quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar ach we zullen wel zien wie er aanstaande zondag wind he.
Inteleqtuele denk vermogenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Jammer dat je inteleqtuele denk vermogen niet verder gaat dan desbetreffend gekotst.
En weet je wat kerel?Ik kots op Ajacieden zoals jou.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo kortdenken als jou.
Maar ach we zullen wel zien wie er aanstaande zondag wind he.
Jij denkt 2-0 ik denk een 0-2.
Ach er wordt zoveel gegooid hier en daar... Spullen gooien valt me nog mee. Galatasaray supporters maar ook bijvoorbeeld Besiktas zijn compleet gestoord, voor hun is doden onderdeel van vechten. Een paar honderd gasten zijn iedere wedstrijd totaal onder de dope,ze schoppen je uit het stadion als je niet meezingt, ze zien werkelijk niets van de wedstrijd. Sommigen slapen zelfs in het stadion omdat ze geen huis hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Dat net was weg, totdat Galatasaray supporters met spullen gingen gooien. Dan zou ik het ook teruggehangen hebben.
De toeristen komen om te blowen jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Inteleqtuele denk vermogen![]()
Gekotst![]()
Kortdenken![]()
als jou![]()
wind![]()
Gast...![]()
Niets van het door mij gezegde berust niet op de waarheid. Het is algemeen bekend dat Aidshoven een verschrikkelijk verpauperd dorpje is, met als grote trekpleisters een lampenfabriek en een pedoplantsoen.
Niet voor niets stappen alle toeristen direct in de trein naar Amsterdam...
Het Philips Stadion is meer een soort trancehal, je kan elkaar niet eens fatsoenlijk verstaan verstaan, en dan dat aftellen en 'you're simply the best' en die shirts over de tribunesDan ga ik nog liever naar de Geusselt of het Volendam stadion... daar zie je tenminste ook nog iets van de wedstrijd, ipv tegen een net aan te kijken.
Dat zijn dan amper voetbalsupporters te noemen dan. Ja, goed als er een aanstekertje gegooid wordt, das niet zo'n groot probleem, maar volgens mij stonden die lui met vuurwerk te mikken, dan ben je gewoon onverantwoord bezig, als je daar niets tegen doet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:50 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Ach er wordt zoveel gegooid hier en daar... Spullen gooien valt me nog mee. Galatasaray supporters maar ook bijvoorbeeld Besiktas zijn compleet gestoord, voor hun is doden onderdeel van vechten. Een paar honderd gasten zijn iedere wedstrijd totaal onder de dope,ze schoppen je uit het stadion als je niet meezingt, ze zien werkelijk niets van de wedstrijd. Sommigen slapen zelfs in het stadion omdat ze geen huis hebben.![]()
In Italie zijn bij belangrijke wedstrijden vaak overgooiwedstrijden met fakkels of ze hebben zelfs van die speciale fakkel launchers waarmee ze op andere vakken richten... Kwestie van goed opletten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zijn dan amper voetbalsupporters te noemen dan. Ja, goed als er een aanstekertje gegooid wordt, das niet zo'n groot probleem, maar volgens mij stonden die lui met vuurwerk te mikken, dan ben je gewoon onverantwoord bezig, als je daar niets tegen doet.
gebeurde een aantal jaar geleden ook in de arena door psv "supporters" , toen kon een man samen met zijn kleinkind naar het ziekenhuis omdat het stuk vuurwerk recht in zijn gezicht ontploft was, leuk jongens!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zijn dan amper voetbalsupporters te noemen dan. Ja, goed als er een aanstekertje gegooid wordt, das niet zo'n groot probleem, maar volgens mij stonden die lui met vuurwerk te mikken, dan ben je gewoon onverantwoord bezig, als je daar niets tegen doet.
Zoals al meerdere malen gezegd, PSV-uit is altijd kut, op alle manieren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:25 schreef PyTh het volgende:
ajax maar 1200 kaarten verkocht voor het uitvak?
Velen zien natuurlijk de bui al hangen
Smoesjes!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals al meerdere malen gezegd, PSV-uit is altijd kut, op alle manieren.
Ajax krijgt overal het uitvak vol, behalve bij PSV. Andersom valt dat toch niet echt te zeggen, toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Smoesjes!
Toen het ajax-PSV was vonden alle ajacieden het zwaar belachelijk dat het uitvak niet uitverkocht was
Stelletje hypocrieten zijn het!
Maar het blijft natuurlijk hypocriet om eerst naar ons te wijzen en dan vervolgens hetzelfde doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax krijgt overal het uitvak vol, behalve bij PSV. Andersom valt dat toch niet echt te zeggen, toch?
Maar zoals ik zeg, Ajax staat er om bekend overal het uitvak vol te krijgen, behalve bij PSV. Dan lijkt me dat dit meer aan de wedstrijd op zich ligt, toch? PSV daarentegen krijgt niet alleen bij Ajax het uitvak niet vol.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar het blijft natuurlijk hypocriet om eerst naar ons te wijzen en dan vervolgens hetzelfde doen![]()
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, de afgelopen tien jaar wonnen we slechts éénmaal in competitieverband (uit en thuis) van PSV![]()
I know, tijd om dat eens goed recht te zetten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven![]()
Dat jullie de afgelopen 10 jaar in competitieverband (uit en thuis!!) maar 1 x tot winst gekomen zijn zegt genoeg denk ik
quote:Kluivert is klaar voor Ajax
EINDHOVEN/AMSTERDAM - Patrick Kluivert voelt zich klaar voor de topper tegen zijn oude club Ajax.
De aanvaller van PSV kampt al een paar weken met rugklachten, maar trainde gisteren voluit mee met de selectie van de landskampioen. Of Kluivert zondag daadwerkelijk bij de selectie zit, beslist zijn trainer Ronald Koeman vandaag of morgen.
Kluivert kwam op 11 februari voor het laatst in actie voor PSV. In de wedstrijd tegen Sparta viel hij een kwartiertje voor tijd in voor Jefferson Farfán. In de week daarop kreeg de oud-international last van zijn rug. ,,Dat is onderzocht, rechtgezet en daarna ben ik weer op gaan trainen,’’ zei Kluivert gisteren.
Hoewel de spits pas deze week weer bij de groep aansloot, zou Kluivert de gok aandurven om er zondag bij te zijn. Door de blessure van Arouna Koné heeft PSV in zijn voorste linie grote problemen. ,,Conditioneel ben ik niet veel kwijtgeraakt,’’ denkt Kluivert. ,,Ik zal misschien niet negentig minuten voluit kunnen gaan. Maar ik zou wel kunnen invallen of kunnen beginnen en dan zestig minuten spelen.’’
PSV-doelman Gomes werd gisteren uit voorzorg nog binnengehouden, maar de verwachting is dat hij er tegen Ajax gewoon bij kan zijn. Alex, Koné, De Jong en (waarschijnlijk) Kromkamp moeten de topper geblesseerd missen.
Ajax heeft nagenoeg geen personele problemen. Jaap Stam trainde gisteren weer voor het eerst voluit mee met de selectie van trainer Henk ten Cate. Net als Wesley Sneijder, die - met wat lichte klachten – afgelopen dinsdag nog aangepast trainde. Stam kampte de laatste weken met een hamstringblessure, waardoor hij vroegtijdig uitviel in de duels met Willem II (beker) en SC Heerenveen. De verdediger ontbrak afgelopen zondag in de met 4-1 gewonnen wedstrijd tegen FC Twente. Thomas Vermaelen is de enige potentiële basisspeler die niet beschikbaar is voor Ten Cate.
Volgens mij niet.quote:
Als Kromkamp niet kan spelen verwacht het volgende:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
Als Jan Kromkamp de wedstrijd moet missen, hoe ziet jullie verdediging er dan uit? Alcides, Salcido, Da Costa en Fehér? Of maken ook Reiziger en Lamey nog kans op een basisplaats tegen hun voormalige club?
En als hij wel kan spelen? Patrick Kluivert eruit en Jan Kromkamp erin? 4-5-1?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kromkamp niet kan spelen verwacht het volgende:
Gomes
Alcides-Da Costa-Salcido
Culina-Mendez-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kluivert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |