abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 april 2007 @ 06:08:43 #176
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_48656034
People who annoy you:
N_GGERS
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:41:14 #177
136610 vosje505
zeg maar vosje
pi_48689166
goede ervaring met SMIDSY

ik speel nu eindelijk mijn cd's vanaf de bank weer af dankzij [TK] Sony CDP-CE375S 5CD-Wisselaar incl. v.d. Hull interlink
ondertiteling is te vinden op NOS teletekst pagina 888.
fouten zijn met opzet gemaakt ter uwer vermaak.
  woensdag 25 april 2007 @ 11:07:49 #178
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48698189
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef win2k het volgende:
aparte ervaring opgedaan in [TK] GP2X | De opensource handheld
het wordt net E-Bay hier op FOK, wel is TS geheel vrij om te verkopen aan wie die wilt maar toch een wrange nasmaak na deze handelingen overgehouden.
ik heb daar even gereageerd.
TS valt in deze niet zo heel veel te verwijten, ik vind allees de manier van DJKoelkast niet zo chique.
Het zijn idd e-bay praktijken... Maar goed ik hoop dat je slaagt in het andere topic op Tweakers
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 25 april 2007 @ 15:00:29 #179
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48706169
even wat gekocht van de lokale rommelmarktbewoner/marskramer/opkoper/veel aanwezig hier Patch.

Syriana en Nachtrit in goede gezondheid via TNT aangekomen.
snelle topdeal.

[TK] DVD's o.a. Nachtrit, Syriana, Red Eye, Bean e.a.
pi_48712257
Ok we blijken hier te maken te hebben met een oplichter, via google ben ik erachter gekomen dta onze Yeehaw75 de volgende persoon is:

http://www.internetoplich(...)cgi?num=1170850349/0

Hij blijkt dit dus veel vaker te doen, maar zijn gegevens zijn op die site bij de mods bekend. Deze zullen me ook snel worden opgestuurd als het goed is. Ik ga zelf eerst proberen mijn geld terug te krijgen, lukt dit niet dan klaag ik hem aan.

Wessel
pi_48718696
[TK] Xbox spellen
Spulletjes correct ontvagen prettige afhandeling van zaken in elk geval.
Hopelijk was dat wederzijds
pi_48723888
slechte ervaring met Giem,
hij wou ze van me kopen voor de vraagprijs maar vertikt het daarna om nog te reageren, ik heb zelfs nog in 1 van zijn topics een bericht achtergelaten maar ook daar geen reactie.... triest hoor
[TK] bierpulletjes (4 stuks)
pi_48728855
Top ervaring met peacetaker . Hij kocht van mij [TK] sealed Test Drive Unlimited PC betaalde direct! Melde gister ook dat het goed was aangekomen!!

pi_48728870
slechte ervaring met The Last Samurai , heb al post gemaakt erover in x360 trade .... heb me geld nog niet nadat het spel nooit is opgestuurd
  donderdag 26 april 2007 @ 11:50:35 #185
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48733491
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:12 schreef akkom het volgende:
slechte ervaring met Giem,
hij wou ze van me kopen voor de vraagprijs maar vertikt het daarna om nog te reageren, ik heb zelfs nog in 1 van zijn topics een bericht achtergelaten maar ook daar geen reactie.... triest hoor
[TK] bierpulletjes (4 stuks)
dit noem ik geen slechte ervaring hoor... Verveldn, maar dit zijn gewoon dingen die gebeuren..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 26 april 2007 @ 11:53:25 #186
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48733615
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:09 schreef Die4iT het volgende:
slechte ervaring met The Last Samurai , heb al post gemaakt erover in x360 trade .... heb me geld nog niet nadat het spel nooit is opgestuurd
ik moest hem een paar keer lezen maar je post in het andere topic was aardig duidelijk:
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef Die4iT het volgende:
even een opmerking over het ruilen hier op fok... ik vind het super gaan tot nu toe.. maar ik wil even melden dat Last Samurai behoorlijk irritant bezig is. Zouden PGR3 ruilen tegen DJ icon... ik netjes me game opgestuurd en kwam aan. Nu is mijn game nooit aangekomen en is mij beloofd dat ik de nieuwprijs van pgr3 zou krijgen en ook dit heb ik tot vandaag nog niet ontvangen. nu stuur ik herhaaldelijk een pm waar alles blijft en krijg geen reply terwijl ik zie in zijn profiel dat hij online is

. Ik hoop dat ik nog alles ontvang.... het is nu 3 weken geleden sinds ik pgr3 heb opgestuurd en ik vind dat jullie mogen weten dat ik het niet prettig vind om zaken te doen met Last Samurai
ik ga eens een leif PMétje de deur uit doen straks
  donderdag 26 april 2007 @ 14:37:17 #187
167165 Blaaskaas
Blaast kaas :7
pi_48739072
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef win2k het volgende:
aparte ervaring opgedaan in [TK] GP2X | De opensource handheld
het wordt net E-Bay hier op FOK, wel is TS geheel vrij om te verkopen aan wie die wilt maar toch een wrange nasmaak na deze handelingen overgehouden.
Ik rekende er ook op dat jij de GP2X zou krijgen, dat heb ik dus ook gepost. Later kwam ik erachter dat djkoelkast vrijwel op hetzelfde moment een bod had uitgebracht dat hoger was dan dat van jou. Omdat het nog binnen de tijd was die ik had aangegeven, 'won' djkoelkast de veiling. Het spijt me voor jou dat het zo is gelopen, dit heb ik niet voorzien, maar het is wel volgens alle regels volgens mij.

Hoe dan ook wel een goede ervaring gehad met djkoelkast. Geld was snel overgemaakt en hij hield me op de hoogte of hij de GP2X al had ontvangen.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:06:10 #188
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_48746250
Zoals eerder gemeld heb ik zaken gedaan met DiMacho
Ging helemaal perfect!
Zoals zaken naar mijn idee ook horen te gaan, snel, efficiënt en klantvriendelijk
pi_48748293
Naar aanleiding van DIT topic bedacht ik me opeens dat ik bij het samenstellen van mijn nieuwe PC ook een goede muismat moet hebben dat goed samengaat met mijn nieuwe G5 Laser Mouse van Logitech. Ik vroeg F4T4L_3RR0R of hij de steelpad muismat ook apart verkocht, en hij gaf hierop een positief antwoord. Ik ben akkoord gegaan met het bedrag dat hij ervoor wilde, maar moest hem meedelen dat ik hem niet kon betalen tot het einde van de maand, maar dat ik de muismat wel snel nodig heb. Desondanks was F4T4L_3RR0R zo aardig om mij te vertrouwen op mijn woord en de muismat te versturen. Ik kreeg vandaag het pakket binnen, dat ZO uitstekend stevig was ingepakt, dat ik zelfs wat moeite ondervond met het uitpakken, maar dit was niets serieus. Hij liet in het topic zelf weten dat hij aan het knutselen ging met het pakket, en je kan duidelijk zien dat hij er meer dan genoeg aandacht aan heeft besteeds om de verpakking zo heel mogelijk bij mij af te leveren.

Ik heb vandaag mijn nieuwe PC in elkaar gezet en met deze muismat erbij is alles compleet en kan ik aan de slag. Toppie F4T4L_3RR0R! Je krijgt het geld hoogstwaarschijnlijk maandag binnen, ik laat het je nog weten via de mail.

Audieu
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_48755707
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik moest hem een paar keer lezen maar je post in het andere topic was aardig duidelijk:
[..]

ik ga eens een leif PMétje de deur uit doen straks
als je wilt kan ik laten zien dat er nix op me rekening is bijgekomen stuur ik je wel een afschrift ofzo.... Yogi Berra was nog sneller dan last samurai . hij had gister meten geld overmaakt en het is ook al ontvangen.... nu moet last samurai er 1 week over doen????
  vrijdag 27 april 2007 @ 01:50:43 #191
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48762671
attieboy: goed om te lezen dat mijn inpakkunsten gewaardeerd worden.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_48762756
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 01:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
attieboy: goed om te lezen dat mijn inpakkunsten gewaardeerd worden.
Jazeker, de hypotheker!

Goed werk geleverd F4T4L_3RR0R. Mn G5 glijdt heerlijk op de Steelpad, zonder de padsurfers.. Ben er blij mee.
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
  vrijdag 27 april 2007 @ 01:58:31 #193
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48762815
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 01:55 schreef attieboy het volgende:

[..]

Jazeker, de hypotheker!

Goed werk geleverd F4T4L_3RR0R. Mn G5 glijdt heerlijk op de Steelpad.. Ben er blij mee.
Goed om te lezen dat 'ie goed bevalt. Is ook een van de duurste matten.

Heb je het (originele) rubbermatje of de glasbuffers (van Praxis) onder de Steelpad?

-edit-

De padsurfers zijn aan te bevelen, glijdt het nog beter van. Ook spaar je de standaard voetjes onder je muis er mee, anders is het binnen 3 weken de onderkant van je muis over het staal bij intensief gebruik...

Ze hoeven niet secuur uitgeknipt te worden in de vorm van de originele voetjes, maar gewoon een rechthoekje eruit knippen en over de standaard voetjes heenplakken.
pi_48762931
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Goed om te lezen dat 'ie goed bevalt. Is ook een van de duurste matten.

Heb je het (originele) rubbermatje of de glasbuffers (van Praxis) onder de Steelpad?

-edit-

De padsurfers zijn aan te bevelen, glijdt het nog beter van. Ook spaar je de standaard voetjes onder je muis er mee, anders is het binnen 3 weken de onderkant van je muis over het staal bij intensief gebruik...

Ze hoeven niet secuur uitgeknipt te worden in de vorm van de originele voetjes, maar gewoon een rechthoekje eruit knippen en over de standaard voetjes heenplakken.
Ik gebruik gewoon het rubbermatje, de mat staat uitstekend op zijn plaats. Als ik dat gele gedeelte voor elke van de 3 gedeeltes onder mijn muis knip, moet ik ze met bijgeleverde stukje plakband erop plakken? Dan glijden ze dus in werkelijkheid op het plakband?
  vrijdag 27 april 2007 @ 02:24:47 #195
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48763212
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 02:05 schreef attieboy het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon het rubbermatje, de mat staat uitstekend op zijn plaats. Als ik dat gele gedeelte voor elke van de 3 gedeeltes onder mijn muis knip, moet ik ze met bijgeleverde stukje plakband erop plakken? Dan glijden ze dus in werkelijkheid op het plakband?
Ik heb nooit padsurfers gebruikt. Als je het rode folie eraf trekt, zit er dan een kleeflaag aan de padsurfer-strip, of is het rode tape dubbelzijdig?

Maar dit is zo'n beetje het idee wat je moet bereiken:

Gebruik niet teveel materiaal, want daarmee wordt de weerstand/wrijving alleen maar hoger. Plus dat je bij zuinig gebruik langer met het stripje doet.

-edit-

Ik ga nu zelf twijfelen, welke laag je moet gebruiken na een paar Google acties.

-edit2-

Je moet het rode doorzichtige spul gebruiken volgens de pics die ik op google en op GoT heb gevonden.

Ik had een keer perongeluk een gebruikte muis gekregen van een webshop (demomodel tussen voorraad beland) en daar zat het beige/gele materiaal onder de muis geplakt, vandaar de verwarring.

Als het teflon tape op is, kan je ook met wat hardere/dikkere tapesoorten op een rol aan de slag. Is stukken goedkoper. Gewoon bij de automaterialenzaak, doe-het-zelfzaak of kantoorwinkel rondkijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 27-04-2007 02:39:34 ]
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:10:50 #196
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_48768296
Prima ervaring met Joswillems86! Ik vroeg, hij verkocht. Snel afgehandeld!
pi_48784337
Goede ervaring met Ulreazj. Ik heb een schijf van hem gekocht en hij kwam werkelijk enorm goed verpakt aan! Mijn complimenten daarvoor en hopelijk kunnen we in de toekomst nog eens zaken doen.
pi_48788115
Uitstekende ervaring met Klonk in dit topic [TK] 20 Xbox games

Het spel dat ik van hem heb gekocht kon echt voor nieuw door, wat een verademing tussen de kolerezooi die soms tweedehands verkocht wordt (er wordt soms ook goed spul verkocht hoor)

Ja ik ben een freak want ik heb graag een nette gamescollectie
  zaterdag 28 april 2007 @ 00:27:35 #199
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_48796436
Perfecte betaalervaring met Sjimz in topic [TK] Wario Ware Smooth Moves (Nintendo Wii)

Geld was na 1 dag netjes binnen!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_48799674
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 00:27 schreef thaduck het volgende:
Perfecte betaalervaring met Sjimz in topic [TK] Wario Ware Smooth Moves (Nintendo Wii)

Geld was na 1 dag netjes binnen!
Bubbeltjesenveloppe was zeer snel binnen
Bedankt voor de snelle afhandeling thaduck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')