dan blijft het nog vaagquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:06 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ja datw eet ik dus ook niet echt, denk afgelopen weekend met padvinderij
Wat voor conclusies waren dat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:43 schreef GlamourGirl het volgende:
Grappig om te zien dat in een topic die gaat over stagelopen, er hele andere dingen worden besproken behalve de stageactiviteiten. Laat ik maar eens beginnen met het goede voorbeeld te geven (ahum ahum).
Ik had net dus een gesprek met mijn 2 begeleiders en ze waren uiterst tevreden over mijn conclusies. Ik moet het alleen nog verder uitwerken en dan de aanbevelingen doen. Het ziet ernaaruit dat ik het e i n d e l i j k kan gaan afronden. Ik begon de moed al op te geven.
in navolging van dit goede voorbeeld: gisteren is onze begeleider langsgeweest, was tevreden over onderzoeksaanpak en de quick-scan, voor de rest zeer interessant onderzoek in een "fascinerend" bedrijfquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:43 schreef GlamourGirl het volgende:
Grappig om te zien dat in een topic die gaat over stagelopen, er hele andere dingen worden besproken behalve de stageactiviteiten. Laat ik maar eens beginnen met het goede voorbeeld te geven (ahum ahum).
Ik had net dus een gesprek met mijn 2 begeleiders en ze waren uiterst tevreden over mijn conclusies. Ik moet het alleen nog verder uitwerken en dan de aanbevelingen doen. Het ziet ernaaruit dat ik het e i n d e l i j k kan gaan afronden. Ik begon de moed al op te geven.
Je bent anders wel áltijd de eerste die reageertquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
@ GlamourGirl: fijn dat je mijn naam goed schrijftik Fok! meestal tussen de werkzaamheden door, even kijken of iemand nog hier gepost heeft enzo
dus zo erg daalt mijn productiviteit dan niet...
Niet de daadwerkelijke conclusies, maar op welk gebiedquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef GlamourGirl het volgende:
@mr_cucumber: Ik heb vanuit het bedrijf geheimhoudingsplicht dus de conclusies kan ik niet met jullie delen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je bent anders wel áltijd de eerste die reageert![]()
Oei, mag ik vraag waarom je bent ontslagen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:26 schreef Rechterbal het volgende:
Ik ben gister op mijn stage ontslagenIkvoel me er zwaar kut onder, en kan nu waarschijnlijk niet de benodigde studiepunten halen
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:26 schreef Rechterbal het volgende:
Ik ben gister op mijn stage ontslagenIkvoel me er zwaar kut onder, en kan nu waarschijnlijk niet de benodigde studiepunten halen
![]()
Hm, nu ben ik wel benieuwd naar de reden van dat ontslag..quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:26 schreef Rechterbal het volgende:
![]()
Ik rij af en toe in de Scenic van mijn vader.. en er zit een hoop dingen op die je weinig tot nooit gebruikt..quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:00 schreef Goover het volgende:
Hallo, ik moest net WEER rijden voor stageik ga binnenkort maar eens melden dat 2 keer in de week wel voldoende is. Dit keer in een Renault Megane Senic van een van de werknemers, een leasebak. Wel leuk ding, veel zooi die je niet gebruikt
.
Ontslagen? VERTEL
Oh dit is echt rot..quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef Rechterbal het volgende:
Nja, er is wel vooruitgang in mijn leerproces, maar niet zoveel vooruitgang dat ik op het einde van mijn stage een voldoende kan verwachten. Er is dus besloten om er maar mee te stoppen. Ik ben gewoon bang dat ik het niet in me heb![]()
Anyway, de stageplek heeft me nog eens dienst bewezen; als ze me tot het einde hadden laten blijven en me een onvoldoende hadden moeten geven, dan moest ik sowieso van de opleiding af. Nu kan ik nog een andere stageplek krijgen waar ik me wel kan bewijzen.
Ik denk ook dat me stageplek te moeilijk was. Ik doe SPW, 1ejaars. En mijn collega-leerlingen zitten allemaal op kinderdagverblijven, en ik zat()op een afdeling voor Korsakov-patienten.
Om het grof te zeggen: Mensen die zich dement hebben gezopen.
Ik voel me er gewoon klote onder.![]()
erg lullig voor jequote:Op donderdag 15 maart 2007 13:10 schreef Rechterbal het volgende: