maar ze maken geluid? zoiezo? want hij moet op me kamer en ik wil wel gewoon slapenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:48 schreef nexhil het volgende:
Ik zal zal ze zometeen nog even aanzetten... als het goed is het normale geluid.
Ze maken wel geluid jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:00 schreef T42 het volgende:
[..]
maar ze maken geluid? zoiezo? want hij moet op me kamer en ik wil wel gewoon slapen
Die koeling zit er niet voor niets op. Je kan dan beter een stille fan monteren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef Yngwie het volgende:
Mijn ervaring is wel dat je de fans zonder al teveel problemen los kunt halen in huis-tuin-keuken situaties. Natuurlijk op eigen risico
Er zit een seriele aansluiting op en een matrix poort.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:19 schreef pierce het volgende:
Is de switch managable? Zitten er rackmounts bij?
ow thanx ik zal er even kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:14 schreef T_E_O het volgende:
Je zou het ook in het vraag en aanbod forum van webhostingtalk.nl kunnen plaatsen. Daar zitten misschien mensen die het voor professioneel gebruik willen kopen en dan is er vaak wat meer budget.
Bieden mag altijd... als je er 50 excl van maakt hebben we een dealquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:12 schreef JapieGijs het volgende:
30 excl geboden, als dat mag..
Waar evt. op te halen?quote:Op maandag 19 maart 2007 07:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
Bieden mag altijd... als je er 50 excl van maakt hebben we een deal
(sorry voor de late reactie trouwens, zat op netgamez)
zal ik straks even voor je checken zit nu net op mijn werkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef BYM het volgende:
Heb miss wel interresse in beide switches, laat ik deze week wel ff weten.
Moet ff overleggen![]()
Wat zijn de 3C nummers ? 3C19680 of 3C19680A ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |