Tuurlijk, net als al het nieuws wat de milieubeweging niet goed uit komt..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:25 schreef Yildiz het volgende:
(c) General Motors & Exxon.
Je hoeft het niet te geloven hoor. Laat me raden, die accu's zijn zeker erg slecht, en die motoren ook?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, net als al het nieuws wat de milieubeweging niet goed uit komt..
lame! rofl lol!1!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Al die hybride wagens veroorzaken global laming. da's nog veel erger!
Prius na 160.000 km vervangen moet worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven hoor. Laat me raden, die accu's zijn zeker erg slecht, en die motoren ook?.
160.000 is wel heel laag ik geloof daar dan ook geen zak van.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef Schepseltje het volgende:
De Hummer is minder schadelijk voor het milieu dan de hybride Toyota Prius. De productie van hybride auto's kost veel meer energie, en geeft veel meer milieu-schade. Bovendien rijdt de Hummer zo'n 480.000 km rond, terwijl de Prius na 160.000 km vervangen moet worden.
Zie hier http://clubs.ccsu.edu/rec(...)_item.asp?NewsID=188
En Femke had altijd zo'n grote mond over de vervuilende "PC hooft tractoren", blijkt dat ze met haar Prius een stuk meer schade aan het milieu heeft veroorzaakt..
Lelijk zijn ze iig welquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef Kadesh het volgende:
Prius moet verboden worden, of in ieder geval fiscaal zeer zwaar belast.En een welschaps commisie voor dit soort oerlelijke gedrochten zou ook wel een goed plan zijn.
Misshien dat de accu's dan inderdaad vervangen moeten worden maar dat zo'n ding na zo'n korte periode al afgeschreven is lijkt me wel heel erg sterk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
160.000 is wel heel laag ik geloof daar dan ook geen zak van.
wat wel kan is dat de accu`s smerig zijn.
zie trouwens ook het bericht dat toyota overheids ingrijpen verwacht bij de amerikaanse automobiel industrie vanwege de goede verkoop van Japanse en Europese auto`s maar de zeer slechte verkoop van amerikaanse bakkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:34 schreef Posdnous het volgende:
Dus de auto's zijn slecht voor het milieu omdat de batterij een stof gebruikt die uit fabrieken komt, waarvan eentje heel vervuilend is geweest in een bepaalde staat.
"".
Ondertussen ben je in Duitsland, volgens Duitse politici al een landverrader als je in een Jap rijdt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zie trouwens ook het bericht dat toyota overheids ingrijpen verwacht bij de amerikaanse automobiel industrie vanwege de goede verkoop van Japanse en Europese auto`s maar de zeer slechte verkoop van amerikaanse bakken![]()
Ik dacht dat jij daar zo tegen was.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef Kadesh het volgende:
Prius moet verboden worden, of in ieder geval fiscaal zeer zwaar belast.En een welschaps commisie voor dit soort oerlelijke gedrochten zou ook wel een goed plan zijn.
Halsema reed toch in een oude Mercedes stationcar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef Schepseltje het volgende:
En Femke had altijd zo'n grote mond over de vervuilende "PC hooft tractoren", blijkt dat ze met haar Prius een stuk meer schade aan het milieu heeft veroorzaakt..
Oeh! Mooi voorbeeld van heerlijk links korte termijndenken! Je moet natuurlijk de vervuiling over de gehele levensduur meten en dus ook productie. Maar goed, dat is lange termijn, en dus niet populair bij de achterban.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:31 schreef Evil_Jur het volgende:
Smerige accu's en dergelijke maken niet uit, als de Co2 uitstoot maar lager is, is de aarde gered!
Dat is te moeilijk voor de overheid. Dan zouden ze namelijk oorzakelijke verbanden en conclusies moeten gaan trekken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:59 schreef freud het volgende:
[..]
Oeh! Mooi voorbeeld van heerlijk links korte termijndenken! Je moet natuurlijk de vervuiling over de gehele levensduur meten en dus ook productie. Maar goed, dat is lange termijn, en dus niet populair bij de achterban.
Niet meer. Ze heeft nu een Toyota Priusquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:23 schreef freako het volgende:
Halsema reed toch in een oude Mercedes stationcar?
1 accuutje ja, geen 50 grotequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:49 schreef Brupje het volgende:
elke auto heeft toch een accu :S
Naast dat ik het onzin vind, als je zuiniger voor het mileu wilt zijn neem je gewoon een suzuki alto die 1:40 rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |