ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais....quote:
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais.......tu ne fais jamais de fautes d'orthographe.....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais.......tu ne fais jamais de fautes d'orthographe.....
![]()
Neh dan klopt het bijbehorende stripje niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef OA het volgende:
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....![]()
Melk in de koffie? Zie ik eruit alsof ik gek ben?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat die melk rommel?
Dan: Nee
Zo niet: wat is het?
ben het effe kwijt hoor, ik heb godver in een supermarkt gewerkt fulltimeop die afdeling nog wel
of eerst bier en daarna koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat koffie en thee hier in 1 zin genoemd worden.
Thee mag alleen als je ziek of vrouw bent.
Die explosm stripjes zijn trouwens stuk voor stuk geniaal!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Neh dan klopt het bijbehorende stripje niet meer.
Je avatar welquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Melk in de koffie? Zie ik eruit alsof ik gek ben?![]()
Halloquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat koffie en thee hier in 1 zin genoemd worden.
Daar is Kuukske dan voor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Ik snap er ff geen ruk van...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat......hij vervelend....ik vervelend....
![]()
vertaling nodig....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap er ff geen ruk van...![]()
Ik heb nooit hoogstaande gesprekken gevoerd in het Frans...![]()
Laat dat Maikuuuuuuuuuuuuuuul taalgebruik eens acherwege...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Hendig sjiek.
Oui!quote:
Dat is er zelfs IRL niet uit te rammen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef OA het volgende:
Laat dat Maikuuuuuuuuuuuuuuul taalgebruik eens acherwege...![]()
Macht der gewoonte. Mijn excusesquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moeten er toch minstens 15% posts van diegene bij zijn in elk topic???quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
er blijven nieuwe komen he...
Laten we afspreken dat er als er nieuwe bijkomen, en ze zijn goed aanwezig in het huidige topic, krijgen ze een plaatsje in de nieuwe OP
edit: ik moet nog opschieten met die OP online gooien, anders is het nog te laat
komt ie:quote:
Gewoon een extra toevoeging, maakt het net wat lekkerder en geeft het meer pit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je avatar wel
Maar nee, dan weet ik effe niet meer wat het is.
Ik weet dat buisman koffieproducten maakt, ik heb hier nog een pot capuccino staan van buismsn.
Maar ik drink die aanmaakrommel niet![]()
idd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
te laat...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag ik, mag ik, mag ik![]()
Even kijken of m'n frans nog zo goed is...
shit, te laat..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt ie:
"als je wilt kunnen we van dit topic een Franse topic maken..maak jij nooit schrijffouten?
mais... mais.... dan snapt niemand het meer....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt ie:
"als je wilt kunnen we van dit topic een Franse topic maken..maak jij nooit schrijffouten?
sowieso.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moeten er toch minstens 15% posts van diegene bij zijn in elk topic???![]()
![]()
Ja ik ga een paar minuten serieus aan het werk en weer een blz volquote:
Ik welquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
mais... mais.... dan snapt niemand het meer....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |