Het verhaal
Ik zie enorm veel reacties in frontpage dat het terrecht zou zijn dat R.Mulder zou zijn neergeschoten door een agent. Omdat hij gezwaait zou hebben met een mes.
De media heeft er een hele circus van gemaakt en van alles echt enorm opgehemeld.
Aangezien ik er om de hoek woon en het verhaal te horen heb gekregen wat er nou precies is gebeurd, post ik het even hier.
Laten we het slachtoffer even RM noemen.
RM kwam thuis van een gezellig avondje te hebben gehad in de kroeg, zijn vrouw had eerder die avond al mot gehad met diverse hangjongeren van het boerhavenplein.
Echter werden de hangjongeren zo aggressief dat ze met ze alle heel dapper de vrouw te lijf gingen nadat deze al diverse malen de politie had gewaarschuwt over deze kwestie. Er werd echter niet ingegrepen.
De hangjongeren waren naar wat ik gehoord heb, grotendeels van marokaanse komaf.(no offense)
RM heeft hierop een knuppel gepakt en de jongeren bedreigd te hebben, de politie zou naar zeggen, hierna gekeken hebben tot de man daadwerkelijk tot de daad overging. De man zou woedend geworden zijn op de politie omdat zij niets deden. En zou een aantal keren hard met de knuppel op de grond hebben geslagen. en vervolgens naar de politie gestapt zijn met de knuppel in zijn hand, echter stelden de politie dit niet op prijs.
En een agent van "marokaanse" komaf zou RM in de keel hebben neergeschoten.
Een aantal beweren zelfs 1 maal in de keel en 1 maal door het hoofd.
En hierop zou alle heisa volgen wat er nu nog steeds speelt.
Nogmaals dit is slechts een samenvatting wat ik van iemand gehoord heb die er bij zou hebben geweest. Of het daadwerkelijk een marokaanse agent is geweest weet ik niet.
Ik deel slechts de "verhalen" mee die ik heb gehoord.
Misschien waren het wel Nederlandse hangjongeren en een Nederlandse agent?
Grtzz
EDIT
Er werden echter ook omstander gearresteerd die alleen stonden te kijken. In totaal werd een hele bus vol met omstanders afgevoerd, wat relschoppers zouden zijn. Hier zaten ook kinderen/oudere vrouwen tussen (was op het nieuws)
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.