Herhaaldelijk ja, maar volgens mij niet ongecontroleerd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kunnen we het herhaaldelijk en ongecontroleerd boeren laten van Jaap aan toevoegen?
En terecht natuurlijk. Die zorgen absoluut niet voor boeiende tv en daar gaat het nou eenmaal wel om. Vele voorgaande BB's zijn daar op stukgelopen. Dat het publiek nu niemand weg kan stemmen is misschien wel juist de kracht van de gouden kooi. Nu kunnen ze de klootzakken laten zitten, waardoor het toch boeiend blijft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:32 schreef APK het volgende:
Momenteel zien ze dat de kijkcijfers oplopen en daar zullen ze kandidaten op selecteren.
Geen Angelique's, Ilona's, Stephan's etc. meer....
Ik vind het inhoudelijk, het gaat over het programma en hoe het door de kijkers beleefd worrdt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Weer een reactie over users. Je duikt echt altijd op met dit soort opmerkingen. Waarom blijf je terug komen als je je er zo aan stoort. Ga toch gewoon op het programma in, in plaats van altijd weer op reacties van users.
ongecontroleerd absoluut, je zou hem eens moeten zien trainenquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Herhaaldelijk ja, maar volgens mij niet ongecontroleerd....
Het is niet zo dat het er per ongeluk uitfloept, en hij zijn hand snel naar de mond brengt en sorry zegt.
Denk je dat hij daar competent genoeg voor is? Waarschijnlijk zal hij daar eerst een cursus voor moeten volgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Herhaaldelijk ja, maar volgens mij niet ongecontroleerd....
Het is niet zo dat het er per ongeluk uitfloept, en hij zijn hand snel naar de mond brengt en sorry zegt.
Sylvia heeft tot nu toe 1 keer iets geblokt en dat was na zorgvuldig hersenspoelen door Nathanael en Bart... 2 mensen die vanuit Sylvia's oogpunt bijna aan de kant van Natasia stonden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Sylvia dat niet doet, valt me dat zwaar tegen.
Aan de andere kant weet ik niet of ze zin heeft om de avond voor haar vaders begrafenis heisa over zich heen te krijgen. Maar ze moet toch ergens een keer een weerstand voelen.
Ja en met zijn grote lichaam over hem hangen brrrrquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef mootie het volgende:
Arghhhhhh dat ie Huub in zn gezicht boerde, echt TE smerig!
En daarom gaat Natasia vanaf morgen snollie dissen, het liefst waar Brian bij is om hem aan haar kant te krijgen voor de stemming.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja ik. Ik denk dat amanda hem krijgt. Uiteindelijk denk ik dat zij zich heel hard gaat maken daarvoor en dat ze zo overstag gaan. Als huub niet al om is, want wat fluisterde hij direct na die discussie in de keuken in amanda d'r oor waardoor ze zo blij ging kijken?
Ik denk ook dat iedereen behalve brian en jaap het haar meer gunt dan natasia. Brian gaat hem niet verloren laten gaan en geeft hem aan amanda dan uiteindelijk en jaap gaat dan ook mee als een trouwe hond.
Maar het blijven speculaties
Precies ! En daarom zullen ze Brian nooit laten gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Die zorgen absoluut niet voor boeiende tv en daar gaat het nou eenmaal wel om. Vele voorgaande BB's zijn daar op stukgelopen. Dat het publiek nu niemand weg kan stemmen is misschien wel juist de kracht van de gouden kooi. Nu kunnen ze de klootzakken laten zitten, waardoor het toch boeiend blijft.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef snetje het volgende:
oke oke !! ik lees het allemaal niet meer !!
kroenjo nogwattus !! wat gebeurd hier allemaal hey yoe !! ...cool down zou die gek van een brian zeggen !!
scanmann !!! ik ben het met je eens qua aanranding
day !!... ik heb je nooitt gesnapt en nu nog steeds niet ( ondanks dat je paars zwart wit blauw purpler of yellow bent ...wat jaap deed vanavond was vies en goor !! iemand lichamelijk met zijn eigen walgelijke lichaam een en ander storen in zijn vrijheid !! bwerghhhhhgggg !! dat jij dat goedkeurdt is idd jou menig......
Dat snap ik. Is idd waar, maar daar kan ik zelf niets aan doen ... en wil ik niets aan doen trouwens. Ik zie het, in tegenstelling tot jou blijkbaar, niet als negatief. Het voelt om de een of andere reden wel prettig. Het valt mij alleen op dat je mensen graag eniszins op hun plek wilt zetten door dat soort posts. Volgens mij was jij ook een redelijk fanatiek BB volger, dus die posts zijn niet echt gepast. Iedereen ondergaat het op zijn/haar eigen manier. Ik kan geen programma als dit volgen zonder echt fanatiek te zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het inhoudelijk, het gaat over het programma en hoe het door de kijkers beleefd worrdt.
Ik probeer jou duidelijk te maken dat jij als verslaafde streamkijker ook onderdeel van het experiment bent.
En dat ik op jou reageer is in mijn optiek logisch. Jij bent de grootste demagoog en laat je volgens mij veel te veel meeslepen.
mij ook niet, ze heeft ook net die 12 uur gekregen voor haar vader. Ze zal de stemming niet blokkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia heeft tot nu toe 1 keer iets geblokt en dat was na zorgvuldig hersenspoelen door Nathanael en Bart... 2 mensen die vanuit Sylvia's oogpunt bijna aan de kant van Natasia stonden.
Sylvia is diplomatiek en zal niet snel een stemming blokken, daarbij is ze ook gewoon aardig en gunt iedereen zijn/har verzetje.
Het zou mij dus niets verbazen als ze het niet zou blokken.
Ik had hem recht in z'n gezicht gespit -actie-reactie - 1-1 - laat de redactie maar uitzoeken wat er nou eigenlijk onbehoorlijker is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja en met zijn grote lichaam over hem hangen brrrr
Wat dat met de hele discussie te maken heeft, snap ik niet, maar dat zal dat wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef snetje het volgende:
oke oke !! ik lees het allemaal niet meer !!
kroenjo nogwattus !! wat gebeurd hier allemaal hey yoe !! ...cool down zou die gek van een brian zeggen !!
scanmann !!! ik ben het met je eens qua aanranding
day !!... ik heb je nooitt gesnapt en nu nog steeds niet ( ondanks dat je paars zwart wit blauw purpler of yellow bent ...wat jaap deed vanavond was vies en goor !! iemand lichamelijk met zijn eigen walgelijke lichaam een en ander storen in zijn vrijheid !! bwerghhhhhgggg !! dat jij dat goedkeurdt is idd jou menig......
ik ben het niet altijd eens met scan !!quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een aantal flauwe posts gezien, Scan.
Wat mij betreft voegt Brian op het moment echt niks meer toe. De enige verhaallijn is zn wipje met Amanda om de 3 dagen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:40 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies ! En daarom zullen ze Brian nooit laten gaan.
elke soap heeft een bad guy nodig type Ludo enz.
Maakt niet uit, uiteindelijk wil niemand dit verloren laten gaan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:40 schreef Heldenaar het volgende:
En daarom gaat Natasia vanaf morgen snollie dissen, het liefst waar Brian bij is om hem aan haar kant te krijgen voor de stemming.
Ik denk dat inmiddels een algemene stelregel kan zijn dat sex is DGK behoorlijk saai isquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat mij betreft voegt Brian op het moment echt niks meer toe. De enige verhaallijn is zn wipje met Amanda om de 3 dagen.
Zijn we het in ieder geval over een ding eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:37 schreef scanman01 het volgende:
En terecht natuurlijk. Die zorgen absoluut niet voor boeiende tv en daar gaat het nou eenmaal wel om. Vele voorgaande BB's zijn daar op stukgelopen. Dat het publiek nu niemand weg kan stemmen is misschien wel juist de kracht van de gouden kooi. Nu kunnen ze de klootzakken laten zitten, waardoor het toch boeiend blijft.
Je schijnt niet te begrijpen dat de dingen die Jaap deed dus gewoon niet mogen. Je mag niet meer de weg blokkeren (wat hij 10x deed ongeveer) en je mag niet meer aan andermans spullen ed zitten (ook sigarette), wat Jaap ongeveer 5x wél deed. Ook mag je iemand niet, ma herhaalderlijk waarschuwen dat je daar niet van gediend bent, aanraken. Ook dat deed Jaap wel 10x. Dus waar gaat je bericht nog over danquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dat met de hele discussie te maken heeft, snap ik niet, maar dat zal dat wel aan mij liggen.
En ik heb volgens mij meerdere keren uitgelegd dat ik Jaap's gedrag irl nooit goed zou keuren, maar in dit specifieke geval wel. Het is gewoon een spel. Huub speelt het op zijn manier, Jaap op de zijne.
Nou hij gebruikt jaap op dit moment toch aardig als marionet. Dit hele gedoe van vanavond hebben we te danken aan het feit dat brian jaap van de week flink heeft zitten opstoken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
Wat mij betreft voegt Brian op het moment echt niks meer toe. De enige verhaallijn is zn wipje met Amanda om de 3 dagen.
Je keurt Huub z'n getreiter echter wel goed???quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je schijnt niet te begrijpen dat de dingen die Jaap deed dus gewoon niet mogen. Je mag niet meer de weg blokkeren (wat hij 10x deed ongeveer) en je mag niet meer aan andermans spullen ed zitten (ook sigarette), wat Jaap ongeveer 5x wél deed. Ook mag je iemand niet, ma herhaalderlijk waarschuwen dat je daar niet van gediend bent, aanraken. Ook dat deed Jaap wel 10x. Dus waar gaat je bericht nog over dan
Als Jaap verkeerd zat, horen we dat morgen wel, Scan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je schijnt niet te begrijpen dat de dingen die Jaap deed dus gewoon niet mogen. Je mag niet meer de weg blokkeren (wat hij 10x deed ongeveer) en je mag niet meer aan andermans spullen ed zitten (ook sigarette), wat Jaap ongeveer 5x wél deed. Ook mag je iemand niet, ma herhaalderlijk waarschuwen dat je daar niet van gediend bent, aanraken. Ook dat deed Jaap wel 10x. Dus waar gaat je bericht nog over dan
dit is toch een COS !!quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dat met de hele discussie te maken heeft, snap ik niet, maar dat zal dat wel aan mij liggen.
En ik heb volgens mij meerdere keren uitgelegd dat ik Jaap's gedrag irl nooit goed zou keuren, maar in dit specifieke geval wel. Het is gewoon een spel. Huub speelt het op zijn manier, Jaap op de zijne.
kijk jij wel naar dezelfde goudenkooi als ikwant ik zie Brian als de leider van het kamp van Natasia, Jaap en Amanda. Daarnaast word hij verafgood door Huub en onderschat door Sylvia, balt hij snollie doet hij gitaarles, vliegt, dj't, en acteerlest ie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is absoluut niet mijn stijl , maar het schijnt te mogen. Dáár gaat het dus om. Je kunt er uren over lullen, maar wat Huub flikt mag dus blijkbaar wel (anders was hij al exit geweest). Zo is het gewoon. Kan ik ook verder niets aan doen. Ik ben echt de laatste die pesterijen goed zou keuren, maar in DGK is het toegestaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je keurt Huub z'n getreiter echter wel goed???
En qua "niet mogen" gaat hij daar ook iedere keer over de grens, Nathanael heeft uiteindelijk een waarschuwing gekregen voor datzelfde gedrag.
Als Natasia alléén haar 2 kinderen zou zien in die 2 uur zou ik ook wel willen dat zij het kreeg. Maar dan geen Wilgo erbijquote:Op woensdag 14 maart 2007 02:45 schreef avonne het volgende:
Persoonlijk zou ik het MISSCHIEN aan Natasia geven als ze die 2 uur haar kinderen zou zien.
Ik ben benieuwd in hoeverre ze daar de komende dagen over gekapitteld zal worden.
Over de nieuwe regels die echt HEEL duidelijk zijn voorgelezen vorige week.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Als Jaap verkeerd zat, horen we dat morgen wel, Scan.
Jij brengt dit heel stellig, terwijl er nog totaal geen beslissing genomen is, dus waar gaan jouw berichten dan over?
Misschien dat ze in de periode dat jij op VOL mod was niet mochten discussiëren, maar in de COS-topics van FOK! is het wel degelijk toegestaan. Graag zelfs!quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:47 schreef snetje het volgende:
[..]
dit is toch een COS !!
geen discussie topic ...... nou dan !! duheuuuuu
juistem !! en dan niet te vergeten dat huup nog steeds dik last heeft van zijn ribben ....quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daaaag, als ze die wil zien, gaat ze maar lekker naar huis. Lekker hoor voor die kids, 2 uurtjes met mamma spelen. Dan gaat ze weer weg, huh?quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als Natasia alléén haar 2 kinderen zou zien in die 2 uur zou ik ook wel willen dat zij het kreeg. Maar dan geen Wilgo erbij
Als je dat echt walgelijk vind zou het misschien meer indruk maken op de redactie als dat naar voren zou komen, nu zien ze alleen maar streamers die Jaap walgelijk vinden, die mbt Huub een roze zonnebril ophebben en die achteraf nog een uur lopen te rellen omdat ze kwaad zijn dat niet iedereen die roze Huubbril opheeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is absoluut niet mijn stijl , maar het schijnt te mogen. Dáár gaat het dus om. Je kunt er uren over lullen, maar wat Huub flikt mag dus blijkbaar wel (anders was hij al exit geweest). Zo is het gewoon. Kan ik ook verder niets aan doen. Ik ben echt de laatste die pesterijen goed zou keuren, maar in DGK is het toegestaan.
Als Natasia die 2 uur krijgt (wat bijna zeker is ben ik bang) gaat ze 5 minuutjes met de kids knuffelen... en de rest van de tijd hangt ze met Wilgo in de kroonluchter.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als Natasia alléén haar 2 kinderen zou zien in die 2 uur zou ik ook wel willen dat zij het kreeg. Maar dan geen Wilgo erbij
Elke verslaving is prettig, tot je je fix niet krijgt....quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Dat snap ik. Is idd waar, maar daar kan ik zelf niets aan doen ... en wil ik niets aan doen trouwens. Ik zie het, in tegenstelling tot jou blijkbaar, niet als negatief. Het voelt om de een of andere reden wel prettig.
Relativeren en een beetje tegengas geven is volgens mij niets mis mee.quote:Het valt mij alleen op dat je mensen graag eniszins op hun plek wilt zetten door dat soort posts.
Ik volg DGK ook 'fanatiek', maar ik probeer geen fanaat te worden.quote:Volgens mij was jij ook een redelijk fanatiek BB volger, dus die posts zijn niet echt gepast. Iedereen ondergaat het op zijn/haar eigen manier. Ik kan geen programma als dit volgen zonder echt fanatiek te zijn.
Volgens mij kijken zowel jij als ik lang genoeg naar DGK om te weten dat de regels elke keer weer anders geïntepreteerd kunnen worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de nieuwe regels die echt HEEL duidelijk zijn voorgelezen vorige week.
Dat vind ik een flauwe reactie. Je kunt niet iemand veroordelen op iets wat klaarblijkelijk is toegestaan. Je mag wel tegen die regel op zich protesteren, maar op dit moment gelden die regels nog en dan is Huub dus niet fout bezig geweest en Jaap wel. Zo zit het wat mij betreft in elkaar. Van mij mogen ze dat gescheld ook verbieden, maar dat is nu nog niet aan de orde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat echt walgelijk vind zou het misschien meer indruk maken op de redactie als dat naar voren zou komen, nu zien ze alleen maar streamers die Jaap walgelijk vinden, die mbt Huub een roze zonnebril ophebben en die achteraf nog een uur lopen te rellen omdat ze kwaad zijn dat niet iedereen die roze Huubbril opheeft.
Zoals ik al eerder gezegd heb: ik keur het gedrag van geen van beiden goed, en dat simpele "het mag kennelijk" vind ik geen reden om mijn mening over dat wat ik persoonlijk immoreel vind te wijzigen.
Helaas is dat waar ja. Maar als ze dat doen zou ik het wel naaierig vinden. Dit was namelijk het moment waarop ik hoopte die herkauwer niet meer te zien als ik de streams aan zet morgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:55 schreef Day het volgende:
Volgens mij kijken zowel jij als ik lang genoeg naar DGK om te weten dat de regels elke keer weer anders geïntepreteerd kunnen worden.
Toen Nathanael het deed waren hier ook nog een aantal mensen die riepen "het mag kennelijk" en die het geweldig spel van Nathanael vonden, door de publieke opinie is de redactie daar toen anders over gaan denken en Nathanael heeft nadat dat volledig uit de hand gelopen was zelfs een waarschuwing gekregen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik een flauwe reactie. Je kunt niet iemand veroordelen op iets wat klaarblijkelijk is toegestaan. Je mag wel tegen die regel op zich protesteren, maar op dit moment gelden die regels nog en dan is Huub dus niet fout bezig geweest en Jaap wel. Zo zit het wat mij betreft in elkaar. Van mij mogen ze dat gescheld ook verbieden, maar dat is nu nog niet aan de orde.
Precies!quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen Nathanael het deed waren hier ook nog een aantal mensen die riepen "het mag kennelijk" en die het geweldig spel van Nathanael vonden, door de publieke opinie is de redactie daar toen anders over gaan denken en Nathanael heeft nadat dat volledig uit de hand gelopen was zelfs een waarschuwing gekregen.
Afgezien van het feit dat de paar Nathanael fans zich hier destijds rustig konden laten zien zonder voor gek te worden uitgemaakt zijn het nu voornamelijk de toenmalige Huub-fans die niet willen zien dat het verschil tussen toen en nu niet echt heel groot is.
Toen was "het mag kennelijk" ook geen reden om het maar goed te keuren, waarom zou dat nu wel zo zijn?
owj jaa leuk krijgen we dit ... ik zat er al op te wachten !! vandaar die vijandigheid richting mij !!quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien dat ze in de periode dat jij op VOL mod was niet mochten discussiëren, maar in de COS-topics van FOK! is het wel degelijk toegestaan. Graag zelfs!
Dus graag je punt, als je die hebt!
De vijandigheid komt van jou, niet van mij!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:03 schreef snetje het volgende:
[..]
owj jaa leuk krijgen we dit ... ik zat er al op te wachten !! vandaar die vijandigheid richting mij !!
even voor de de duidelijkheid !! mijn avater had ik allang !! al langer voordat diegene hem van vol hem had ...
de eerste keer dat ik op vol kwam had ik ook het idee van ja hallo !!! das de mijne !!!
bij nader inzien vindt ik het nog leuk ook !! dat de moderator daaro mijn avater overneemt !!
anyway ! ik begrijp het dus al weer ... doordat iemand anders dezelfde avater heeft als mij ( en dan ook nog eens de mod is van een ander forum.... waar ik haast nooit les !! ) ben ik dus gelijk al minder in jouw ogen ... en nu begrijp ik ook waarom je gelijk elke keer pissed off op me bent !!
jij je zin .......troela !! ....................barf !!!
Geen probleem, echt. Maar dat zul jij waarschijnlijk anders zien. Met andere woorden: een oneindigende discussie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:53 schreef APK het volgende:
Op zulke momenten vraag ik mij af of je 'the bigger picture' nog ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |