Als je bedenkt dat dit een foto van 1974 is, dan lijkt hij er sprekend op:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:36 schreef Damon het volgende:
Nog een, ook niet 100% zeker:
[afbeelding]
ZKH Prins Willem-Alexander
School klopt iig en jaartal is ook mogelijk, bij de foto simpelweg benoemd als Willem
We hebben Andre Rieu nogquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:01 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik kan geen bners meer bedenken
Ik heb willem nijholt geprobeerd te zoeken, maar dat is me niet gelukt. Waarschijnlijk omdat ie in Indonesie is geboren en niet in Nederland op school heeft gezeten (in ieder geval niet lagere).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef crohntje het volgende:
Hebben jullie al; Jeroen Krabbé, Martijn Krabbé, Willem Nijholt, Joop van de Ende, eh.......?![]()
ik kan de krabbeetjes niet vinden, iemand anders wel?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef crohntje het volgende:
Hebben jullie al; Jeroen Krabbé, Martijn Krabbé, Willem Nijholt, Joop van de Ende, eh.......?![]()
Is ze nu een gangstersletje dan?? Met welke gangster heeft ze dan wat?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef KeyzerSoze het volgende:
Je bent vergeten gangstersletje op te noemen achter Caroline Tensen.
Ze zou een gangsterstel getrouwd hebben oid.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is ze nu een gangstersletje dan?? Met welke gangster heeft ze dan wat?
Coolquote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef Impry het volgende:
Ze hadden het net even kort bij 3FM over dit topicOver de foto van Coen Swijnenberg.
Deze post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |