Ok?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ben dol op het weekend.
geen id, ik krijg in het stadion me kaarten pasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Welke zijde zit je Dennis ?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
geen id, ik krijg in het stadion me kaarten pas
ik zit niet in het uitvak hé, gaat moeilijk met me rolstoel;)quote:
Maar dat wordt door de scheidsrechters behoorlijk gecompenseerd.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen gaan we winnen!
Met toepen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen gaan we winnen!
doe je de groeten aan boys1985quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
ik zit niet in het uitvak hé, gaat moeilijk met me rolstoel;)
moet ze ophalen bij receptie 8 of zo
Ow op die manierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb het niet zo op om zomaar cadeaus te gevenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:44 schreef Doc het volgende:
Een overwinning op PSV zou een leuk verjaardagscadeautje zijn voor Ajax 107e verjaardag
Zit je op West of weet je dat niet ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax het wel zou appreciëren om drie punten mee naar huis te nemenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:53 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop een mooie wedstrijd.. de uitslag zal weinig uitmaken voor beide denk ik.
Ik herinner me nog de thuiswedstrijd tegen PSV.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Alsof ajax van psv gaat winnen ? Psv mist dan wel Alex maar gaat dit echt niet uit handen geven. 1-1 eindstand , dan is het helemaal afgelopen voor ajax
Wat een onzinquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de thuiswedstrijd tegen PSV.
Ajax veegde de grasmat aan met PSV, alleen dor een lullig doelpuntje van PSV verloren we de wedstrijd. Verder hebben we de hele wedstrijd gedomineerd. En morgen zal dat ook zo zijn, maar nu wordt het in winst omgezet.![]()
Eerste helft was Ajax in principe beter, maar zo kwamen niet verder dan de 16 meter. Als PSV morgen weer diezelfde verdedigende discipline kan opvoeren, zie ik ze niet snel een tegengoal krijgen. De tweede helft destijds was Ajax allang niet meer zo dichtbij. PSV maakte zelfs het enige doelpunt en de beste kans was voor Kone die op de paal schoot.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax veegde de grasmat aan met PSV, alleen dor een lullig doelpuntje van PSV verloren we de wedstrijd. Verder hebben we de hele wedstrijd gedomineerd. En morgen zal dat ook zo zijn, maar nu wordt het in winst omgezet.![]()
klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk ! misschien was de krachtsverhouding 55-45 maar niet meer hoor !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Feit is dat de krachtsverhouding er wel was, en op basis van dat had Ajax moeten winnen. En morgen gaat dat gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk ! misschien was de krachtsverhouding 55-45 maar niet meer hoor !
ik dacht dat bij jullie was op basis van mooi voetbal?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:14 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Feit is dat de krachtsverhouding er wel was, en op basis van dat had Ajax moeten winnen. En morgen gaat dat gewoon gebeuren.
Je hebt het over de koploper, niet Excelsior hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Het gaat een historische 0-6 overwinning voor Ajax worden. KJ maakt er 4 en PSV is in de laatste 6 competitie wedstrijden volledig de kluts kwijt en eindigt als 4e. Lekker gedroomd vannacht dus.
Nu serieus, moet toch wel een nulletje of 3 worden voor Ajax. Kwalitatief veruit de betere (m.u.v. Alex, Gomez en Cocu) maar PSV is als collectief de laatste jaren de betere geweest. Als Ajax als collectief goed voetbalt mag het geen enkel probleem zijn.
En qua kwaliteit heeft ajax echt niet meer dan psv .... maar ja .... wie staat er ook alweer 1e met 8 punten voor ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Het gaat een historische 0-6 overwinning voor Ajax worden. KJ maakt er 4 en PSV is in de laatste 6 competitie wedstrijden volledig de kluts kwijt en eindigt als 4e. Lekker gedroomd vannacht dus.
Nu serieus, moet toch wel een nulletje of 3 worden voor Ajax. Kwalitatief veruit de betere (m.u.v. Alex, Gomez en Cocu) maar PSV is als collectief de laatste jaren de betere geweest. Als Ajax als collectief goed voetbalt mag het geen enkel probleem zijn.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:19 schreef RubenSosa het volgende:
1-0 swalbe farfan, penalty benut door simons
en een woede HTC op de persconferentie die zegt dat het 0-0 is ,"want doelpunten uit standaardsituaties tellen niet, behalve als wij ze maken, want dan is het een kwaliteit.."
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Nu serieus, moet toch wel een nulletje of 3 worden voor Ajax.
Liever dat ie zich verstapt, zwaar geblesseerd raakt en daarmee het einde van z'n carierre ingaat zondagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:49 schreef RubenSosa het volgende:
Hoop zo dat jaap "geldwolf" Stam een lekker fluitconcert krijgt......
de rode kaart (zoals een jaar geleden, bij psv-milan) is ook wel een leuke aftocht...maar dan moet die kabouter ook mee...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:50 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Liever dat ie zich verstapt, zwaar geblesseerd raakt en daarmee het einde van z'n carierre ingaat zondag
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
de rode kaart (zoals een jaar geleden, bij psv-milan) is ook wel een leuke aftocht...maar dan moet die kabouter ook mee...
Als Ajax wint dan moet ik het nog zien of PSV kampioen wordt. Na de winterstop wint PSV z'n wedstrijden niet meer zo makkelijk. Voor de winterstop speelde ze saai maar wonnen de moeilijke wedstrijden met minimaal verschil.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:46 schreef dlebrok het volgende:
[..]![]()
![]()
Jullie mogen blij zijn als je met 1-0 kunt winnen. En al winnen jullie toevallig, dan nog wordt PSV gewoon kampioen.
dat is het verhaal wat rond gaat in Amsterdam....Maar wij weten wel beter....het is gewoon een geldwolf....hij kon naar ajax en psv, maar koos voor het geld, en ging naar ajax....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hahahaha. Fantastisch die berichten over Stam.
Ach I can't blame you guys.Hiddink wilde hem wel hebben maar de hogere gasten niet.Triest.Nog trieste om dan voor Ajax te kiezen.
Maar goed.. geld he.Topvoetbal kon ie ook bij AZ krijgen.
Nu moet ik in Ajax/Stam's verdediging zeggen, dat Stam volgens mij meer kon verdienen bij PSV. Maar omdat Ajax wat doortastender was, kreeg Ajax hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dat is het verhaal wat rond gaat in Amsterdam....Maar wij weten wel beter....het is gewoon een geldwolf....hij kon naar ajax en psv, maar koos voor het geld, en ging naar ajax....
Ach heb tegen jaap maar 1 ding te zeggen .. GROETEN UIT DE CHAMPIONS LEAGUE !![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:49 schreef RubenSosa het volgende:
Hoop zo dat jaap "geldwolf" Stam een lekker fluitconcert krijgt......
moeten jullie toch heel hard lachen om gehoord te worden...jullie komen toch met 100 man ofzo?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Daar zal 'ie mee zitten zeg. Door 30.000 nerdjes uit Eindhoven uitgefloten worden...
Alsof Stam nog ooit aan PSV denkt. Alsof PSV zijn club was. Maar vooral doen jongens, heel gefrustreerd reageren. Hebben wij in het uitvak ook wat te lachen.
Zeg alsjeblieft niks over uit-supporters als psv fan zijndequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
moeten jullie toch heel hard lachen om gehoord te worden...jullie komen toch met 100 man ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |