Zijn vriendin heet geen kortjakje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef slaveloos het volgende:
ok dan kinderliedjes
een vriend van mij had een date, maar zijn vlam belde af, ze zou ziek zijn. Mijn vriend geloofde dat niet helemaal, en zei: ja ja, altijd is Kortjakje ziek. Daarna kon hij een volgende date meteen op zijn buik schrijven.
waarom?
je bent op de goede weg....quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:25 schreef barney74 het volgende:
kortjakje gaat over een jongetje dat altijd schoolziek is, maar op zondag nergens last van heeft (als ie vrij is)....
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef barney74 het volgende:
dus zij dacht dat hij haar ervan beschuldigde niet echt ziek te zijn, maar met een smoes afbelde??
Je denkt te ver door, het is een woordraadsel denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef barney74 het volgende:
dus zij dacht dat hij haar ervan beschuldigde niet echt ziek te zijn, maar met een smoes afbelde??
het zit veeeeeel dieper dan datquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Je vriend wilde niet op zondag afspreken?
geen woordraadsel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je denkt te ver door, het is een woordraadsel denk ik.![]()
Homdeck +1quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:31 schreef Homdeck het volgende:
ik heb weleens gehoord dat kortjakje een hoer is, dus hij heeft haar voor hoer uitgemaakt.
goed opletten dus wat je vanaf augustus allemaal gaat zingen voor de kleinequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Leuk!Dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
Inderdaad, ja!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:40 schreef slaveloos het volgende:
[..]
goed opletten dus wat je vanaf augustus allemaal gaat zingen voor de kleine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |