lekker slapen, morgen weer verder rellen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef feessie het volgende:
En nu?
Mijn moeder heeft met stift m'n aders op mn jas geschreven zodat ze me morgen weer terug kunnen brengen en ik heb een mars bij me voor als ik onverwacht honger krijgquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Helm op en goed uitkijken hoor, zit je vlaggetje goed vast?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lemmeb het volgende:
100 mensen gearresteerd. Waarvoor?
Waar zijn die mannen die op weg waren naar de moskee?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef feessie het volgende:
tis weer rustig volgens NOS
Oh, dan is het goed! Veel plezier dan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft met stift m'n aders op mn jas geschreven zodat ze me morgen weer terug kunnen brengen en ik heb een mars bij me voor als ik onverwacht honger krijg![]()
![]()
![]()
![]()
Samenscholingsverbod..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef Lemmeb het volgende:
100 mensen gearresteerd. Waarvoor?
Die kijken nu naar de NOSquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar zijn die mannen die op weg waren naar de moskee?
Toch maar gaan slapen?
Nou, Parkwijk is best wel pauper moet ik zeggen hoor... Dat is de verkeerde kan van Leidsche Rijn, je kan beter richting Woerden zitten.quote:Leidsche Rijn is een ghetto dat wil je niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |