abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:20:08 #226
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47476027
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die pannekoek legt zich al steeds meer toe op Formule 1, binnenkort niet meer in VBL te vinden.
Vond jullie signatures altijd wel op elkaar lijken met al die clubs erin
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:21:31 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47476091
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vond jullie signatures altijd wel op elkaar lijken met al die clubs erin
Sinds mijn registratie hier zijn ondertitel, signature en afbeelding niet gewijzigd. Ik denk dat ik de enige ben!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47476141
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee man, dat is juist stoer een beetje op de trein wachten en dan kansloos schelden, zwaaien en middelvingertje opsteken
Of snijgebaren langs je keel maken

En natuurlijk roepen "kom dan, kom dan"
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:25:44 #229
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47476301
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Of snijgebaren langs je keel maken

En natuurlijk roepen "kom dan, kom dan"
Idd

Ik maak jou af jongen, ik maak jou godverdomme kei kapot, kom dan jongen, kom maar
bij jullie praten die gevaarlijke jongetjes dan alleen in een ander dialect
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:31:00 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47476559
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Idd

Ik maak jou af jongen, ik maak jou godverdomme kei kapot, kom dan jongen, kom maar
bij jullie praten die gevaarlijke jongetjes dan alleen in een ander dialect
Voor ons, de mensen in de randstad, valt het ook niet echt serieus te nemen. Vergelijk het met een boze/teleurgestelde Stijn Vreven die geïnterviewd wordt, dan nog klinkt het haast schattig en lief. Zo is het ook met jullie Limburgers en Belgen, best grappig!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:33:46 #231
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47476646
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:31 schreef M0NTANA het volgende:
Voor ons, de mensen in de randstad, valt het ook niet echt serieus te nemen. Vergelijk het met een boze/teleurgestelde Stijn Vreven die geïnterviewd wordt, dan nog klinkt het haast schattig en lief. Zo is het ook met jullie Limburgers en Belgen, best grappig!
Als het los gaat doe ik liever andere dingen dan dreigende taal uitslaan
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:44:07 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47477016
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lijkt me ook veel verstandiger, bekvechten werkt niet zo. Geen woorden maar daden, toch?
pi_47482256
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kantklossen?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:23:33 #234
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47482971
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Geen woorden maar daden, toch?
Nee dat is van die andere club
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:28:29 #235
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47522108
Fan schopt cameraman ziekenhuis in
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 21 maart om 17:52

Tijdens het duel tussen PSV en Ajax van afgelopen woensdag (1-5) is een cameraman door een agressieve PSV-supporter het ziekenhuis in geschopt. De fan kon de vijfde treffer van de Amsterdamse opponent niet verkroppen, en schopte de cameraman van achteren in zijn nek, met bijna fatale gevolgen.

De cameraman zat met zijn apparatuur hoog op de tribune achter het doel opgesteld, zodat hij makkelijk bereikbaar was voor de fans. Omzittenden van de agressieve supporter wisten na het incident zijn seizoenskaart te bemachtigen, zodat de identiteit van de man inmiddels bekend is bij de Eindhovense politie. Ook zal de beveiliging van PSV onderzoek doen naar het voorval en zal er aangifte worden gedaan.

Opmerkelijk detail in het hele gebeuren is dat deze cameraman verantwoordelijk was voor de omstreden beelden van een juichende scheidsrechter Braamhaar, nadat hij de 1-5 van Ajax goed had gekeurd.
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:02:02 #236
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_47523387
Pyth, iemand uit Lisse in jouw voetbalvriendenkring toevallig?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_47524293
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:48 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Lakjes? Is dat weer nieuw?
En die kaalkoppen kunnen hard rennen zeg
Kijken of ze dat nog steeds kunnen

Persbericht
--------------------------------------------------
Nationale Alliantie vraagt nieuwe demonstratie aan

De Nationale Alliantie heeft een nieuwe demonstratie in Rotterdam aangevraagd. Deze demonstratie zal worden gehouden op zaterdag 14 april en zal de zelfde aanvangstijd hebben en op de zelfde locatie worden gehouden als de vorige op 17 maart jongstleden.

De demonstratie van 17 maart jongstleden werd na dreiging van orde verstorende randgroepen ingekort tot een statische manifestatie.

De Nationale Alliantie is van mening dat de gemeente Rotterdam genoeg politie en middelen heeft om de demonstratie naar behoren te zullen laten verlopen.

Indien de demonstratie niet zal worden toegekend, zullen wij juridische stappen ondernemen.
pi_47526754
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Fan schopt cameraman ziekenhuis in
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 21 maart om 17:52

Tijdens het duel tussen PSV en Ajax van afgelopen woensdag (1-5) is een cameraman door een agressieve PSV-supporter het ziekenhuis in geschopt. De fan kon de vijfde treffer van de Amsterdamse opponent niet verkroppen, en schopte de cameraman van achteren in zijn nek, met bijna fatale gevolgen.

De cameraman zat met zijn apparatuur hoog op de tribune achter het doel opgesteld, zodat hij makkelijk bereikbaar was voor de fans. Omzittenden van de agressieve supporter wisten na het incident zijn seizoenskaart te bemachtigen, zodat de identiteit van de man inmiddels bekend is bij de Eindhovense politie. Ook zal de beveiliging van PSV onderzoek doen naar het voorval en zal er aangifte worden gedaan.

Opmerkelijk detail in het hele gebeuren is dat deze cameraman verantwoordelijk was voor de omstreden beelden van een juichende scheidsrechter Braamhaar, nadat hij de 1-5 van Ajax goed had gekeurd.
pi_47544360
'Politie voorkwam rellen Fortuna en Roda'
22 March 2007
De Politie Sittard heeft afgelopen vrijdag na de wedstrijden RKC-Roda JC en Eindhoven-Fortuna Sittard een treffen tussen rivaliserende supportersgroepen van beide Limburgse teams kunnen voorkomen. Zo meldt aldus de Politie coordidator van Fortuna Sittard tijdens de informele bijeenkomst avond van afgelopen dinsdagavond.

De Politie van Sittard volgden een groep van ongeveer 40 Fortuna fans (vermeende hooligans) die zich verzamelden na de wedstrijd.

Politie: "Als het eruit ziet als een eend en het kwaakt als een eend dan is het voor ons duidelijk: dan is het een eend"

Door zichtbaar aanwezig te zijn en constante monitoring geen treffen, aldus de Politiecoordinator.
pi_47544795
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Politie: "Als het eruit ziet als een eend en het kwaakt als een eend dan is het voor ons duidelijk: dan is het een eend"
.
Secrets never die. Only people.
pi_47544916
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:11 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

.
Iets te vaak naar CSI las vegas gekeken
pi_47545701
Wat een dom gelul.
Feijenoord Rotterdam
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:32:07 #243
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_47549580
quote:
Duel in Belgie verboden om rellen met Willem II-fans
donderdag 22 maart 2007

KV Turnhout-Verbroedering Geel in de Belgische derde klasse mag niet gespeeld worden op zondag 6 mei. Burgemeester Marcel Hendrickx stelde dat verbod in op uitdrukkelijke verzoek van de politie. Aanleiding zijn de zware rellen rond Geel-Turnhout in december. Tientallen supporters gingen met elkaar op de vuist en tal van zaken werden vernield.

Na de rellen slaagde de politie erin 20 amokmakers te identificeren. "Achteraf is gezegd dat de rellen van toen tot de zwaarste rellen van de voorbije jaren behoren", aldus Hendrickx. "Er kwamen die avond zelfs supporters van Willem II, die in Nederland een stadionverbod hebben, naar Geel afgezakt. Er waren ook supporters van Anderlecht en Brugge bij."

Met het verbod wil de stad voorkomen dat er rellen ontstaan in het Stadspark waar het stadion ligt. "Ons voorstel is dat de wedstrijd op zaterdag 5 mei om 18 uur wordt gespeeld. Op dat moment is er veel minder ander volk aanwezig in het Stadspark en blijft de overlast beperkter. Maar de beslissing ligt bij de clubs en de KBVB". (bron: debalisnietrond.web-log.nl)
Van tilbo.com
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_47551068
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:11 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

.
Is dat ook een NLse uitdrukking
pi_47551785
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Is dat ook een NLse uitdrukking
Limburg hoort toch niet bij Nederland?
Secrets never die. Only people.
pi_47551880
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Limburg hoort toch niet bij Nederland?
Dan moet ik bij de vertalers van het bericht zijn dus
pi_47557742
quote:
Tientallen supporters gingen met elkaar op de vuist
Het wordt weer zwaar overdreven door de media zoals gewoonlijk
quote:
Na de rellen slaagde de politie erin 20 amokmakers te identificeren
haha 1 gast heeft een sv voor 3 maanden gekregen in Belgie
Tilburg Boven Alles
pi_47572824
UEFA legt Manchester United en Lille boete op
22 maart 2007

De Europese voetbalbond UEFA heeft donderdag Lille en Manchester United een boete opgelegd wegens onbehoorlijk gedrag van Lille-spelers en de United-supporters. De Franse formatie moet 61.770 euro naar de UEFA overmaken, ManUnited kreeg slechts een boete van 9.265 euro.

Gedurende de wedstrijd in de eerste knockoutronde van de Champions League braken ongeregeldheden uit in het vak met Engelse fans. Niet alleen United kreeg daarvoor een boete, ook Lille werd gestraft omdat de club organisatorisch fouten had gemaakt.

De Franse formatie werd extra beboet, omdat de spelers dreigden van het veld te lopen nadat Ryan Giggs in de slotfase met een snel genomen vrije trap had gescoord. "Onbehoorlijk gedrag", oordeelde de UEFA donderdag. De Nederlandse scheidsrechter Eric Braamhaar leidde de wedstrijd
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:05:36 #249
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47572894
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:03 schreef Luni het volgende:
UEFA legt Manchester United en Lille boete op
22 maart 2007

De Europese voetbalbond UEFA heeft donderdag Lille en Manchester United een boete opgelegd wegens onbehoorlijk gedrag van Lille-spelers en de United-supporters. De Franse formatie moet 61.770 euro naar de UEFA overmaken, ManUnited kreeg slechts een boete van 9.265 euro.

Gedurende de wedstrijd in de eerste knockoutronde van de Champions League braken ongeregeldheden uit in het vak met Engelse fans. Niet alleen United kreeg daarvoor een boete, ook Lille werd gestraft omdat de club organisatorisch fouten had gemaakt.

De Franse formatie werd extra beboet, omdat de spelers dreigden van het veld te lopen nadat Ryan Giggs in de slotfase met een snel genomen vrije trap had gescoord. "Onbehoorlijk gedrag", oordeelde de UEFA donderdag. De Nederlandse scheidsrechter Eric Braamhaar leidde de wedstrijd

Alle Franse clubs uit Europa voor 3 jaar
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:11:12 #250
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_47580656
Zal niet lukken met Platini aan boord...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')