Logisch, de boys van AZ zijn compleet gestoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze namen wel de benen daardoor volgens dat artikel
In Bremen, Leverkusen, Osasuna, London, Lissabon, Barcelona en Sevilla kijkt men dan ook met angst en beven uit naar de loting van 13.00 uur, niemand zit te wachten op die compleet gestoorde boys van AZ.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Logisch, de boys van AZ zijn compleet gestoord.
Ik hoorde van iemand van jullie dat toen bekend werd dat de west coast maffia op het waagplein aanwezig was, niemand van jullie nog los naar Alkmaar wou gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Happel het volgende:
'Top Boys Vak S - West Coast Maffia' represent [afbeelding]
Nee, die tijden zijn helaas voorbij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand van jullie dat toen bekend werd dat de west coast maffia op het waagplein aanwezig was, niemand van jullie nog los naar Alkmaar wou gaan.
stond er danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De site hebben ze maar uit de lucht gehaald![]()
Klopt, misschien is Haarlem nu weer helemaal terug op aardequote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:02 schreef Superheld het volgende:
Aangezien ik geen reacties zie en ik weet niet of het al gemeld is... Haarlem op de loop voor DTC
Zeer zeker. "Ooggetuigen" melden dat het gezellig was.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:02 schreef Superheld het volgende:
Aangezien ik geen reacties zie en ik weet niet of het al gemeld is... Haarlem op de loop voor DTC
quote:Chelsea waarschuwt fans met bleekselderij
16/3/2007 18:06
Het is supporters van Chelsea voortaan verboden bleekselderij mee te nemen in het stadion. Zo maakte de Londense club vrijdag bekend via de eigen website.
Aanleiding voor het verbod is de League Cup-finale tussen Chelsea en Arsenal. De Engelse voetbalbond is een onderzoek gestart omdat aanhangers van The Blues spelers van The Gunners zouden hebben bekogeld met bleekselderij. Ook tijdens een ander duel hadden Chelsea-fans zich op soortgelijke wijze misdragen.
'Als er in de toekomst iemand probeert bleekselderij Stamford Bridge binnen te smokkelen, dan kan deze persoon de toegang worden geweigerd', waarschuwt Chelsea. 'Iemand die wordt betrapt op het gooien van bleekselderij staat een stadionverbod te wachten. Het gooien van voorwerpen, inclusief bleekselderij, is een misdrijf, waarvoor je gearresteerd kan worden en een strafblad kunt krijgen.'
Het smijten met bleekselderij is sinds jaren een gewoonte van Chelsea-aanhangers, die er ook geregeld een bijpassend pikant liedje bij zingen.
Lakjes hebben wat tikken uitgedeeldquote:Tien aanhoudingen door vechtpartij in Rotterdam
Uitgegeven: 17 maart 2007 13:17
Laatst gewijzigd: 17 maart 2007 14:51
ROTTERDAM - De politie heeft tien aanhoudingen verricht in het centrum van Rotterdam, waar rond 12.00 uur een vechtpartij op de Van Oldebarneveltstraat was uitgebroken. Dat heeft een woordvoerder van de politie zaterdagmiddag gezegd.
Om 11.30 uur begon een demonstratie van de met extreemrechts geassocieerde Nationale Alliantie in een ander deel van het Rotterdamse centrum. Vermoedelijk is de vechtpartij ontstaan naar aanleiding van de demonstratie.
De politie heeft de tien aangehouden vechtersbazen meegenomen naar het bureau en onderzoekt de toedracht.
Je hebt het over RKC, die kan je op dezelfde schaal indelen als RBC.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:42 schreef DarkShine het volgende:
Stonden gister een man of 30 van Waalwijk aan de andere kant van dat beekje die dachten dat alle Rodafans bij de bussen stonden. Hun begonnen 'kankerroda' te scanderen en renden meteen weg toen er 4 man op af liepen
Lakjes? Is dat weer nieuw?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lakjes hebben wat tikken uitgedeeld
Blijft lachwekkend anders hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt het over RKC, die kan je op dezelfde schaal indelen als RBC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |