Ja, dat is het, er is een (ridder)orde die dit gebruikt, welke?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:59 schreef Plasterk het volgende:
sator vierkant
Klopt ook, echter door wie werd dit gebruikt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:59 schreef barney74 het volgende:
palindroom
Nee, dat is geen geestelijke riddeorde!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:10 schreef MaJo het volgende:
Niet Opus Dei toch?
Zoek je een ridderorde dan? In je vraag staat alleen ´orde´. Ik kan nu niet uit die geheime orde komen uit Dan Brown´s Angels and Deamonsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat is geen geestelijke riddeorde!![]()
Kruisridders, heilige graal, voorloper van de vrijmetselarij word gefluistert is niet zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoek je een ridderorde dan? In je vraag staat alleen ´orde´. Ik kan nu niet uit die geheime orde komen uit Dan Brown´s Angels and Deamons(Opus Dei is Da Vinci Code
)
Ja die orde uit Angels en Deamons dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kruisridders, heilige graal, voorloper van de vrijmetselarij word gefluistert is niet zeker.
Die lui met een rood kruis enzo... K'tquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Deze wel, echt waar, dit word een oh ja erlebnis.....![]()
Van king Arthur?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef Homdeck het volgende:
ridders van de ronde tafel?
tja ik moest ineens aan monty python denken bij die helige graalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van king Arthur?
Die zijn er op gebaseerd!
Ja, een kruis gekruist in het midden ipv boven het midden, met dwarsstreepjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die lui met een rood kruis enzo... K't![]()
Dat is weer gebaseerd op de verhalen rond deze orde!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
tja ik moest ineens aan monty python denken bij die helige graal
Nee, veel simpeler ben ik bang......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cisterier?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:24 schreef Neleos het volgende:
De Tempeliers
En doorvechten zonder ledematen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef Homdeck het volgende:
The knights who say Ni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |