tuurlijk wel....!!!...krijgen jullie les van mij...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
mais... mais.... dan snapt niemand het meer....![]()
Dan kan er beter een "Spreek hier Frans" topic worden geopend in ONZ...quote:
Merci!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk wel....!!!...krijgen jullie les van mij......wat wil je nog meer...
![]()
nee...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dan kan er beter een "Spreek hier Frans" topic worden geopend in ONZ...![]()
Maar dat is toch juist de essentie van ONZ ???quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee......gaat iedereen baggeren...
![]()
Frans is handig om toeristen de weg naar de koffieshop te wijzen, jeweets!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef OA het volgende:
Dan kan er beter een "Spreek hier Frans" topic worden geopend in ONZ...![]()
jawel....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist de essentie van ONZ ???![]()
CITRONELLA!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:38 schreef Citronella het volgende:
[..]
Frans is handig om toeristen de weg naar de koffieshop te wijzen, jeweets!
ok..half uurtje dan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens even naar buiten, heb nu pauze!
Als ik terug kom wil ik niet weer een kwartier nodig hebben om alles weer up to date te krijgen...![]()
DUS EEB BEETJE RUSTIG AAN JULLIE, GA OOK MAAR PAUZEREN OFZO....![]()
![]()
Ruikt hendig fris!quote:
Citroenkoffie?quote:
maw, je had geen vertrouwen in jjquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
OP aangepast, degene die het volgende topic opent, kan de OP makkelijk plaatsen nu, hoe staat in de OP zelf
Werk zequote:
ik drink nooit...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mij ook niet, slechte combinatie.
Wodkakoffie is daarentegen wel weer een aanrader!
Mij ook niet, roep dan ook maar watquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...lijkt me echt niet lekker...
![]()
maar..maar..ik vind het niet lekker....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitzonderingen moet je maken! Gewoon wodka in die senseo gooien!![]()
heeft iemand wel een eens irish coffee gemaakt met senseoquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitzonderingen moet je maken! Gewoon wodka in die senseo gooien!![]()
Het is echt heerlijk! Het warme gevoel van een goede wodka met het warme gevoel van een goeie koffie. Perfecte mix toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar..maar..ik vind het niet lekker....![]()
Nog niet, denk dat die whisky geur er lang in blijft hangen. Met wodka bleef hij ook al een tijd meuren maar ik vind het toch het proberen waard! Staat hier alleen maar een senseo van mijn zus, beetje lullig om die vol te mikken met whisky..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft iemand wel een eens irish coffee gemaakt met senseo
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft iemand wel een eens irish coffee gemaakt met senseo
ahjoh, boeiendquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet, denk dat die whisky geur er lang in blijft hangen. Met wodka bleef hij ook al een tijd meuren maar ik vind het toch het proberen waard! Staat hier alleen maar een senseo van mijn zus, beetje lullig om die vol te mikken met whisky..
zo lekkerrrrrr....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb alleen cappucinno gefixed met die pads van Nescafé. Goed te drinken.
Maar er gaat niks boven de cappucinno van starbucks, danwel DE caféquote:
idd....zoals we het in het Frans zeggen....ORGASMIQUE!!!....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar er gaat niks boven de cappucinno van starbucks, danwel DE café.
Altijd maar weer dat DE geleuter..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar er gaat niks boven de cappucinno van starbucks, danwel DE café.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |