Minder goede ervaringen met
-chefke- in mijn topic
[TK] Playstation 1 (PSONE) met spellenVorige week maandag (9 april) bood hij 35 euro (exclusief verzenden) voor de PSONE met één spel, een paar uur later reageerde ik dat wel een deal hebben en dat hij mocht mailen.
Dag daarop een mailtje gekregen van hem dat hij mijn adresgegevens wilde om hem op te halen omdat hij niet zo'n fan is van versturen. Daarop een reactie gestuurd met mijn adresgegevens en dat ophalen geen probleem is, maar dat verzenden door mij zorgvuldig gebeurt (qua inpakken) en in tientallen keren eerder dingen heb verstuurd via FOK! V&A. Vlak na dat mailtje heb ik in mijn topic gereageerd dat ik een deal hem met -chefke-, maar mijn topic nog niet op slot laten zetten omdat ik nog een spel over had.
Op woensdag 11 april een mailtje terug: "Akkoord als we de verzendkosten delen". Daarna heb ik hem een prijsvoorstel gedaan (inclusief verzenden) waarna hij (dezelfde dag) een mailtje terugstuurde en opeens over serienummers begon, zodat hij kon navragen of de PSONE goed om te bouwen is. Ik heb een foto van de onderkant van het apparaat gemaakt en teruggemailed. (stond vol met nummertjes, dus dit was de makkelijkste manier)
Donderdag 12 april geen reactie mogen ontvangen, dus zelf even een mail gestuurd met de vraag of het wat is. (het serienummer ivm ombouw)
Vrijdag 13 april een reactie terug dat hij geen tijd had om navraag te doen en hij het pas na het weekend weer kon vragen omdat diegene in het weekend moest verhuizen..
Vandaag 16 april nog geen reactie, dus maar weer er zelf achteraan gegaan en een mailtje gestuurd, die zojuist werd beantwoord:
"Sorry ik haak af, dit type is moeilijk om te bouwen"
Ik ben hier alles behalve blij mee, een week mailen, vragen enz. waarna de deal niet doorgaat. (en waardoor eventuele potentiele kopers aan me voorbij zijn gegaan)