quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En als hij wel kan spelen? Patrick Kluivert eruit en Jan Kromkamp erin? 4-5-1?
Was niet lullig bedoeld, hoor. Beginnen met een net herstelde Patrick Kluivert blijft een gok, vandaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Nee dan zal Mendez op de bank beginnen verwacht ik
Hem na de eerste helft als wisselspeler inbrengen is net zo'n gok.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld, hoor. Beginnen met een net herstelde Patrick Kluivert blijft een gok, vandaar.
Lijkt me ook ja. Mocht hij invallen en hij valt uit, ben je al twee wissels kwijt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hem na de eerste helft als wisselspeler inbrengen is net zo'n gok.
Ik denk dat je beter met hem kunt starten ipv later inbrengen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Mocht hij invallen en hij valt uit, ben je al twee wissels kwijt.
quote:Ronald Koeman: Gomes ziet er positief uit
Hoofdcoach Ronald Koeman is vrij optimistisch gestemd over de fysieke gesteldheid van doelman Heurelho da Silva Gomes. De definitieve beslissing valt echter sowieso pas op zaterdag na de laatste training. Tot die tijd heeft Koeman negentien man op de lijst staan voor het duel met Ajax, inclusief keeper Ruud Boffin.![]()
Patrick Kluivert
Ook de jonge verdediger Dirk Marcellis (19) zit weer bij de groep, nu Alex (hamstring) even terug is naar Brazilië om daar te werken aan zijn herstel. Ronald Koeman heeft twee twijfelgevallen in zijn selectie, liet hij aan de pers weten op De Herdgang: Gomes en Patrick Kluivert. “Daar moet nog een beslissing over genomen worden. Voor Gomes geldt: is hij fit dan speelt hij, is hij niet fit dan speelt hij niet. Net als vorige week. Maar het ziet er positief uit.De beslissing valt pas zaterdag, na de laatste training in het Philips Stadion. Dat geldt ook voor Patrick Kluivert, die erop gebrand is om tegen zijn oude club te spelen. Hij trainde mee met de groep en ik heb gelezen dat hij er klaar voor is. Ik houd wel van geboren optimisten, heb ik hem gezegd.
Acht punten voor
We zullen afwachten wat voor type wedstrijd het wordt, zei Koeman over de topper tegen Ajax (zondagmiddag,14.30 uur). Ligt de druk bij PSV? Ik weet niet. Volgens mij staan we acht punten voor en niet acht punten achter. De druk van het móeten ligt bij Ajax. En als-als-als, dat is ook iets waar je weinig mee kunt. We weten allemaal dat het in Amsterdam vrij snel gaat, van nul naar honderd. Het resultaat van vorige week geeft ongetwijfeld een stuk vertrouwen. Maar ik denk dat ze ook wel weten dat PSV heel moeilijk te kloppen is in deze wedstrijd.De training van zaterdagmiddag in het Philips Stadion begint om 14.00 uur.
Ben benieuwd of Jaap Stam nog weet wat Lorenzo Staelens destijds in 1998 tegen Patrick Kluivert zei.quote:Dat geldt ook voor Patrick Kluivert, die erop gebrand is om tegen zijn oude club te spelen.
Iets van Hee negert heb je nog mensen doodgereden of vrouwen verkracht ...denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Jaap Stam nog weet wat Lorenzo Staelens destijds in 1998 tegen Patrick Kluivert zei.![]()
quote:Ajax met Stam tegen PSV
AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate kan zondagmiddag tijdens de uitwedstrijd tegen PSV weer over Jaap Stam beschikken. De aanvoerder is hersteld van een hamstringblessure.
Voor Thomas Vermaelen en Roger komt de wedstrijd tegen de koploper nog te vroeg. Trainer Ten Cate wilde vrijdag zijn opstelling voor het duel met PSV nog niet bekendmaken.
De kans is groot dat hij zijn basisformatie voor de uitwedstrijd van vorige week tegen FC Twente (1-4) slechts op één positie wijzigt. Gregory van der Wiel moet plaatsmaken voor Stam.
Ten Cate wilde vrijdag na afloop van de training niet speculeren over de kansen op de landstitel voor zijn club. „Bij een overwinning staan we nog steeds vijf punten achter”, besefte hij. „Maar we willen heel graag winnen. Behalve misschien de titel staat er ook veel eer op het spel.”
jeejquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[quote]Ajax met Stam tegen PSV
AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate kan zondagmiddag tijdens de uitwedstrijd tegen PSV weer over Jaap Stam beschikken. De aanvoerder is hersteld van een hamstringblessure.
Voor Thomas Vermaelen en Roger komt de wedstrijd tegen de koploper nog te vroeg. Trainer Ten Cate wilde vrijdag zijn opstelling voor het duel met PSV nog niet bekendmaken.
De kans is groot dat hij zijn basisformatie voor de uitwedstrijd van vorige week tegen FC Twente (1-4) slechts op één positie wijzigt. Gregory van der Wiel moet plaatsmaken voor Stam.
Ten Cate wilde vrijdag na afloop van de training niet speculeren over de kansen op de landstitel voor zijn club. „Bij een overwinning staan we nog steeds vijf punten achter”, besefte hij. „Maar we willen heel graag winnen. Behalve misschien de titel staat er ook veel eer op het spel.”[/qoute]
Het enige dat Stam tegen Kluivert hoeft te zeggen is: "Succes en veel geluk Patrick. Je zal het hard nodig hebben".quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Jaap Stam nog weet wat Lorenzo Staelens destijds in 1998 tegen Patrick Kluivert zei.![]()
daar gaat het kampioenschapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
He kut, Roger nog steeds geblesseerd.
Stam doet niet eens mee Zondag, die blesseert zich in de warming-upquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef Everett het volgende:
[..]
Het enige dat Stam tegen Kluivert hoeft te zeggen is: "Succes en veel geluk Patrick. Je zal het hard nodig hebben".
Net als Patrick bedoel je?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stam doet niet eens mee Zondag, die blesseert zich in de warming-up![]()
Most likely..........hehquote:
Niet naar Eindhoven. Ik ga wel in een kroegje kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Most likely..........heh
Dus Zondag niet naar Eindhoven Heini of heb je losse kaarten weten te scoren?
En als Heurelho da Silva Gomes?quote:
Jullie willen ons nog meer verzwakt hebben zodat het wel een keer lukt om te winnen?quote:
Ga je je nu al indekken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie willen ons nog meer verzwakt hebben zodat het wel een keer lukt om te winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |