Ja, manlief en ik zaten ons net ook te verbazen over die powertieten van d'r.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Die danspartner van die Christophe heeft iets heel erg mannelijks
Het wordt best genant jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
OH MY GOD Ron Brandsteder noemt nog steeds de scores verkeerd op, kan niemand bij RTL die man corrigeren??![]()
Als je in musicals als De Drie Musketiers en Titanic hebt gespeeld dan heb je wel meer dan een beetje gedanst op de toneelopleiding denk ik. En nee, dat is geen stijldansen, maar toch wil ik geen mensen met een dansachtergrond in DWTS. Puh.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Bijna alle acteurs hebben wel iets van dans gehad tijdens een of andere opleiding, maar er is nog wel wat verschil tussen hem en Fabienne
Ja het viel mij ook op !quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt best genant ja
edit: en weer"twee keer 5, twee keer 4: 14"
![]()
![]()
't Is echt enorm genant. Ik ergerde me er vorige week al aan, maar hij gaat er gewoon mee door. En echt gewoon ELKE keer! Bijspijkercursusje hoofdrekenen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
OH MY GOD Ron Brandsteder noemt nog steeds de scores verkeerd op, kan niemand bij RTL die man corrigeren??![]()
Het was allemaal echt, het was ook te zien in de wereld draait door.quote:Op zondag 15 april 2007 12:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was dat niet expres geknipt en geplakt dan in Jensen? Had hij vorige keer serieus ECHT al die scores verkeerd bij elkaar opgeteld?![]()
![]()
. Ik vind Ron echt super hilarisch, je moet eens op 'm letten als Sylvana aan het woord is. Die vent kan geen seconde stilstaan
.
Haha, op een gegeven moment zei hij maar bij Bob de jong: 7, 7, 6, 7, dat zijn een heleboel punten.quote:Op zondag 15 april 2007 12:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het was allemaal echt, het was ook te zien in de wereld draait door.
Gisteren zei hij ook nog een keer 4 keer een 6 = 25 punten!
Jawel, vooral die pussycat dolls uitvoering was erg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind trouwens dat zangduo bij vlagen zo vreselijk slecht, zijn er meer mensen.
Ik vind het ook irritantquote:Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
't Is echt enorm genant. Ik ergerde me er vorige week al aan, maar hij gaat er gewoon mee door. En echt gewoon ELKE keer! Bijspijkercursusje hoofdrekenen kan geen kwaad
Zeker weten.... geweldige uitstraling heeft ze ookquote:Op zondag 15 april 2007 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, wat een optreden van Julie Fryer, echt heel knap!
quote:Op zondag 15 april 2007 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker weten.... geweldige uitstraling heeft ze ook
ik blijf die griet van Christophe eng vinden, daar hangt volgens mij echt een piemel tussen
Heb je iets tegen mensen die bij onze dansschool vandaan komen ofzo?quote:Op zondag 15 april 2007 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Die dude waarmee die Nikkie Plessen danst heeft ook echt de uitstraling van een vaatdoek trouwens
Sorry, maar ik vind ze beiden een rare/ontbrekende uitstraling hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Heb je iets tegen mensen die bij onze dansschool vandaan komen ofzo?
(Ja, Peter en Ilse zijn bij ons begonnen...)
Gister een stukje gezien, is het volgens mij idd. Die Ron, wat een lolbroekquote:Op zondag 15 april 2007 14:02 schreef BVO het volgende:
Niemand door dat die valse punten gewoon een "grap" is?
Al die kennis is al lang weggedronken hoor...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Die vent heeft toch Nijenrode gedaan ????
Engbek, zozoquote:Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Die engbek van een Remco eruit!![]()
Jammer voor haar dat ze met hem moest.
Jeutje, ik had het niet verwacht, maar vind het wel erg leuk. Ik vind de anderen gewoon leuker om naar te kijken. De progressie en het harde werken is gewoon leuker om te zien, ipv die mensen die van nature kunnen dansen enzo.
quote:Op maandag 23 april 2007 00:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Engbek, zozoIeder zijn meug.. Ik heb niks tegen Remco ook niet op Aukje hoor.
Bart had eruit gemoeten![]()
Waarom zouden ze een stel zijn?quote:Op maandag 23 april 2007 19:30 schreef janimie het volgende:
wie had dat gedacht, aukje en remco als stel na dwts
was van de week op rtl boulevardquote:Op maandag 23 april 2007 19:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een stel zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |