Ik vind het ook leuk om weer eens mee te quizzenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oef, naar. Beterschap![]()
wel leuk dat je daardoor weer eens online bent.![]()
another shrubberyquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar wat willen ze na die Shrubbery?
en daarna worde ze Ekke, Ekke, Ekke, Ekke, Ptang, Zoo Ping! [Goodem-zoo-owli-zhiv].quote:
Volgens mij was de opmerking meer voor de ranglijst bedoeld. Hier heeft het weinig nut.quote:
kom op, dan moet je wel consequent zijn. Alles in alfbetische volgordequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij was de opmerking meer voor de ranglijst bedoeld. Hier heeft het weinig nut.
Ik weet het, al een paar keer gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, keelontsteking is niet leuk.![]()
Gitarist? Santana? Marvin gaye?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef Homdeck het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen deze liedjes:
Sexual Healing
Instant Karma
Changes
je zit in de goede richting. iets gedetailleerder graag.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef ScottTracy het volgende:
Allemaal van dode artiesten?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef ScottTracy het volgende:
Allemaal vermoord
dit is dan weer niet waarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef ScottTracy het volgende:
En de singles zijn na hun dood uitgebracht
Is 1 van die mannen vermoord door zijn vader?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef ScottTracy het volgende:
Allemaal vermoord
ja marvin gayequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is 1 van die mannen vermoord door zijn vader?
Zoiets staat me bij, dat dat een keer is gebeurd bedoel ik.
Oh, ik dacht weer iets te ver doorquote:
Ik was moeilijk aan het denken hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |