van overlekken de kleuren zal ik weinig last hebben, omdat ik kleurenblind ben en dicht op mekaar lijkende kleuren toch al niet kan onderscheiden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een vreemd warm smartblur filter, wat meestal wel prettig beeld geeft, maar soms felle roodkleuren in elkaar over laat lekken. Voor de rest is ie vooral groot en goedkoop. Laatste tijd merk ik alleen wel dat als ie nog warm moet worden, soms een paarse en groene vlek aan weerszijden komt. Maar dat had de tv van mijn ouders ook, dus ik denk dat het een algemene kwaal van grote crt's is.
Maar verder ben ik er prima tevreden mee hoor.
Was dat die Piranha kabel? Lag die idd al bij de Makro? Want geen enkele andere winkel heeft m voor zover ik kan vinden... allemaal rond de 30e pas. Goede kwaliteit verder?quote:
Yup, 14 ex BTWquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Had je die trouwens bij de Makro gehaalt? anders rij ik daar vanmiddag ook ff langs
Ik moet m nog aansluitenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:38 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Was dat die Piranha kabel? Lag die idd al bij de Makro? Want geen enkele andere winkel heeft m voor zover ik kan vinden... allemaal rond de 30e pas. Goede kwaliteit verder?
CRT's moeten +- 30 minuten opwarmen. Dat je vlekken krijgt kan ook liggen aan niet magnetische afgeschermde apparaten in de buurt van de tv. En over filters/digitale effecten: Schakel ALLES uit. Je krijgt het beste beeld als je niets aan het input signaal veranderd.. Dus geen mpeg filtering, dynamisch contrast of wat dan ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een vreemd warm smartblur filter, wat meestal wel prettig beeld geeft, maar soms felle roodkleuren in elkaar over laat lekken. Voor de rest is ie vooral groot en goedkoop. Laatste tijd merk ik alleen wel dat als ie nog warm moet worden, soms een paarse en groene vlek aan weerszijden komt. Maar dat had de tv van mijn ouders ook, dus ik denk dat het een algemene kwaal van grote crt's is.
Maar verder ben ik er prima tevreden mee hoor.
Ik heb al zo'n laadstation.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, 14 ex BTWPiranha.
Binnenkort komt er meer van Piranha binnen zoals een laadstation, maar daar stond gister nog geen datum voor...
GP Powerbanksquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef BMH het volgende:
Ik heb al zo'n laadstation.
[afbeelding]
Maar dan natuurlijk niet van trust
Ik zou als ik jou was eens checken of ik niet 2 grote boxen of iets anders magnetisch naast me TV hebt staan.. dat is namelijk meestal de oorzaak van dit soort vlekkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Laatste tijd merk ik alleen wel dat als ie nog warm moet worden, soms een paarse en groene vlek aan weerszijden komt.
nog meer mensen met ervaring met opladers en oplaadbare batterijen?quote:
Bij de Albert Heyn hadden ze laatst wel goedkope aanbieding van die GP powerbanks, oplader + 2 batterijen voor 9,99... Nog 2 losse batterijen erbij halen bij een Radiobeurs/speciaalzaak en je bent klaar voor 15 euro ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef melluk het volgende:
[..]
nog meer mensen met ervaring met opladers en oplaadbare batterijen?
welke zijnh et beste? en het best betaalbaar?
mijn batterij van de wiimote is voor het eerst op :p
na 24 uur ongeveer spelen...
dus ga maar eens naar oplader en oplaadbare batterijen zoeken
Ik heb bij bigdennis.com setje oplaadbare batterijen (2100 mah) incl. high speed charger besteld van Varta.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef melluk het volgende:
[..]
nog meer mensen met ervaring met opladers en oplaadbare batterijen?
welke zijnh et beste? en het best betaalbaar?
Het oog wil ook wat natuurlijk. Als dat laadstation van Piranha mijn WiiMotes meteen netjes kan opbergen ben ik zeker wel geinteresseerd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef BMH het volgende:
Ik heb al zo'n laadstation.
[afbeelding]
Maar dan natuurlijk niet van trust
Ik zag hem gisteren nog liggen in een Free Record Shop in Utrecht.quote:
Gamespy zegt volgens gamed.nl zelf dat er per game één friendcode komt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik hoorde iets anders. Volgens mij was het zo dat Battle Revolution een aparte friendcode heeft, ja, maar dat is omdat die game nog met het DS-systeem voor online games werkt; de Wii-versie was niet op tijd klaar voor de release van december in Japan. Andere games zouden wel gewoon 1 gezamenlijke code hebben...
Dit gaat over Super Paper Mario, of Galaxy?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:18 schreef linebear het volgende:
Het nieuwste broertje in de Mario familie is nog niet verschenen maar onder de indruk zijn we alvast wel. Nadat screenshots en gameplay filmpjes er op zijn minst mooi uitzagen doet Nintendo er nog een schepje bovenop.
Wat blijkt namelijk, je zou deze game met twee spelers kunnen spelen. Dat is toch wel opmerkelijk te noemen aangezien Mario in het verleden altijd puur singleplayer was.
Deze informatie staat netjes te lezen op de officiële website van Nintendo. Het is nog niet gekend of het gaat over co-op of over multiplayer in splitscreen. Co-op lijkt in ieder geval de meest voor de hand liggende keuze.
Dat copy pasten ook zonder quote-tags en bronvermeldingquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit gaat over Super Paper Mario, of Galaxy?
Ben benieuwd. Gaat Gamespy dan nog iets doen om alle Wii Friend codes van een groepje vrienden te zien of niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Gamespy zegt volgens gamed.nl zelf dat er per game één friendcode komt.
Hij ligt hier in Hilversum al in de gamewinkel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:40 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren nog liggen in een Free Record Shop in Utrecht.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:41 schreef WooZ het volgende:
Net de eerste level gedaan van ElebitsEledees, en het is leuker dan ik dacht
ja illigaal ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
er staat toch echt elebits als ik de game opstart
import Wii?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
er staat toch echt elebits als ik de game opstart
Rel.quote:[ Tijs ] zegt (19:39):
WII IS GEWOON EEN GAMECUBE MET DE NADELEN ERVAN
of te wel 26 juli 2007 is het tijd voor trauma centre in euquote:[Europe] Trauma Center: Second Opinion daté
Posté par luigi le 15/03/07 @ 16:55
Nintendo a enfin dévoilé la date Européenne de Trauma Center: Second Opinion. Il va falloir être un peu patient, il sera dans les bacs le 26 juillet 2007. Tout comme sur DS, il faudra opérer les patients, cette fois-ci avec la Wiimote, le Nunchak servira à choisir les outils chirurgicaux.
Dat betekend dat ze dit keer maar 9 maanden nodig hadden om "color" te vertalen naar "colour"quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:42 schreef depax het volgende:
wow werd tijd dit:
[..]
of te wel 26 juli 2007 is het tijd voor trauma centre in eu
DS ? Wii hoor..quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
Brilliant Raving Rabbids DS filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=GvfuPtIfKqA![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
Brilliant Raving Rabbids DS filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=GvfuPtIfKqA![]()
![]()
Een game van de psp die doorgepoort werd naar de ps2 en nu naar de wii.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Binnenkort komt ook Mercury Meltdown Revolution, die gaat ook zeer tof worden denk ik. Weer zo'n 'kantel het speelveld' game, maar dan wel met een originele insteek.
"We zijn aan het winnen"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
MENSEN WE ZIJN AAN HET WINNEN WE GAAN VOOR GOUDDDDDDDD
Hardware verkopen USA: PS3 krijgt klop van GBA
Fanboysquote:
Als één console veruit de grootste wordt (goud) verliezen we allemaal hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:36 schreef Ruzbeh het volgende:
MENSEN WE ZIJN AAN HET WINNEN WE GAAN VOOR GOUDDDDDDDD
Hardware verkopen USA: PS3 krijgt klop van GBA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |