quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef PDOA het volgende:
[..]
Er is iemand neergeschoten door een laffe juut omdat deze dronken tokkie iedereen kapot wilde snijden met een roestig broodmespersoon de allochtonenterreur voor zijn deur zat was en de smeris er niks aan deed. Dat is er aan de hand.
De NOS probeert nu via die reltoeristen en hooligans de aandacht af te leiden van het werkelijke probleem.
Dat is dus volstrekte onzin. Los van het feit dat dit niets met wedstrijdbezoek te maken heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm.. er zijn dus een hoop Ajax, Ado, Feyenoord en Utrecht 'supporters' opgepakt. Ik neem aan dat die toch nooit meer een wedstrijd mogen bijwonen?
Te laat. Ik hoor net van een vriend dat er een paar ruige gasten onderweg zijn naar de moskee. En niet om te bidden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]Beetje respect voor de overledene en de nabestaanden: de laatsten willen er nou juist geen rassending van maken.
Wat zeiden ze nog meer danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Ze hadden liever kippensoep, jeemig - wat een kapsones
Echt johquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Te laat. Ik hoor net van een vriend dat er een paar ruige gasten onderweg zijn naar de moskee. En niet om te bidden.
Als daar de vlam in de pan slaat (letterlijk) dan hebben we de moslims aan het dansen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Ze hadden liever kippensoep, jeemig - wat een kapsones
Jij hebt wel puike bronnen steedsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Te laat. Ik hoor net van een vriend dat er een paar ruige gasten onderweg zijn naar de moskee. En niet om te bidden.
Als daar de vlam in de pan slaat (letterlijk) dan hebben we de moslims aan het dansen.
Of ik ook het ontbijt regeldequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Wat zeiden ze nog meer dan
Waren toch wel dankbaar neem ik aan?![]()
Er blijken nu idd gewonden te vallen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef a_casema_user het volgende:
* a_casema_user meldt een ziekenauto met zwaailichten
Leer die lullo's een lesje zou ik zeggen. Waar het echt pijn doet. Taakstraffen helpen toch niet. Dat is voor hen net onbetaald werken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:30 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat is dus volstrekte onzin. Los van het feit dat dit niets met wedstrijdbezoek te maken heeft.
Net of die gasten wat volgen van de wedstrijd als ze in het stadion zitten.... Dit kan je niet stoppenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik neem aan dat die toch nooit meer een wedstrijd mogen bijwonen?
Moet dit al richting TRU?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef PDOA het volgende:
De NOS probeert nu via die reltoeristen en hooligans de aandacht af te leiden van het werkelijke probleem.
Misschien mag SCH zo pleisters plakken!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:32 schreef feessie het volgende:
[..]
Er blijken nu idd gewonden te vallen.
Op bed?quote:
Wil je ook kippensoep?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef Kozzmic het volgende:
Is dit een soort van online reltoerisme meeting?
Deden ze bij 9/11 ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ze zitten niet in die wijk - ze waken bij Anniequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op bed?Stomme vraag, ze moeten de hele nacht een wijk lopen verdedigen
Komt geen bed aan te pas
![]()
Ja, dat is wel waar. Die gasten geven helemaal niks om voetbal. Het zijn net holbewoners die zojuist het bot als wapen hebben ontdekt. Overigens waarom moet ik dat doen? Ben niet zo kapot van criminaliteit en zeker zoiets zinloos als vandalisme.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Net of die gasten wat volgen van de wedstrijd als ze in het stadion zitten.... Dit kan je niet stoppen
Een kopje thee moet jij ze aanbieden.
Ow gut, dan krijgen ze vast een lintje na afloopquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zitten niet in die wijk - ze waken bij Annie
quote:
Zijn ze morgen allemaal vrij ofsow ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef Octaafdebolle het volgende:
Enkele honderden supporters van Ajax, Feijenoord, ADO Den Haag en FC Utrecht bewegen zich in groepjes rondom de wijk, meldt een politiewoordvoerder. De ME probeert te voorkomen dat de groepen zich door de stad gaan bewegen en problemen veroorzaken.
tuurlijk.
Yeah rightquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef Octaafdebolle het volgende:
Enkele honderden supporters van Ajax, Feijenoord, ADO Den Haag en FC Utrecht bewegen zich in groepjes rondom de wijk, meldt een politiewoordvoerder. De ME probeert te voorkomen dat de groepen zich door de stad gaan bewegen en problemen veroorzaken.
tuurlijk.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef Octaafdebolle het volgende:
tuurlijk.
OMFG, de hooligans komen samen. Krijg een soort Ghostbusters flasback nuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef Octaafdebolle het volgende:
tuurlijk.
Sinds wanneer hebben dat soort mensen iets anders dan een uitkering?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef feessie het volgende:
[..]
Zijn ze morgen allemaal vrij ofsow ?
Ze waren gisteren vrij, dat zijn ze morgen, overmorgen, volgende week, over een maand, dat zijn de welbekende mensen zonder baan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef feessie het volgende:
[..]
Zijn ze morgen allemaal vrij ofsow ?
Niet bij mij in de buurt aub, heb zo'n rel om een doodgeschoten buurtbewoner al eens meegemaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:38 schreef Bullebak het volgende:
Van mij mag het in Amsterdam ook wel los gaan
Ik hoor net dat Meki om een ban vraagt. Bron : Radio 1quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:41 schreef Meki het volgende:
Hoor net dat er 3 auto´s in de fik zijn gestoken door Ajax-hooligans
was het in Beverwijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:41 schreef Meki het volgende:
Hoor net dat er 3 auto´s in de fik zijn gestoken door Ajax-hooligans
Dude, kruip alsjeblieft terug onder je steen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:40 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Wat is er gebeurd?
Uit de OP maak ik op dat iemand is dood geschoten door een agent die zich bedreigd voelde.
En nu zijn er rellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |