Vroeger was alles kut.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:50 schreef STING het volgende:
[afbeelding]
Elke keer weer als ik die banner zie, krijg ik het helemaal warm van binnen.![]()
![]()
Denk ik weer terug aan die mooie tijd in 1992. Ik weet het nog heel goed.
Zucht ..... we worden oudquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:50 schreef STING het volgende:
[afbeelding]
Elke keer weer als ik die banner zie, krijg ik het helemaal warm van binnen.![]()
![]()
Of pongquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:05 schreef InProduction het volgende:
Zoals Google Maps Betah?
Op je 4e boomhutten bouwen ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:14 schreef zeehond. het volgende:
Toen was ik 4.zucht, boomhouten bouwen, en alles doen waar nu om wordt uitgelachen
!
Ik had al hele boomvilla's in de luchtquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:16 schreef HetVraagteken het volgende:
[..]
Op je 4e boomhutten bouwen ?. Hell ..... dan waren de meesten nog bezig kleurboekjes binnen de lijntjes te kleuren
![]()
Ik had al een fulltime job op de uni..quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:17 schreef zeehond. het volgende:
Toen kinderen van 2 net begonnen met kleurtjes vasthouden, maakte ik al blueprints en bouwtekeningen van mijn toekomstige boomhut.
Ik was op mijn 2e reeds testpiloot bij Proctor and gamblle waar ik op de Pamperafdeling met gevaar voor eigen leven menige luier heb testgevlogengeschetenquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:19 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik had al een fulltime job op de uni..
Mijn papa is zo sterk dat zelfs een Fisherman Friend muntje huilend wegliepquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:55 schreef STING het volgende:
Vroegah, toen er nog echte televisie gemaakt werd...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oudjequote:Op woensdag 14 maart 2007 10:36 schreef zainabber het volgende:
wauw.die ouwe tijd, toen je koe nog met de korte oe schreef..
Nu is het nog beter, nu heb je Tiberium Warsquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:50 schreef STING het volgende:
[afbeelding]
![]()
Jij hebt ook niet veel nodig om blij te wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef godigita het volgende:
ik word altijd blij van die day of the tentacle banner
Dune IIquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:50 schreef STING het volgende:
[afbeelding]
![]()
De hele eerste versie Wolfenstein ... die blokkerige versie dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:10 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dune II![]()
Vroegâh, toen de lucht nog schoon en de gelye neuksex nog vies was.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
STERF, kudt graphics-hoer!!!1!1;D;!!1!eins![]()
Wat een mooie tijd, bandje erin doen, doof worden van de piepjes, en wachten maar. Maar als het spel dan geladen was............quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Vroeger.. commodore
Oh als ik over die goeie ouwe tijd heb dan denk ik aan: Slag bij Nieuwpoort en Mei 1940quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:50 schreef STING het volgende:
[afbeelding]
![]()
heb ik al gedaan, maar dan met zakkenlopen en spijkerpoepen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:44 schreef HetVraagteken het volgende:
[..]
Oudjewin een looprekjes veldloop ofzow asjeblieft
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |