heb je mazzel: volgende week gaat de klok nog een keer vooruitquote:Op maandag 19 maart 2007 08:36 schreef Thrackan het volgende:
koffie... pfffffffff
kutouders lieten me gewoon denken dat het zomertijd is, was ik ineens op tijd op mn stage vanmorgen
alweer? achteruit toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je mazzel: volgende week gaat de klok nog een keer vooruit
Geen idee, lang nog. Ik denk dat zijn ban onderhand wel is afgelopen....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Thrackan het volgende:
hoe lang is Snever eigenlijk nog weg?
wie?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Thrackan het volgende:
sssssssssttttquote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Thrackan het volgende:
Van mij mogen ze de tijd zelf wel afschaffen.. werkt een stuk relaxer....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:19 schreef buzzer het volgende:
Van mij mogen ze die hele zomertijd gewoon afschaffen
Ah mooi dan loopt de klok in mijn auto ook weer goed.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je mazzel: volgende week gaat de klok nog een keer vooruit
in die van mij ook, en de keukenklok ookquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ah mooi dan loopt de klok in mijn auto ook weer goed.![]()
Mag ik je aanraken ?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
Ik heb drie atoom gestuurde klokken in huis, die kunnen dat zelf(net als de hdd/recorder, rds autoradio, mobiele telefoon, pc, macbook)
da's verdomd handig welquote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
Ik heb drie atoom gestuurde klokken in huis, die kunnen dat zelf(net als de hdd/recorder, rds autoradio, mobiele telefoon, pc, macbook)
ben je niet bang voor de stralingquote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef Adelante het volgende:
dat zeg ik Gammaquote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ben je niet bang voor de straling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |