Punkquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Steely dan
ach ja, was het eerste wat in me opkwam met een s en een dquote:
Wickedangel+1quote:
Tuurlijk, daarom heb ik momenteel ook 35 punten méér dan jijquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef Mark_V het volgende:
Positieve discriminatie voor vrouwen![]()
Anders halen ze hier nooit punten
Hapquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom heb ik momenteel ook 35 punten méér dan jij![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom heb ik momenteel ook 35 punten méér dan jij![]()
Whahaha, je hebt geëditquote:
honger is een shoarma'tje niks voor jou?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef Mark_V het volgende:
Gaarne.... ff kijken of ik nog een puntje kan scoren... en het verschil op 34 kan brengen
Te makkelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef Plasterk het volgende:
steve martin?
Neuh. Ik vond het alleen ongelooflijk dat Tong ons liet zitten omdat hij trek hadquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef slaveloos het volgende:
honger is een shoarma'tje niks voor jou?![]()
Die liefde van de man.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh. Ik vond het alleen ongelooflijk dat Tong ons liet zitten omdat hij trek had![]()
Yuri is er nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:26 schreef Plasterk het volgende:
De top van de AKQ is nu aanwezig! You are at the wrong place at the wrong time!
Vooruit dan maar, omdat je een man bent en anders niet aan je puntjes komtquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:33 schreef Mark_V het volgende:
ik kom niet uit de achterhoek, ik vind het al heel wat dat ik weet dat het jovink en voederbietels is
kunnen jullie mij niet ook positief gaan discrimineren?
Ik ben net afgekicktquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat je een man bent en anders niet aan je puntjes komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |