Is goed, ik hoor het welquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
@ Rossdale genoteerd ik wacht nog heel even als je het niet erg vind.
Nee, 2 maanden geleden nog voor 40 euro gekocht, maar blijkt toch geen spel voor mij. 30 incl. en je hebt een deal.quote:
Op http://www.nedgame.com/ is ie te vinden, wel prijzig btw.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben trouwens DRINGEND opzoek naar DEZE game :
[afbeelding]
Heh niet meer te koop,was er vrijdag al langsgeweestquote:Op zondag 22 april 2007 14:07 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Op http://www.nedgame.com/ is ie te vinden, wel prijzig btw.
Hij ligt nu voor 24 euro bij de bart smit... 20 incl. laat anders maar zitten.quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nee, 2 maanden geleden nog voor 40 euro gekocht, maar blijkt toch geen spel voor mij. 30 incl. en je hebt een deal.
Ik zou idd ff de huidige prijzen erbij zoekenquote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nee, 2 maanden geleden nog voor 40 euro gekocht, maar blijkt toch geen spel voor mij. 30 incl. en je hebt een deal.
Dat mag je mij dan persoonlijk komen laten zien. Als het waar is betaal ik het spel voor je.quote:Op zondag 22 april 2007 18:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij ligt nu voor 24 euro bij de bart smit... 20 incl. laat anders maar zitten.
http://tweakers.net/pricewatch/136039/X360-The-Elder-Scrolls-IV:-Oblivion-prijzen.htmlquote:Op zondag 22 april 2007 18:54 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zou idd ff de huidige prijzen erbij zoeken
Heel leuk, maar dat zijn maar een aantal webshops en niet de gewone winkels.quote:Op zondag 22 april 2007 21:46 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dat mag je mij dan persoonlijk komen laten zien. Als het waar is betaal ik het spel voor je.
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/136039/X360-The-Elder-Scrolls-IV:-Oblivion-prijzen.html
![]()
Verkoop je Crackdown of LOTR ook?quote:Op maandag 23 april 2007 16:43 schreef Muaddib10191 het volgende:
Te ruil:
LOTR: Battle for Middle Earth II
Crackdown
Lost Planet
Viva Pinata
Enchanted Arms
Gezocht:
PES6
GRAW II
of andere toffe games
Helaas niet bij elke BS, zo ook niet bij de mijne.quote:Op zondag 22 april 2007 22:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel leuk, maar dat zijn maar een aantal webshops en niet de gewone winkels.
Check deze link maar eens dan, daar heb je een stuk meer aan:
Prijzen oblivion volgens budgetgaming
Zie de reacties waar je hem voor 24 euro kan halen, laat maar even weten wanneer je hem hebt dan stuur ik mijn adres wel door
Maar bij de rest welquote:Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Helaas niet bij elke BS, zo ook niet bij de mijne.![]()
Dan zou ik al is jou was maar eens de comments gaan lezen bij de link!quote:
Fifa07 voor Viva Pinata?quote:Op maandag 23 april 2007 16:43 schreef Muaddib10191 het volgende:
Te ruil:
LOTR: Battle for Middle Earth II
Crackdown
Lost Planet
Viva Pinata
Enchanted Arms
Gezocht:
PES6
GRAW II
of andere toffe games
Hehe je probeert er wel erg makkelijk onderuit te komen he.quote:Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Helaas niet bij elke BS, zo ook niet bij de mijne.![]()
Ik ben nog even bij Crackdown bezig met de co-op maar denk over 2 dagen klaar mee heb jij nog intresse er in? aangezien niemand zich meld met Lost Planet?quote:Op maandag 23 april 2007 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Ok is goedDimension plus kende ik nog niet, ga die inderdaad eens in de gaten houden.
quote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nog even bij Crackdown bezig met de co-op maar denk over 2 dagen klaar mee heb jij nog intresse er in? aangezien niemand zich meld met Lost Planet?
Oke meld ik me dan evenquote:
Is prima, ik hoor het welquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke meld ik me dan evenBen er bijna klaar mee
![]()
20 euro ex. geef ik je er sowieso voor.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:36 schreef twi het volgende:
Ik doe misschien Guitar Hero 2 weg wegens een chronisch controleprobleem met m'n pink
Zoek Virtual Tennis + nog een leuke game erbij.
Heb je die nog liggen? PM me dan even je prijs!quote:
20 euro voor game exl. gitaar?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
20 euro ex. geef ik je er sowieso voor.
Gooi er 30 bovenop en je mag 'm hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
20 euro ex. geef ik je er sowieso voor.
aardig klote van hem !quote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef Die4iT het volgende:
even een opmerking over het ruilen hier op fok... ik vind het super gaan tot nu toe.. maar ik wil even melden dat Last Samurai behoorlijk irritant bezig is. Zouden PGR3 ruilen tegen DJ icon... ik netjes me game opgestuurd en kwam aan. Nu is mijn game nooit aangekomen en is mij beloofd dat ik de nieuwprijs van pgr3 zou krijgen en ook dit heb ik tot vandaag nog niet ontvangen. nu stuur ik herhaaldelijk een pm waar alles blijft en krijg geen reply terwijl ik zie in zijn profiel dat hij online is
. Ik hoop dat ik nog alles ontvang.... het is nu 3 weken geleden sinds ik pgr3 heb opgestuurd en ik vind dat jullie mogen weten dat ik het niet prettig vind om zaken te doen met Last Samurai
je moet dit ook even melden bij de mods hier als je dat nog niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef Die4iT het volgende:
even een opmerking over het ruilen hier op fok... ik vind het super gaan tot nu toe.. maar ik wil even melden dat Last Samurai behoorlijk irritant bezig is. Zouden PGR3 ruilen tegen DJ icon... ik netjes me game opgestuurd en kwam aan. Nu is mijn game nooit aangekomen en is mij beloofd dat ik de nieuwprijs van pgr3 zou krijgen en ook dit heb ik tot vandaag nog niet ontvangen. nu stuur ik herhaaldelijk een pm waar alles blijft en krijg geen reply terwijl ik zie in zijn profiel dat hij online is
. Ik hoop dat ik nog alles ontvang.... het is nu 3 weken geleden sinds ik pgr3 heb opgestuurd en ik vind dat jullie mogen weten dat ik het niet prettig vind om zaken te doen met Last Samurai
hoeveel voor viva pinata?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Te ruil/koop:
Viva Pinata
Saints row (bundel versie)
Tiger Woods '07
Ben op zoek naar o.a. Guitar Hero II, Crackdown, Tomb Raider:Legend of een wireless headset maar andere suggesties zijn welkom.
Prima, PM me even je gegevensquote:
splinter cell voor pinata?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
sorry fifa vind ik niks, pes speelt veul lekkerder
hm daar moet ik even nachtje over slapen...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
30 ex. (oftewel 31,76 incl. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |