Mwa, een seconde of 2quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef MichielPH het volgende:
Môge. Hadden we eveline gister nog nog kunnen zien of niet?
2 seconds of famequote:
waar heb/had je precies last van dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:54 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen na een dag afwezigheid, huisarst--> ziekenhuis, --> flinke oorpijn, ben ik weer op me werk aanbeland en is het morgen al weer weekend.
Thanksquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb/had je precies last van dan?
en goedemorgenook voor Freshthinking
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:12 schreef octopussy het volgende:
Mogge ieder en al,
ik ga zo op weg naar een gemeente voor gebruikersonderzoek. Helaas is gisterenavond een spier in mijn bovenrug gaan blokkeren waardoor ik vannacht heb liggen lijden (alle bewegingen deden pijn)![]()
Ik heb er nu ook last van, dus ik hoop dat ik niet te veel verkramp. Moet wel een beetje relaxed kunnen interviewen![]()
Zoek een klasgenoot op, neem een bak pleur en ga blij zijn dat je rust hebt!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:27 schreef francis997 het volgende:
hallo allemaal, ik zit nu op school en niet op mijn stage. En later komen er 2 uren om je dood te vervelen aan.![]()
Wij hebben er 2.. de ene.. met te veel onverbrande energie en de andere met af en toe te veel energiequote:
??quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:49 schreef lienelien het volgende:
kutsuperman
Spacey!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:49 schreef lienelien het volgende:
kutsuperman
ik heb al sinds maandag een piep in me oor bleek dus een stukje steen in te zitten, die is eruit gehaald, maar ben er wel voor verdooft bij me oor dus me evenwichtsoorganen beetje in de knoei misselijk de verder dag dus thuis op bed gelegen, ach ja gebeurt weer een wat. alleen nog oorpijn nu beetje geiriteerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb/had je precies last van dan?
en goedemorgenook voor Freshthinking
ja datw eet ik dus ook niet echt, denk afgelopen weekend met padvinderijquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:04 schreef DaFan het volgende:
Hoe de neuk krijg je een steentje in je oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |