abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47253895
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toen Nathanael het deed waren hier ook nog een aantal mensen die riepen "het mag kennelijk" en die het geweldig spel van Nathanael vonden, door de publieke opinie is de redactie daar toen anders over gaan denken en Nathanael heeft nadat dat volledig uit de hand gelopen was zelfs een waarschuwing gekregen.

Afgezien van het feit dat de paar Nathanael fans zich hier destijds rustig konden laten zien zonder voor gek te worden uitgemaakt zijn het nu voornamelijk de toenmalige Huub-fans die niet willen zien dat het verschil tussen toen en nu niet echt heel groot is.

Toen was "het mag kennelijk" ook geen reden om het maar goed te keuren, waarom zou dat nu wel zo zijn?
Nu maak je helaas geen onderscheid in een situatie voor- en nadat er aanvullende regels in het leven zijn geroepen. Dat is het simpele en juiste punt wat scan probeert te maken.

Ten grondslag aan die aanvullende regels gesteld na de situatie NL/Huub ligt volgens mij een intentiemotivatie - sar en jen je om iemand zo gek te krijgen dat diegene zelf beslist te vertrekken. of sar en je jen je iemand om "de regels" te overtreden om zo een gedwongen vertrek te forceren. Deze laatste motivate hebben Rat en Jaap al meerdere malen heel duidelijk uitgesproken. De eerste is heel duidelijk uitgesproken door Eric en Huub.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:08:55 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253898
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen probleem, echt. Maar dat zul jij waarschijnlijk anders zien. Met andere woorden: een oneindigende discussie.
Ik zoek mijn bedje maar eens op.
Truste
Oeps.. offtopic
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47253904
Ik vind het ontzettend moeilijk om een discussie te voeren over DGK vanavond. Noem me een softie, maar ik kom in de knoop met mn eigen normen en waarden. Wat APK zegt deel ik. Ik wil plezier houden in het kijken, maar loop soms het gevaar dat ik er in mee wordt gesleept. Dan vind ik zelfs mezelf niet meer leuk en betrap me op nare postings. Als Day of Scan iets posten weet ik opeens niet meer wat ik er van moet denken en neem afstand. Ik weet niet wat de regels precies zijn en ik erger me aan alle bewoners, ja zelfs soms ook aan Sylvia. Ik denk dat het programma boeiend is omdat in elk mens iets zit waar je zelf blij of agressief van wordt. De grootste winnaar is Talpa. Die verdienen harde knaken met aanwijzingen en mensen die hun huid verkopen voor de poen. Ik probeer me niet blind te staren op een held, een huub of een Jaap. Maar probeer het gedrag te snappen wat ze daar vertonen. Dat gaat me soms echt mn petje te boven.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_47253914
Wie snurkt?
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:15:35 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253915
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu maak je helaas geen onderscheid in een situatie voor- en nadat er aanvullende regels in het leven zijn geroepen. Dat is het simpele en juiste punt wat scan probeert te maken.

Ten grondslag aan die aanvullende regel ligt volgens mij een intentiemotivatie - sar en jen je om iemand zo gek te krijgen dat diegene zelf beslist te vertrekken. of sar en je jen je iemand om "de regels" te overtreden om zo een gedwongen vertrek te forceren. Deze laatste motivate hebben Rat en Jaap al meerdere malen heel duidelijk uitgesproken. De eerste is heel duidelijk uitgesproken door Eric en Huub.
Je kunt in dit soort situaties heel moeilijk de grens aangeven tussen wat net wel mag en wat net niet mag, maar het lijkt inmiddels niet meer uit te maken wat Jaap doet: het mag nooit, en wat Huub doet: het mag altijd..

De regels geven meer en meer mogelijkheid tot vrije interpretatie ervan, neem alleen al het "fysiek geweld kan leiden tot een exit" Dat ze de regels daar o.a. mee gewijzigd hebben geeft mij niet aan dat ze duidelijker zijn geworden qua wat wel kan en wat niet kan.

Er is vanavond hier ook diverse malen geroepen dat Jaap een exit zou moeten krijgen wegens dreigend gedrag, dat was fysiek geweld...
Ik zou er ook niet vrolijk van worden dat Jaap met zijn 200 kilo zo over mij heen zou hangen, maar ik zou daarentegen Jaap ook niet echt een reden geven om dat te doen...

In mijn ogen zijn ze beiden fout, en hebben ze beiden de kans om het te stoppen maar doen ze het geen van beiden... het is voor allebei vast vervelend, maar toch gaan ze door, kennelijk hebben ze er dus wat aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 14-03-2007 03:21:33 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:16:22 #256
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253918
Ik vind wat Jaap vanavond gedaan heeft toch iets wat ik niet kan afkeuren. De regels zijn de afgelopen tijd wel zo aangepast dat elk greintje initiatief de kop wordt ingedrukt om een ander het huis uit te kunnen jagen. Hoe wil je nu nog een ander wegjagen zonder kinderachtig gedrag te kunnen vertonen?
Now my death is more than just a sad song.
pi_47253919
Japio is nu hele grote, dikke frikandellen aan het doorzagen
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_47253933
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:16 schreef Heathen het volgende:
Ik vind wat Jaap vanavond gedaan heeft toch iets wat ik niet kan afkeuren. De regels zijn de afgelopen tijd wel zo aangepast dat elk greintje initiatief de kop wordt ingedrukt om een ander het huis uit te kunnen jagen. Hoe wil je nu nog een ander wegjagen zonder kinderachtig gedrag te kunnen vertonen?
Jaap heeft iets heel goeds neergezet en dat is grote klasse. Gnoom Huub heeft simpelweg het nakijken.....
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:19:34 #259
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253935
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:10 schreef kleinzusje het volgende:

De grootste winnaar is Talpa. Die verdienen harde knaken met aanwijzingen en mensen die hun huid verkopen voor de poen. Ik probeer me niet blind te staren op een held, een huub of een Jaap. Maar probeer het gedrag te snappen wat ze daar vertonen. Dat gaat me soms echt mn petje te boven.

Al die arme mensen die morgen de COS nalezen, allemaal lange verhalen ipv oneliners.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47253943
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:19 schreef APK het volgende:

[..]

Al die arme mensen die morgen de COS nalezen, allemaal lange verhalen ipv oneliners.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:21:41 #261
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47253947
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:07 schreef Day het volgende:

[..]

De vijandigheid komt van jou, niet van mij!!!!
Ik heb je al een keer eerder gevraagd wat je probleem precies is, je kan er maar geen antwoord op geven, maar duik wel regelmatig op met je onderhuidse sneren. Heb ik een tijdje gepikt, nu niet meer! Heel simpel!
Wil je er verder over praten, ga je maar naar FB of je stuurt me een PM.

En voor de duidelijkheid, je HOEFT niet op mijn berichten te reageren.
nee hoeft ook niet meer !! i k weet nu waar jou vijandelijkheid richting mij afkomt !!
je hebt het nu zelf duidelijk gemaakt ! je bent allergisch voor mijn avater ! en waarom

omdat de moderator daar even dezelfde avater ... als mij had
je ziet de mijne hier op FOK en hebt gelijk dus al een mening over mij
jij mag wel in een discussie gan en anderen niet ..... gaan ze te ver dan krijgen ze een waarschuwing pm van jou !!

ik snap eigenlijk je hele probleem niet jij wou hier toch niet meer modereren je had het toch te druk
laat alles nu dan ook aan Gert over en bemoei je er niet meer mee !!!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:23:34 #262
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253954
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:19 schreef looier het volgende:

[..]

Jaap heeft iets heel goeds neergezet en dat is grote klasse. Gnoom Huub heeft simpelweg het nakijken.....
Nou nee, dat ook weer niet bepaald. Huub is van persoon wat aggresiever dan ik weet ik nu al. En toch had ik hem waarschijnlijk Jaap eerder op zijn muil geslagen. Dus wat dat betreft heeft Huub zich goed ingehouden. Het enige waar je kritiek op zou kunnen hebben is dat hij niet direct een tegenaanval heeft ingezet. Maar er is niks mis mee om een avond gewoon te incasseren. Word je een man van.
pi_47253957
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:16 schreef Heathen het volgende:
De regels zijn idd aangepast, maar er zijn nog steeds regels. Reden dat die hele grote vette niet de doorgang mocht blokkeren voor Huub. Ideetje voor Huub? Gewoon de hele koelkast leeghalen, kwark verstoppen van Japio etc. ect. Kinderachtig, maar het is dus kennelijk een wegpestshow waarin bijna alles geoorloofd is, behalve fysiek geweld.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_47253964
Truste fokkertjes
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:25:51 #265
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253967
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:24 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

De regels zijn idd aangepast, maar er zijn nog steeds regels. Reden dat die hele grote vette niet de doorgang mocht blokkeren voor Huub. Ideetje voor Huub? Gewoon de hele koelkast leeghalen, kwark verstoppen van Japio etc. ect. Kinderachtig, maar het is dus kennelijk een wegpestshow waarin bijna alles geoorloofd is, behalve fysiek geweld.
Dat mag dus ook niet meer.
pi_47253970
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt in dit soort situaties heel moeilijk de grens aangeven tussen wat net wel mag en wat net niet mag, maar het lijkt inmiddels niet meer uit te maken wat Jaap doet: het mag nooit, en wat Huub doet: het mag altijd..

De regels geven meer en meer mogelijkheid tot vrije interpretatie ervan, neem alleen al de "fysiek geweld kan leiden tot een exit" Dat de de regels daar o.a. mee gewijzigd hebben geeft mij niet aan dat ze duidelijker zijn geworden qua wat wel kan en wat niet kan.

Er is vanavond hier ook diverse malen geroepen dat Jaap een exit zou moeten krijgen wegens dreigend gedrag, dat was fysiek geweld...
Ik zou er ook niet vrolijk van worden dat Jaap met zijn 200 kilo zo over mij heen zou hangen, maar ik zou daarentegen Jaap ook niet echt een reden geven om dat te doen...

In mijn ogen zijn ze beiden fout, en hebben ze beiden de kans om het te stoppen maar doen ze het geen van beiden... het is voor allebei vast vervelend, maar toch gaan ze door, kennelijk hebben ze er dus wat aan.
Er zijn veel andere manieren denkbaar die Jaap had kunnen toepassen om Huub eenvoudig terug te sarren. Het fysiek contact zoeken is juist de manier die strookt met de intenties eerder besproken met de rat om Huub direct aan te sporen tot fysiek geweld en zo een exit te forceren. Een kopie van wat we erder tussen NL/Huub hebben gezien. Regels zijn opgesteld naar aanleiding van die escalatie. Is nu aan de redactie om deze regels consequent te handhaven. Verschil in interpretatie lijkt me in deze echt niet terecht.
pi_47253977
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:16 schreef Hanekrooi het volgende:
Japio is nu hele grote, dikke frikandellen aan het doorzagen
Is hij het?
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:29:27 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253982
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:26 schreef tipsch het volgende:

Een kopie van wat we erder tussen NL/Huub hebben gezien. Regels zijn opgesteld naar aanleiding van die escalatie. Is nu aan de redactie om deze regels consequent te handhaven. Verschil in interpretatie lijkt me in deze echt niet terecht.
Dus Huub mag gewoon blijven schoppen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:29:32 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253983
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er zijn veel andere manieren denkbaar die Jaap had kunnen toepassen om Huub eenvoudig terug te sarren. Het fysiek contact zoeken is juist de manier die strookt met de intenties eerder besproken met de rat om Huub direct aan te sporen tot fysiek geweld en zo een exit te forceren. Een kopie van wat we erder tussen NL/Huub hebben gezien. Regels zijn opgesteld naar aanleiding van die escalatie. Is nu aan de redactie om deze regels consequent te handhaven. Verschil in interpretatie lijkt me in deze echt niet terecht.
Edit: laat ook maar ook..... zinloos gebed zonder einde
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47253984
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:23 schreef Heathen het volgende:

[..]

Nou nee, dat ook weer niet bepaald. Huub is van persoon wat aggresiever dan ik weet ik nu al. En toch had ik hem waarschijnlijk Jaap eerder op zijn muil geslagen. Dus wat dat betreft heeft Huub zich goed ingehouden. Het enige waar je kritiek op zou kunnen hebben is dat hij niet direct een tegenaanval heeft ingezet. Maar er is niks mis mee om een avond gewoon te incasseren. Word je een man van.
Huub is wel vaker agressief en dat wordt zijn ondergang.
Vandaag heeft Jaap al een gevoelige tik uitgedeeld...
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:29:51 #271
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_47253986
weet je wat !!

ik lees morgen wel weer bij op VOL !! lol ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_47253988
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:29 schreef APK het volgende:

[..]

Dus Huub mag gewoon blijven schoppen?
Waar heb jij het over?
pi_47253991
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij consequent handhaven hoort ook waarschuwen als men bekokstooft de regels te gaan overtreden, dan zou dus Brian ook een waarschuwing moeten hebben.
Dat klopt
pi_47253996
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:29 schreef looier het volgende:

[..]

Dat deed Nathanael ook, en hij ging exit
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:32:25 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253997
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:

Waar heb jij het over?
Huub die Jaap een schop gaf om fysiek contact te voorkomen.
pi_47253998
Jaap praat weer enns in z'n slaap, de rat kwam even langs in wat onsamenhangend gebrabbel
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:32:32 #277
36022 Heathen
Its No Game
pi_47253999
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:29 schreef looier het volgende:

[..]

Na zelf 20 keer een gevoelige tik te hebben gehad. Dus wat dat betreft.
pi_47254002
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:32 schreef APK het volgende:

[..]

Huub die Jaap een schop gaf om fysiek contact te voorkomen.
Dat heet afhouden, een voetballer mag dat ook geloof ik Het was geen schop, maar een uitgestoken been.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:34:26 #279
6941 APK
Factual, I think.
pi_47254003
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:

Dat heet afhouden, een voetballer mag dat ook geloof ik Het was geen schop, maar een uitgestoken been.
Hangt een beetje van de scheids af, soms krijg je een penalty en soms niet.
pi_47254009
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:34 schreef APK het volgende:

[..]

Vergelijk Huub's been maar met een afhoudend schoudertje, daar was echt niets aan de hand. Dus geen inkomend gestrekt been.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:36:54 #281
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47254010
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:34 schreef APK het volgende:

[..]

Hey Goall, een echte oneliner
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47254017
Overigens had ik Jaap geloof ik krachtig van me vandaan geduwd. Of hij door een raam heen zou donderen zou me niet zo bezig houden - die ongelukjes kunnen gebeuren toch
pi_47254018
dit was een walgelijke vertoning vanavond, ben blij dat ze allemaal slapen nu, ik gooi ook mijn computer
uit, beetje late reactie maar ik was al een tijdje gestopt met kijken en ben effe wat anders gaan doen
was té erg,

enne........ ik ben een vrouw van1,65 mtr. maar als ik in huub's plaats was geweest had ik zeker gemept of geschopt of zo. alleen al naar het kijken van deze vertoning was ik totally pissed

idiote vent die Jaap

en Huub heeft zich nog prima ingehouden want hij had al aardig wat gedronken ook en daar heeft Jaap
volgens mij ook op gewacht

en brian, tja...... daar heb ik gewoon geen woorden meer voor , die mogen ze wat mij betreft publiekelijk afschieten

zo, ik ga pitten

hoop dat het morgen iets leuker is om naar te kijken

truste

woensdag 14 maart 2007 @ 03:43:15 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47254031
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zie een parallel met zeer fanatieke supporters van een voetbalclub.
Die gaan zo op in hun clubliefde dat ze vergeten dat voetbal zelf ook een mooi spel is en bv overtredingen van de spelers van hun eigen club vergoeilijken en soms zo ver gaan dat ze mensen die een andere mening hebben bedreigen.
Ik denk dat je het hiermee fantastisch omschreven hebt...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47254038
Okido, het is rust - ik haak ook af, toedeleldoki, welterusten
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:44:47 #286
36022 Heathen
Its No Game
pi_47254041
Ik vind van niet.
pi_47254047
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:32 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Dat deed Nathanael ook, en hij ging exit
We zullen zien, voorlopig heeft Huub een waarschuwing aan zijn broek.
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:57:59 #288
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47254066
Voor wie wat later inhaakt, volgens mij ligt Natasia naast Brian opeens en als ik het goed zie ligt Amanda er tussenin?
pi_47254071
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
Voor wie wat later inhaakt, volgens mij ligt Natasia naast Brian opeens en als ik het goed zie ligt Amanda er tussenin?
En er is geen beweging te zien onder de dekens?
  woensdag 14 maart 2007 @ 04:06:00 #290
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47254073
Nee, 't is even wennen.
Ben jij ook zo'n tienforumgast?
pi_47254074
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 04:06 schreef Prospera het volgende:
Nee, 't is even wennen.
Ben jij ook zo'n tienforumgast?