7-6-2007quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Ja sorry ben niet zo helder vandaagDacht eerst aan de Dikke Van Dalen, en hoe ik bij Kees kwam geen idee
Maar anyway
Op welke datum komt de nieuwe Harry Potter uit?
Bingoquote:
Te laat terwijl ik je specialiteieten ook niet ken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef MaJo het volgende:
In een van MaJo´s specialiteiten natuurlijk
Ik kom vaak langs maar altijd te laat met antwoorden omdat ik in nog 30 topics zitquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef MaJo het volgende:
Kwam je hier nog wel eens trouwens? Of ben je speciaal voor mij teruggekomen op de dag dat ik hier weer voor het eerst langskom
Ben je die nachten vergeten waarbij we elkaar vragen toespeelden omdat niemand anders online was?quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te laat terwijl ik je specialiteieten ook niet ken.
Natuurlijk dat ware heerlijke Alfa nachtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je die nachten vergeten waarbij we elkaar vragen toespeelden omdat niemand anders online was?![]()
Met name Beatles, verder literatuur, geschiedenis, film, musicals en politiek
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:52 schreef RoofingBurner het volgende:
't is de neef van Don Vito Corleone, later wordt hij vermoord omdat hij zijn vrouwtje mishandeld, maar hoe de fuck de acteur heet?
Neuh, want hij heeft de verkeerde acteur te pakkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:02 schreef steekbal het volgende:
Ik ben ook voor punt voor RoofingBurner
Dit is toch dat ventje dat zijn vrouw slaat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Neuh, want hij heeft de verkeerde acteur te pakken![]()
Nope, dit is Fredoquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dit is toch dat ventje dat zijn vrouw slaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |