quote:
Als je kijkt in de vorige op, staat hij/zij er dan midden tussen ergens?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef MaJo het volgende:
Zo alles staat weer alfabetischWeet iemand hoeveel punten Sphysic heeft? Die stond er tussen zonder punten nl...
Hij is identiteit - plaatsgebondenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef MaJo het volgende:
Ik wist trouwens niet dat plasterk jayhawk wasWaarom zit je niet meer onder je eigen naam?
wat jojo zegtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef MaJo het volgende:
Ik wist trouwens niet dat plasterk jayhawk wasWaarom zit je niet meer onder je eigen naam?
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Homdeck het volgende:
Wat ging Henk Wijngaard kopen toen hij naar 2604 belde?
nooit gedragen geen enkele keerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk?
Dat zag ik ook, maar voor hetzelfde geld is hij/zij verschoven? Wil best 3 punten toekennen maar een beetje lullig als hij/zij er eigenlijk meer heeft. Maar goed, dan moet Sphysics maar komen klagenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je kijkt in de vorige op, staat hij/zij er dan midden tussen ergens?
Gekeken, die staat midden tussen de mensen met 3 punten, dat lijkt me dan een goede gok.![]()
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hij is identiteit - plaatsgebonden
Jayhawk stamt uit mn stageperiode in de USA en Plasterk is meer algemener, medebioloog en zeer intelligent.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Jayhawk stamt uit mn stageperiode in de USA en Plasterk is meer algemener, medebioloog en zeer intelligent.
woefquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
Hallo jullie hoogbegaafde compagnon is er. Doe eens een sportvraagje.
Heyquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
Hallo jullie hoogbegaafde compagnon is er. Doe eens een sportvraagje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |