ik heb daar even gereageerd.quote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef win2k het volgende:
aparte ervaring opgedaan in [TK] GP2X | De opensource handheld
het wordt net E-Bay hier op FOK, wel is TS geheel vrij om te verkopen aan wie die wilt maar toch een wrange nasmaak na deze handelingen overgehouden.
dit noem ik geen slechte ervaring hoor... Verveldn, maar dit zijn gewoon dingen die gebeuren..quote:Op woensdag 25 april 2007 23:12 schreef akkom het volgende:
slechte ervaring met Giem,
hij wou ze van me kopen voor de vraagprijs maar vertikt het daarna om nog te reageren, ik heb zelfs nog in 1 van zijn topics een bericht achtergelaten maar ook daar geen reactie.... triest hoor![]()
[TK] bierpulletjes (4 stuks)
ik moest hem een paar keer lezen maar je post in het andere topic was aardig duidelijk:quote:Op donderdag 26 april 2007 09:09 schreef Die4iT het volgende:
slechte ervaring met The Last Samurai , heb al post gemaakt erover in x360 trade .... heb me geld nog niet nadat het spel nooit is opgestuurd
ik ga eens een leif PMétje de deur uit doen straksquote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef Die4iT het volgende:
even een opmerking over het ruilen hier op fok... ik vind het super gaan tot nu toe.. maar ik wil even melden dat Last Samurai behoorlijk irritant bezig is. Zouden PGR3 ruilen tegen DJ icon... ik netjes me game opgestuurd en kwam aan. Nu is mijn game nooit aangekomen en is mij beloofd dat ik de nieuwprijs van pgr3 zou krijgen en ook dit heb ik tot vandaag nog niet ontvangen. nu stuur ik herhaaldelijk een pm waar alles blijft en krijg geen reply terwijl ik zie in zijn profiel dat hij online is
. Ik hoop dat ik nog alles ontvang.... het is nu 3 weken geleden sinds ik pgr3 heb opgestuurd en ik vind dat jullie mogen weten dat ik het niet prettig vind om zaken te doen met Last Samurai
Ik rekende er ook op dat jij de GP2X zou krijgen, dat heb ik dus ook gepost. Later kwam ik erachter dat djkoelkast vrijwel op hetzelfde moment een bod had uitgebracht dat hoger was dan dat van jou. Omdat het nog binnen de tijd was die ik had aangegeven, 'won' djkoelkast de veiling. Het spijt me voor jou dat het zo is gelopen, dit heb ik niet voorzien, maar het is wel volgens alle regels volgens mij.quote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef win2k het volgende:
aparte ervaring opgedaan in [TK] GP2X | De opensource handheld
het wordt net E-Bay hier op FOK, wel is TS geheel vrij om te verkopen aan wie die wilt maar toch een wrange nasmaak na deze handelingen overgehouden.
als je wilt kan ik laten zien dat er nix op me rekening is bijgekomen stuur ik je wel een afschrift ofzo.... Yogi Berra was nog sneller dan last samurai . hij had gister meten geld overmaakt en het is ook al ontvangen.... nu moet last samurai er 1 week over doen????quote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik moest hem een paar keer lezen maar je post in het andere topic was aardig duidelijk:
[..]
ik ga eens een leif PMétje de deur uit doen straks
Jazeker, de hypotheker!quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
attieboy: goed om te lezen dat mijn inpakkunsten gewaardeerd worden.![]()
![]()
Goed om te lezen dat 'ie goed bevalt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:55 schreef attieboy het volgende:
[..]
Jazeker, de hypotheker!![]()
Goed werk geleverd F4T4L_3RR0R. Mn G5 glijdt heerlijk op de Steelpad.. Ben er blij mee.![]()
Ik gebruik gewoon het rubbermatje, de mat staat uitstekend op zijn plaats. Als ik dat gele gedeelte voor elke van de 3 gedeeltes onder mijn muis knip, moet ik ze met bijgeleverde stukje plakband erop plakken? Dan glijden ze dus in werkelijkheid op het plakband?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat 'ie goed bevalt.Is ook een van de duurste matten.
Heb je het (originele) rubbermatje of de glasbuffers (van Praxis) onder de Steelpad?
-edit-
De padsurfers zijn aan te bevelen, glijdt het nog beter van. Ook spaar je de standaard voetjes onder je muis er mee, anders is het binnen 3 weken de onderkant van je muis over het staal bij intensief gebruik...
Ze hoeven niet secuur uitgeknipt te worden in de vorm van de originele voetjes, maar gewoon een rechthoekje eruit knippen en over de standaard voetjes heenplakken.
Ik heb nooit padsurfers gebruikt. Als je het rode folie eraf trekt, zit er dan een kleeflaag aan de padsurfer-strip, of is het rode tape dubbelzijdig?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:05 schreef attieboy het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het rubbermatje, de mat staat uitstekend op zijn plaats. Als ik dat gele gedeelte voor elke van de 3 gedeeltes onder mijn muis knip, moet ik ze met bijgeleverde stukje plakband erop plakken? Dan glijden ze dus in werkelijkheid op het plakband?
Bubbeltjesenveloppe was zeer snel binnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:27 schreef thaduck het volgende:
Perfecte betaalervaring met Sjimz in topic [TK] Wario Ware Smooth Moves (Nintendo Wii)
Geld was na 1 dag netjes binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |