abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:49:00 #101
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47253327
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zelfs 'rellen' op Fok! nu.
waar ??
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47254122
Naar verluid gaat het om een man die met een knuppel een groep Marokkanen te lijf wou gaan omdat die hem al maanden terroriseerden. Vervolgens hebben de Marokkanen de knuppel afgepakt, waarop de man naar binnen is gegaan. Zijn vrouw belde de politie. Hierna ging de man helemaal overstuur naar buiten met een mes en toen heeft een Marokkaanse agente hem dood geschoten.

De PvdA-burgemeester draait iedereen een rat voor ogen met haar voetbalsupporters, dit zijn gewoon de eerste rassen-rellen.
pi_47254141
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 05:31 schreef looier het volgende:
Naar verluid gaat het om een man die met een knuppel een groep Marokkanen te lijf wou gaan omdat die hem al maanden terroriseerden. Vervolgens hebben de Marokkanen de knuppel afgepakt, waarop de man naar binnen is gegaan. Zijn vrouw belde de politie. Hierna ging de man helemaal overstuur naar buiten met een mes en toen heeft een Marokkaanse agente hem dood geschoten.

De PvdA-burgemeester draait iedereen een rat voor ogen met haar voetbalsupporters, dit zijn gewoon de eerste rassen-rellen.
Begrijp werkelijk niet waarom er gericht geschoten is.
pi_47254158
quote:
Naar verluid gaat het om een man die met een knuppel een groep hangjongeren te lijf wou gaan omdat die hem al maanden terroriseerden. Vervolgens hebben de hangjongeren de knuppel afgepakt en de man tot bloedens toe geslagen waarop de man naar binnen is gegaan. Zijn vrouw belde de politie. Hierna ging de man helemaal overstuur naar buiten met een mes en is toen op een motoragent afgelopen. De motoragent zat nog vast aan z'n motor met communicatiemiddelen en kon daarom niet weg waarop hij de man heeft doodgeschoten.
De Nova versie is zo.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47254314
Benieuwd of daar vanavond nog iets gebeurd.
pi_47254324
nee joh,

iederee ngrote bek maar denk niet dat er nog iets gaat gebeuren
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_47254354
Ik woon zelf in Ondiep (achter de Omloop, zijstraat van de Vijgeboomstraat) en het was vannacht tamelijk rustig in de wijk zelf.

De meeste 'hooligans' gingen naar de straat "Ondiep", dat is helemaal achteraan de wijk zelf.

Je kwam moeilijk de wijk in als je er niets te zoeken had, maar als je je bromfietspapieren of iets dergelijks meenam, waarop stond dat je dus in de wijk woonde, kwam je er gewoon weer in, maar ze waren echt erg streng daarin.

Als 'insider' heb ik weinig gemerkt van de rellen die zich buiten de wijk afspeelden.

Er gaan geruchten dat de wijk nog tot zaterdag afgesloten kan blijven als de burgemeester hier akkoord mee gaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2007 07:54:25 ]
pi_47254443
pft...ben weer veilig de stad ontvlucht....
pi_47254625
Ik ben benieuwd over vanavond. Waarschijnlijk weer veel verhalen en weinig aktie
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:25:26 #110
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_47254670
Ik kan me best voorstellen dat die agent zich bedreigt toen die vent helemaal overstuur met een mes op hem afkwam.

Maar het is natuurlijk wel zuur als je eerst wordt bedreigt door kutjongeren, dan door hun in elkaar wordt geslagen en tenslotte ook nog wordt doodgeschoten door de politie.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47254972
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 06:15 schreef niksnutje het volgende:

[..]

Begrijp werkelijk niet waarom er gericht geschoten is.
Als er geschoten wordt is dat of een waarschuwingsschot in de lucht of gericht op de romp.
Richten op de romp geeft de meeste kans dat het raak is, schieten is dan ook altijd de laatste optie.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_47255165
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Burgemeester Brouwer praat weer bezopen
Ze ziet eruit alsof ze net een CVA heeft gehad ofzo, met dat scheve mondje.
pi_47255331
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Als er geschoten wordt is dat of een waarschuwingsschot in de lucht of gericht op de romp.
Richten op de romp geeft de meeste kans dat het raak is, schieten is dan ook altijd de laatste optie.
En in 1 van de oudere berichten stond dat er ook al een waarschuwingsschot was gelost.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47255368
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:20 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ben benieuwd over vanavond. Waarschijnlijk weer veel verhalen en weinig aktie
De politie zal vast weer paraat staan
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:15:45 #115
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_47255441
quote:

Had ik toch gelijk.
pi_47255501
Dat tuig gewoon op pakken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:19:46 #117
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_47255527
Bestaat Ondiep nog?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_47255567
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:15 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Had ik toch gelijk.
Grappig - want volgens vrijwel alle mensen die er over aan het woord kwamen, gaat het over van alles maar jujsit niet over Marokkanen. Vooral over Turkse en Nederlandse jongeren.
pi_47255664
Het verhaal

Ik zie enorm veel reacties in frontpage dat het terrecht zou zijn dat R.Mulder zou zijn neergeschoten door een agent. Omdat hij gezwaait zou hebben met een mes.

De media heeft er een hele circus van gemaakt en van alles echt enorm opgehemeld.
Aangezien ik er om de hoek woon en het verhaal te horen heb gekregen wat er nou precies is gebeurd, post ik het even hier.

Laten we het slachtoffer even RM noemen.

RM kwam thuis van een gezellig avondje te hebben gehad in de kroeg, zijn vrouw had eerder die avond al mot gehad met diverse hangjongeren van het boerhavenplein.

Echter werden de hangjongeren zo aggressief dat ze met ze alle heel dapper de vrouw te lijf gingen nadat deze al diverse malen de politie had gewaarschuwt over deze kwestie. Er werd echter niet ingegrepen.

De hangjongeren waren naar wat ik gehoord heb, grotendeels van marokaanse komaf.(no offense)

RM heeft hierop een knuppel gepakt en de jongeren bedreigd te hebben, de politie zou naar zeggen, hierna gekeken hebben tot de man daadwerkelijk tot de daad overging. De man zou woedend geworden zijn op de politie omdat zij niets deden. En zou een aantal keren hard met de knuppel op de grond hebben geslagen. en vervolgens naar de politie gestapt zijn met de knuppel in zijn hand, echter stelden de politie dit niet op prijs.

En een agent van "marokaanse" komaf zou RM in de keel hebben neergeschoten.
Een aantal beweren zelfs 1 maal in de keel en 1 maal door het hoofd.

En hierop zou alle heisa volgen wat er nu nog steeds speelt.

Nogmaals dit is slechts een samenvatting wat ik van iemand gehoord heb die er bij zou hebben geweest. Of het daadwerkelijk een marokaanse agent is geweest weet ik niet.
Ik deel slechts de "verhalen" mee die ik heb gehoord.

Misschien waren het wel Nederlandse hangjongeren en een Nederlandse agent?

Grtzz

EDIT

Er werden echter ook omstander gearresteerd die alleen stonden te kijken. In totaal werd een hele bus vol met omstanders afgevoerd, wat relschoppers zouden zijn. Hier zaten ook kinderen/oudere vrouwen tussen (was op het nieuws)
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:28:16 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_47255730
Verhaal is allang ontkracht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')