Dan is dat nog altijd deze:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:36 schreef buzzer het volgende:
Ik dacht dat je het over en Russisch Vliegtuig had...
[afbeelding]
hier sluit ik me mee aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nederland is vol. Fok! is vol. Ga terug naar je eigen Fok!
quote:
Alleen ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Concordsky het volgende:
hehe de TU-144 heerscht!
afghanen zijn wel oke maar ik ben wel blij dat ik er geen ben
wie is er dan nog meer afghaan hier?
niet tot in detailquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
Hij is een rus en kent mijn taal dus hij is een wannabe!
Nog leuker!
Nee, jij bent de wannabe. Jij loopt in de jurk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
Hij is een rus en kent mijn taal dus hij is een wannabe!
Nog leuker!
Lulquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef Concordsky het volgende:
[..]
niet tot in detailben het verleerd sinds ik hier woon
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
* Tyler..Durden legt de twin towers buiten sala-adins bereik
heb jij ze dan ergens verstopt? ze staan namelijk niet meer in NYquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
* Tyler..Durden legt de twin towers buiten sala-adins bereik
Hoezo, kon je haar niet playenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
Oow er is nog een Afghaanse chick maar die is niet zo boeiend
who's the wannabe now?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Russen hebben mijn land eigenlijk verneukt
EN ik heb een CCCP Vest
DIkke lul Mujahedin heeft jullie zwaar verkracht dovarisjquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Concordsky het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent én afghaan, en alleen op fok én we hadden je land ingenomen
Libanese daarentegenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef Concordsky het volgende:
afghaanse chicks zijn vaak lelijk met grote neus... beetje joods
Zo'n woestijn een land noemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Russen hebben mijn land eigenlijk verneukt
EN ik heb een CCCP Vest
Joden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef Concordsky het volgende:
afghaanse chicks zijn vaak lelijk met grote neus... beetje joods
dus je hebt een vest met daarop het land dat jouw zandbak heeft veroverd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
DIkke lul Mujahedin heeft jullie zwaar verkracht dovarisj
russen en afghanen zijn geen joden hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef Cinch het volgende:
Lebensraum of fok nodig
Ik vond het een mooie vestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef Concordsky het volgende:
[..]
dus je hebt een vest met daarop het land dat jouw zandbak heeft veroverd?
Dat zijn geen afghanen. Ik zie geen boerka's...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Sala-adin het volgende:
http://youtube.com/watch?v=NeYE182yq9o
Kijk deze chicks dan sukkels!
het is vast een rood vest met daarop wit/geel CCCP in grote letters... keek je vast niet naarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie vestvoor de rest keek ik niet naar dat CCCP shit
Als ik een turkse wijf zie zeg ik toch ook niet das geen turk omdat ze geen snor heeftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zijn geen afghanen. Ik zie geen boerka's...
()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als ik een turkse wijf zie zeg ik toch ook niet das geen turk omdat ze geen snor heeft
()
HAHHAHAHAquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als ik een turkse wijf zie zeg ik toch ook niet das geen turk omdat ze geen snor heeft
()
van die marokkaantjes die op hun 12e al een snor hebben?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik word door een moslim genegeerd. Ach, dat maken we morgen wel goed met de 15 jarige marokkaantjes die me met hun fiets afsnijden enzo.
[..]
()
[..]
()
Hij was wel goedquote:
Je bent ge ownd manquote:
Serieus, hij was écht goed hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lach vrolijk mee, zo goed was ie
en sala mag me pwnen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
en sala mag me in mijn kont neuken
Maar hij was echt goed... ik denk aan een eigen topic voor die grapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
en sala mag me pwnen
Zó goed heb ik zie nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar hij was echt goed... ik denk aan een eigen topic voor die grap![]()
open er een topic overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zó goed heb ik zie nog niet eerder gezien.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zó goed heb ik zie nog niet eerder gezien.
Nee maar ik noem je welquote:
Vroeger was alles beter. Sinds 1 januari jongstleden hebben ze er ook de Euro als wettig betaalmiddel.quote:
Heb nu geen zin meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
doe is snel doen..
ik moet iets gaan doen, maar wacht al x min op jou![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zijn geen afghanen. Ik zie geen boerka's...
()
Nog een keerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik moet je teleur stellen, beste relallochtoon, maar je bent of illegaal hier, of nederlanderIk heb maar 1 nationaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zweeds?quote:
dat is meervoud,dus twee nationaliteitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Mods met een x zijn tof.
Klote rus!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:40 schreef Concordsky het volgende:
dat dit nog open is zeg
- foute OP
slotje. opgelost.
gezondheid!quote:
Mods met een x zijn tof.
quote:
Bacha bihayoquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:45 schreef Concordsky het volgende:
[..]![]()
geen idee wat het eerste woordje ismaar aan de hand van het derde woord kan ik aannemen dat het iig niet positief is
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
gezondheid!
een Rus, een Afghaan en een Drenth
Vuile kaaskopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kessek ba ayri sharmoutaquote:
liever gouds kaas dan geitenkaasquote:
Geitenkaas is toch lekkerderquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
liever gouds kaas dan geitenkaas!
kaas
komt omdat iman van huis uit geitenkaas gewend is?quote:
Noem me niet bij naamquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
komt omdat iman van huis uit geitenkaas gewend is?
Dit is trouwens de Concorde ... De Tu-144 waar mijn naam op slaat was eerder dan de concordequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:36 schreef buzzer het volgende:
Ik dacht dat je het over en Russisch Vliegtuig had...
[afbeelding]
WIe WIe WIEEE?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Er is nog minstens 1 afghaan op Fok. Of misschien wel drie, als ik de kloons meereken.
Wat spiek jij in mijn feubeu!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
komt omdat iman van huis uit geitenkaas gewend is?
zeg maar niet anders word TS weer ge0wned als blijkt dat ze niet echt afghaans zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Er is nog minstens 1 afghaan op Fok. Of misschien wel drie, als ik de kloons meereken.
me afvragen waarom arabieren zon grote neus hebbenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
me afvragen waarom arabieren zon grote neus hebben
Mijn neus is fucking geil ja!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
me afvragen waarom arabieren zon grote neus hebben
ook als ie druipt?quote:
oh, ik dacht al, je kan zomaar verkouden zijn, je weet nooitquote:
leuk voor jequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:17 schreef Concordsky het volgende:
Ik was mijn naamtopique helemaal vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |