*jaloers is... omdat ze best nieuwsgierig is naar een bakkie pleur van starbuksquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikkewel......als ik op vakantie ga in Julie....
![]()
![]()
![]()
Starbucks overruled alles.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
*jaloers is... omdat ze best nieuwsgierig is naar een bakkie pleur van starbuks![]()
nou....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
je bent JJ toch geen OP-start-trauma aan het bezorgen hè
Vroeger, bij mijn oma. Daar ken ik het van. Wist niet eens dat dat nog bestondquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ik vind het zielig voor je.![]()
Nog steeds niemand gehoord over buisman, ben ik dan de enige die dit door de koffie gooit?
yep..doe ik nooit in mijn koffie....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog steeds niemand gehoord over buisman, ben ik dan de enige die dit door de koffie gooit?
Hallo Kuukske!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh men ik heb zo hard koffie nodig.
Hee JD!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vroeger, bij mijn oma. Daar ken ik het van. Wist niet eens dat dat nog bestond![]()
in ons?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikkewel......als ik op vakantie ga in Julie....
![]()
![]()
![]()
Is dat die melk rommel?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe is het met den kater?quote:
Ook qua prijzen wel, helaas.quote:
Zo goed als verdwenenquote:
een smaakversterker voor koffie. soort stroop.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat die melk rommel?
Dan: Nee
Zo niet: wat is het?
ben het effe kwijt hoor, ik heb godver in een supermarkt gewerkt fulltimeop die afdeling nog wel
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais....quote:
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais.......tu ne fais jamais de fautes d'orthographe.....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais.......tu ne fais jamais de fautes d'orthographe.....
![]()
Neh dan klopt het bijbehorende stripje niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef OA het volgende:
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....![]()
Melk in de koffie? Zie ik eruit alsof ik gek ben?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat die melk rommel?
Dan: Nee
Zo niet: wat is het?
ben het effe kwijt hoor, ik heb godver in een supermarkt gewerkt fulltimeop die afdeling nog wel
of eerst bier en daarna koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat koffie en thee hier in 1 zin genoemd worden.
Thee mag alleen als je ziek of vrouw bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |