Die relschoppers lieten zich ook zomaar arresteren!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:03 schreef MrJones het volgende:
Dit zijn echt de allerslechtste rellen ooit.
Jawel hoor, want dit keer zijn het geen allochtonen maar autochtonen, dus dat wordt toch al gauw 240 uur dienstverlening in plaats van 120!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef kevin85 het volgende:
Wat een ellende zeg in die wijk, en wat is er toch een hoop schijtvolk in Nederland..
Mooie gelegenheid om lekker te gaan rellen..![]()
Net of die mensen echt kwaad zijn op de politie![]()
Ik hoop dat mooie videobeelden leiden tot mooie straffen voor die kakkerlakken!
Dit zal echter toch niet gebeuren met die slappe hap rechters in Nederland..![]()
Dat wordt weer 240 uur cavia's kammen op de kinderboerderijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel hoor, want dit keer zijn het geen allochtonen maar autochtonen, dus dat wordt toch al gauw 240 uur dienstverlening in plaats van 120!
Goed bezigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik ga de agenten hier in de straat een kopje soep brengen
"Joehoe, diender !"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Inderdaad! Dat zal ze leren, de stouterds!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat wordt weer 240 uur cavia's kammen op de kinderboerderij![]()
Leer/werkstagequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:12 schreef Bullebak het volgende:
Lekker werkweekje voor de pliesie in Utreg![]()
"Hey, snor!"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Joehoe, diender !".
Sorry SCH.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Joehoe, diender !".
Sorry SCH.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op zeg, je neemt de moeite om af te reizen naar een andere stad, geef het dan ook een vervolg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Die relschoppers lieten zich ook zomaar arresteren!![]()
Wat is eigenlijk het overwerkpercentage s'nachts voor politie/me?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat wordt weer 240 uur cavia's kammen op de kinderboerderij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |