maar vriend, jullie hebben toch ZOVEEL supporters?? oh wacht, de succes supporters zijn overgegaan naar alkmaar toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft niks over uit-supporters als psv fan zijnde![]()
Inderdaad.Dat had ik ook gehoord.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nu moet ik in Ajax/Stam's verdediging zeggen, dat Stam volgens mij meer kon verdienen bij PSV. Maar omdat Ajax wat doortastender was, kreeg Ajax hem.
Wat ben jij nou weer voor stakker?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
maar vriend, jullie hebben toch ZOVEEL supporters?? oh wacht, de succes supporters zijn overgegaan naar alkmaar toch?
Heb jij het serieus ovr de huidige Ajax-selectie of over die van een jaar of 12 terug?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Het gaat een historische 0-6 overwinning voor Ajax worden. KJ maakt er 4 en PSV is in de laatste 6 competitie wedstrijden volledig de kluts kwijt en eindigt als 4e. Lekker gedroomd vannacht dus.
Nu serieus, moet toch wel een nulletje of 3 worden voor Ajax. Kwalitatief veruit de betere (m.u.v. Alex, Gomez en Cocu) maar PSV is als collectief de laatste jaren de betere geweest. Als Ajax als collectief goed voetbalt mag het geen enkel probleem zijn.
Famous for not travelling.....houdt je kop toch joh..amper 1 treintje vol naar de arena...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
moeten jullie toch heel hard lachen om gehoord te worden...jullie komen toch met 100 man ofzo?![]()
Wat heeft dit in hemelsnaam met realisme te maken vriend?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sethje knul moet dat nou? Als je de spelers/club zelf niet kan pakken dan maar op de man/supporter spelen?
Triest kereltje toch.
Gelukkig zijn er ook Ajacieden met realistische gedachtes
Trek me er ook niet zoveel van aan hoor, die mensen zie je na morgen hier toch niet meer, ongeacht wat de uitslag wordt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
hahaha wist wel dat ik een reactie zou verwachten.
Post gewoon over de wedstrijd zelf en fok mensen die meteen zielig komen doen.Negeren die hap.
Ajacied,PSVer of een FC Knudde supporter.
Dat noem ik volwassenheid.
Is er nog een concurrent dan?quote:
loopt 10 min achterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:03 schreef dvanduijn het volgende:
http://www.hersenscheet.c(...)ax_gratis_live_zien/
Jullie wonnen er in 94 voor het laatst. Waarom zou je dit jaar wel winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb er wel een goed gevoel over eigenlijk![]()
Jullie werden in 99 voor het laatst kampioenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jullie wonnen er in 94 voor het laatst. Waarom zou je dit jaar wel winnen.
Worden we niet meer, dat terzijdequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jullie werden in 99 voor het laatst kampioen
Waarom zouden jullie ooit nog kampioen worden?![]()
Ranzige clubhoer. Allemanssletjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on PSV jalalaa Gomes Gomes
Hehequote:Op zondag 18 maart 2007 02:11 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ranzige clubhoer. Allemanssletje.
quote:
Groningenquote:
Radio1quote:Op zondag 18 maart 2007 10:21 schreef -Japser- het volgende:
Op welke radiozender wordt dit eigelijk uitgezonden?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga niet naar feyenoord, de F1 brak me open het is kut weer maarja
ik ga maar psv-ajax kijken @ tele 2
Klote. Nu ff droog, maar net keiharde hagelquote:Op zondag 18 maart 2007 10:48 schreef denthemen het volgende:
hoe is het weer in Eindhoven? Heb geen zin om nat te regenen
zo te zien zijn de actiefste buien daar net overgedreven, met wat geluk is het met een uur droog daar.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:48 schreef denthemen het volgende:
hoe is het weer in Eindhoven? Heb geen zin om nat te regenen
ooggetuigen zijn natuurlijk altijd beter dan een radarquote:Op zondag 18 maart 2007 10:51 schreef Freek99 het volgende:
[..]
Klote. Nu ff droog, maar net keiharde hagel![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
'Echte' supporterquote:Op zondag 18 maart 2007 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga gewoon naar Feyenoord-Wllem2 kijken pannekoek.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zal wel schakelen met Feyenoord![]()
of ga er gewoon heen? Hij heeft een seizoenkaart, woont vlakbij, gaat ie een andere wedstrijd kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Feyenoord-Wllem2 kijken pannekoek.![]()
quote:Simons: ‘Titel kan ons niet meer ontgaan’
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 18 maart om 10:37
Optimisme bij PSV vooraf aan de topper tegen Ajax. De Eindhovenaren hebben een voorsprong van acht punten op de concurrent uit Amsterdam en zijn dan ook vol vertrouwen over een goede afloop van het seizoen.
De Belg Timmy Simons, één van de sterkhouders in het elftal van Ronald Koeman, ziet ook geen onoverkomelijke obstakels meer op weg naar de derde landstitel in successie. Ook Ajax niet, dat vanmiddag een bezoek brengt aan het Philips stadion en mag proberen de laatste strohalm te grijpen om PSV nog te dwarsbomen.
”Ik denk niet dat de titel ons nog kan ontglippen,” zo laat Simons optekenen in De Gazet van Antwerpen. “Als we zondag Ajax kloppen, grijp ik mijn vierde titel. Twee met Club, en twee hier,” rekent de Belg voor.
“We lijken onaantastbaar en als je de stand bekijkt, is dat ook zo. De ploeg staat er en er is vertrouwen.” Ook over zijn eigen ontwikkeling sinds zijn overstap van de Belgische Jupiler League naar de eredivisie is de 30-jarige oud-speler van Club Brugge tevreden.
“Zelf ben ik bij PSV een betere speler geworden. Sommigen dachten dat ik hier geen kans maakte,” legt hij uit. “Maar overal waar ik speelde, stond ik in de basis. Dat heeft niets met geluk te maken.”
Vanmiddag om 14:30 zal er afgetrapt worden tussen PSV en Ajax. De eerste ontmoeting in Amsterdam eindigde in 0-1 in het voordeel van de Eindhovenaren. Simons was destijds verantwoordelijk voor de enige treffer.
Ik voel me ook verrot van de F1 gekeken van 2.15 uur tot 7 uur vanmorgenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
of ga er gewoon heen? Hij heeft een seizoenkaart, woont vlakbij, gaat ie een andere wedstrijd kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |