toen was ik 14quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:26 schreef Sometimes het volgende:
Zelf geimporteerd?
Mail me anders even. Zie profiel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef jarod.nl het volgende:
Laat het even weten als het met die twee geinteresseerden niets wordt, heb wel interesse, maar moet er nog even goed over nadenken....
Ik verhuis 6 april dus dan moet ie eigenlijk weg zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:19 schreef BOKA het volgende:
Mocht hij er eind mei begin juni nog zijn dan heb ik ook zeker interesse.
Dat is ook wel waar, ik ga even overleggen met mijn vriendin.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:37 schreef spanks het volgende:
[..]
Ik verhuis 6 april dus dan moet ie eigenlijk weg zijn.
Je kan m ook nu kopen, je hebt toch geen vaste kosten, behalve de 76 euro per jaar voor de verzekering.
sgoed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:43 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar, ik ga even overleggen met mijn vriendin.
Maakt naar mijn weten niet uit. Heb ik ook niet. Maar staat op mijn moeders naamquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:52 schreef BOKA het volgende:
Nog even een vraagje over de verzekering, ik neem aan dat die mij toch wel een stuk hoger liggen aangezien ik nog geen schadevrije jaren heb opgebouwd?
Of maakt dat niet uit omdat het een oldtimer is?
Er valt altijd wel wat te onderhandelen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:03 schreef spanks het volgende:
ok. dank voor je bod. Heb al wat hogers via marktplaats, maar als die niet komen opdagen....
is waarquote:Op zondag 25 maart 2007 13:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
Er valt altijd wel wat te onderhandelen.
Geld is geen probleem, maar vanavond weet ik pas zeker of ik hem neem (nog even overleggen), sorry.quote:
Mompelt iets over broek aan en thuis......quote:Op maandag 26 maart 2007 13:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaaf ding!![]()
Mag van mijn vriendin niet bieden.. [afbeelding]
Prima. hoor het wel. ben ook nog wel met andere mensen aan het onderhandelen overigens.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:33 schreef BOKA het volgende:
[..]
Geld is geen probleem, maar vanavond weet ik pas zeker of ik hem neem (nog even overleggen), sorry.
jeej.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef spanks het volgende:
gereserveerd voor BOKA. Komt woensdag langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |