quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef octopussy het volgende:
Ben thuis![]()
ik was een paar uur eerder weggegaan omdat ik nog een statief moest ophalen wat ik nodg heb voor gebruikersonderzoek. Onderweg bedacht ik me dat ik nog wel ff een paar dingetjes moest kopen (vrouwen), dus toen ik klaar was met spullen zoeken was het bijna 5 uur
![]()
het was idd wel coole actie, helemaal omdat het totaal niks met mijn scriptie onderwerp te maken had... maar de docent staat er ook om bekend dat hij veel praat (wel allemaal nuttige dingen) en best wel vaak over dingen die niet echt relevant zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:33 schreef DaFan het volgende:
Best cool dat zo'n docent ff een briljant idee op tafel gooit
En natuurlijk schandalig dat niemand in dat bedrijf er ooit over heeft nagedacht
Ssssssstquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:45 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. Wordt een heel productief dagje met thuis werken
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:45 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. Wordt een heel productief dagje met thuis werken
Nee, te laat. Maar volgens mij heeft RTL 5 ook een eigen 'uitzending gemist'. Even in de gaten houden dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef MichielPH het volgende:
Môge. Hadden we eveline gister nog nog kunnen zien of niet?
Dat zal hij ook vast niet ruiken hequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef DaFan het volgende:
De baas is weg dus er wordt vandaag volop binnen gerookt (en meegerookt door mij)
Muziekie an, ff dagje Fok!kend doorkomen denk ik zo
Ja, ik had makkelijk tot 10 uur kunnen liggen.. maar nu al volop bezig..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:04 schreef Katana het volgende:
[..]
Ssssssst![]()
Enne, thuis werken en dan zo vroeg op![]()
Braaf hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik had makkelijk tot 10 uur kunnen liggen.. maar nu al volop bezig..
Tot zondag op wintersportquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zal hij ook vast niet ruiken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |