Ik wilde het gesprek typen Maar weet alleen nog bladibladiba. Dat bleef mij bijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef partyyboyy het volgende:
JAAP![]()
WAT IJLT DIE GASSSSSSSSSTTTTTTTTTT!!!11!
Niet alleen Wim maar alle mensen die ooit in een dorp hebben gewoond draaien zich om.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
En Wim Sonneveld draait zich nu 3x om in zijn graf..........![]()
hehe, ja het was het kwadraad van A, en daarbij de uitkomst van D en dan moest tie kiezen uit 2 slechten... maar hij was eruit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:31 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik wilde het gesprek typen Maar weet alleen nog bladibladiba. Dat bleef mij bij
stemming voor natasia, gunnen we dat ze gaat neuken ja of nee...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
maar lieve fokkers...vanvond een nieuwe bewoner ja of te nee?
judith MOET om 10 uur weg..is dat mischien van wege die bewoner?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef Kinga het volgende:
Pff, kan me herinneren dat BB Joost dit nummer 150 x per dag zong...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
Thuis...........thuis...................thuis.................thuis..........(monotoon...vals)
was je maar thuis.........![]()
Daar heeft Wilgo geen krijtstreeppak voor nodig. Ga toch voor trouwenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
stemming voor natasia, gunnen we dat ze gaat neuken ja of nee...
Proest...............quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian kent maar twee noten (dat zijn zijn kloten).
En niet te vergeten alle ansichtkaarten, overal ter wereld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet alleen Wim maar alle mensen die ooit in een dorp hebben gewoond draaien zich om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |