abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:52:07 #126
11102 knep
Mountainfreak
pi_47319144
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar ach we zullen wel zien wie er aanstaande zondag wind he.
pi_47319970
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef knep het volgende:

[..]

[afbeelding]
ik denk noordwestelijke wind
AMSTERDAMMM
AFC AJAX
pi_47320911
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Jammer dat je inteleqtuele denk vermogen niet verder gaat dan desbetreffend gekotst.
En weet je wat kerel?Ik kots op Ajacieden zoals jou.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo kortdenken als jou.

Maar ach we zullen wel zien wie er aanstaande zondag wind he.
Jij denkt 2-0 ik denk een 0-2.
Inteleqtuele denk vermogen
Gekotst
Kortdenken
als jou
wind

Gast...

Niets van het door mij gezegde berust niet op de waarheid. Het is algemeen bekend dat Aidshoven een verschrikkelijk verpauperd dorpje is, met als grote trekpleisters een lampenfabriek en een pedoplantsoen.
Niet voor niets stappen alle toeristen direct in de trein naar Amsterdam...

Het Philips Stadion is meer een soort trancehal, je kan elkaar niet eens fatsoenlijk verstaan verstaan, en dan dat aftellen en 'you're simply the best' en die shirts over de tribunes Dan ga ik nog liever naar de Geusselt of het Volendam stadion... daar zie je tenminste ook nog iets van de wedstrijd, ipv tegen een net aan te kijken.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_47320991
Dat net was weg, totdat Galatasaray supporters met spullen gingen gooien. Dan zou ik het ook teruggehangen hebben.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47321461
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Dat net was weg, totdat Galatasaray supporters met spullen gingen gooien. Dan zou ik het ook teruggehangen hebben.
Ach er wordt zoveel gegooid hier en daar... Spullen gooien valt me nog mee. Galatasaray supporters maar ook bijvoorbeeld Besiktas zijn compleet gestoord, voor hun is doden onderdeel van vechten. Een paar honderd gasten zijn iedere wedstrijd totaal onder de dope,ze schoppen je uit het stadion als je niet meezingt, ze zien werkelijk niets van de wedstrijd. Sommigen slapen zelfs in het stadion omdat ze geen huis hebben.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_47321467
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Inteleqtuele denk vermogen
Gekotst
Kortdenken
als jou
wind

Gast...

Niets van het door mij gezegde berust niet op de waarheid. Het is algemeen bekend dat Aidshoven een verschrikkelijk verpauperd dorpje is, met als grote trekpleisters een lampenfabriek en een pedoplantsoen.
Niet voor niets stappen alle toeristen direct in de trein naar Amsterdam...

Het Philips Stadion is meer een soort trancehal, je kan elkaar niet eens fatsoenlijk verstaan verstaan, en dan dat aftellen en 'you're simply the best' en die shirts over de tribunes Dan ga ik nog liever naar de Geusselt of het Volendam stadion... daar zie je tenminste ook nog iets van de wedstrijd, ipv tegen een net aan te kijken.
De toeristen komen om te blowen ja
pi_47321598
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:50 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Ach er wordt zoveel gegooid hier en daar... Spullen gooien valt me nog mee. Galatasaray supporters maar ook bijvoorbeeld Besiktas zijn compleet gestoord, voor hun is doden onderdeel van vechten. Een paar honderd gasten zijn iedere wedstrijd totaal onder de dope,ze schoppen je uit het stadion als je niet meezingt, ze zien werkelijk niets van de wedstrijd. Sommigen slapen zelfs in het stadion omdat ze geen huis hebben.
Dat zijn dan amper voetbalsupporters te noemen dan. Ja, goed als er een aanstekertje gegooid wordt, das niet zo'n groot probleem, maar volgens mij stonden die lui met vuurwerk te mikken, dan ben je gewoon onverantwoord bezig, als je daar niets tegen doet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47322029
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat zijn dan amper voetbalsupporters te noemen dan. Ja, goed als er een aanstekertje gegooid wordt, das niet zo'n groot probleem, maar volgens mij stonden die lui met vuurwerk te mikken, dan ben je gewoon onverantwoord bezig, als je daar niets tegen doet.
In Italie zijn bij belangrijke wedstrijden vaak overgooiwedstrijden met fakkels of ze hebben zelfs van die speciale fakkel launchers waarmee ze op andere vakken richten... Kwestie van goed opletten.

Maar goed op zich is het wel verantwoord om bij psv-Ajax en psv-kakkerlakken een net te hangen...
pi_47325920
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

gebeurde een aantal jaar geleden ook in de arena door psv "supporters" , toen kon een man samen met zijn kleinkind naar het ziekenhuis omdat het stuk vuurwerk recht in zijn gezicht ontploft was, leuk jongens!!

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:25:57 #135
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47325976
ajax maar 1200 kaarten verkocht voor het uitvak?
Velen zien natuurlijk de bui al hangen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:28:54 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47326003
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:25 schreef PyTh het volgende:
ajax maar 1200 kaarten verkocht voor het uitvak?
Velen zien natuurlijk de bui al hangen
Zoals al meerdere malen gezegd, PSV-uit is altijd kut, op alle manieren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:30:47 #137
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47326020
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals al meerdere malen gezegd, PSV-uit is altijd kut, op alle manieren.
Smoesjes!
Toen het ajax-PSV was vonden alle ajacieden het zwaar belachelijk dat het uitvak niet uitverkocht was

Stelletje hypocrieten zijn het!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:32:41 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47326032
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Smoesjes!
Toen het ajax-PSV was vonden alle ajacieden het zwaar belachelijk dat het uitvak niet uitverkocht was

Stelletje hypocrieten zijn het!
Ajax krijgt overal het uitvak vol, behalve bij PSV. Andersom valt dat toch niet echt te zeggen, toch?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:56:08 #139
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47326306
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax krijgt overal het uitvak vol, behalve bij PSV. Andersom valt dat toch niet echt te zeggen, toch?
Maar het blijft natuurlijk hypocriet om eerst naar ons te wijzen en dan vervolgens hetzelfde doen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:59:02 #140
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47326347
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maar het blijft natuurlijk hypocriet om eerst naar ons te wijzen en dan vervolgens hetzelfde doen
Maar zoals ik zeg, Ajax staat er om bekend overal het uitvak vol te krijgen, behalve bij PSV. Dan lijkt me dat dit meer aan de wedstrijd op zich ligt, toch? PSV daarentegen krijgt niet alleen bij Ajax het uitvak niet vol.

Trouwens, de afgelopen tien jaar wonnen we slechts éénmaal in competitieverband (uit en thuis) van PSV en Eric Braamhaar was de scheidsrechter, als dat geen goed teken is!

vrijdag 16 maart 2007 @ 09:03:55 #141
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47326417
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, de afgelopen tien jaar wonnen we slechts éénmaal in competitieverband (uit en thuis) van PSV
Hoop doet leven

Dat jullie de afgelopen 10 jaar in competitieverband (uit en thuis!!) maar 1 x tot winst gekomen zijn zegt genoeg denk ik
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:06:40 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47326472
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoop doet leven

Dat jullie de afgelopen 10 jaar in competitieverband (uit en thuis!!) maar 1 x tot winst gekomen zijn zegt genoeg denk ik
I know, tijd om dat eens goed recht te zetten.
pi_47326645
quote:
Kluivert is klaar voor Ajax

EINDHOVEN/AMSTERDAM - Patrick Kluivert voelt zich klaar voor de topper tegen zijn oude club Ajax.

De aanvaller van PSV kampt al een paar weken met rugklachten, maar trainde gisteren voluit mee met de selectie van de landskampioen. Of Kluivert zondag daadwerkelijk bij de selectie zit, beslist zijn trainer Ronald Koeman vandaag of morgen.

Kluivert kwam op 11 februari voor het laatst in actie voor PSV. In de wedstrijd tegen Sparta viel hij een kwartiertje voor tijd in voor Jefferson Farfán. In de week daarop kreeg de oud-international last van zijn rug. ,,Dat is onderzocht, rechtgezet en daarna ben ik weer op gaan trainen,’’ zei Kluivert gisteren.

Hoewel de spits pas deze week weer bij de groep aansloot, zou Kluivert de gok aandurven om er zondag bij te zijn. Door de blessure van Arouna Koné heeft PSV in zijn voorste linie grote problemen. ,,Conditioneel ben ik niet veel kwijtgeraakt,’’ denkt Kluivert. ,,Ik zal misschien niet negentig minuten voluit kunnen gaan. Maar ik zou wel kunnen invallen of kunnen beginnen en dan zestig minuten spelen.’’

PSV-doelman Gomes werd gisteren uit voorzorg nog binnengehouden, maar de verwachting is dat hij er tegen Ajax gewoon bij kan zijn. Alex, Koné, De Jong en (waarschijnlijk) Kromkamp moeten de topper geblesseerd missen.

Ajax heeft nagenoeg geen personele problemen. Jaap Stam trainde gisteren weer voor het eerst voluit mee met de selectie van trainer Henk ten Cate. Net als Wesley Sneijder, die - met wat lichte klachten – afgelopen dinsdag nog aangepast trainde. Stam kampte de laatste weken met een hamstringblessure, waardoor hij vroegtijdig uitviel in de duels met Willem II (beker) en SC Heerenveen. De verdediger ontbrak afgelopen zondag in de met 4-1 gewonnen wedstrijd tegen FC Twente. Thomas Vermaelen is de enige potentiële basisspeler die niet beschikbaar is voor Ten Cate.
pi_47327381
Tardelli is dus fit?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:13:55 #145
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47328111
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tardelli is dus fit?
Volgens mij niet.
pi_47328198
Jammer
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:18:27 #147
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47328241
Ik ga voor een gelijkspel, 2-2
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:20:01 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47328286
Als Jan Kromkamp de wedstrijd moet missen, hoe ziet jullie verdediging er dan uit? Alcides, Salcido, Da Costa en Fehér? Of maken ook Reiziger en Lamey nog kans op een basisplaats tegen hun voormalige club?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:25:45 #149
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47328418
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
Als Jan Kromkamp de wedstrijd moet missen, hoe ziet jullie verdediging er dan uit? Alcides, Salcido, Da Costa en Fehér? Of maken ook Reiziger en Lamey nog kans op een basisplaats tegen hun voormalige club?
Als Kromkamp niet kan spelen verwacht het volgende:

Gomes
Alcides-Da Costa-Salcido
Culina-Mendez-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kluivert
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:27:09 #150
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47328449
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als Kromkamp niet kan spelen verwacht het volgende:

Gomes
Alcides-Da Costa-Salcido
Culina-Mendez-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kluivert
En als hij wel kan spelen? Patrick Kluivert eruit en Jan Kromkamp erin? 4-5-1?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')