Otis Redding-Sitting on the dock of the bay!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:33 schreef Plasterk het volgende:
otis redding met sitting on a dock
Nu je het zegt, is dat het systeem. Nooit op geletquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:33 schreef MaJo het volgende:
Zou voortaan bij de puntentelling erop gelet kan worden dat het op alfabetische volgorde gebeurd? Dus alle mensen die 1 punt hebben op alfabetische volgorde, alle mensen die 2 punten hebben enz. Bij voorbaat dank
Het is zo´n rommeltje nu. Zal het nu wel even alfabetiseren maar als daar voortaan op gelet kan worden, is maar een kleine moeite
(sittin' on) the dock of the bay is het voluit, maar otis redding is wel goed, vandaar:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:33 schreef Plasterk het volgende:
otis redding met sitting on a dock
Kwakte ook altijd iedereen overal maar tussenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nu je het zegt, is dat het systeem. Nooit op gelet
Ik doe altijd gewoon: Kopiëren naar Word en dan steeds Zoeken naar een naam, scheelt mij de moeitequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:33 schreef MaJo het volgende:
Zou voortaan bij de puntentelling erop gelet kan worden dat het op alfabetische volgorde gebeurd? Dus alle mensen die 1 punt hebben op alfabetische volgorde, alle mensen die 2 punten hebben enz. Bij voorbaat dank
Het is zo´n rommeltje nu. Zal het nu wel even alfabetiseren maar als daar voortaan op gelet kan worden, is maar een kleine moeite
jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ontwijk de lapo altijdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb eigenlijk al tijden geen nieuw topic geopend![]()
Tuurlijk, naam is goed en begin van nummer ook, is gewoon goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
(sittin' on) the dock of the bay is het voluit, maar otis redding is wel goed, vandaar:
dit doet me denken aan The Logical Song van Supertramp, maar dat lijkt me niet goedquote:
goh,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
kom eigenlijk sowieso meer in de sc dan hier
wat maakt het uit, het is hier toch vaak zat helemaal dood.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goh,
en bij de weg, het begint hier zo ook wel weer on de SC te lijken...
Dat is nog eens een ingeving!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef Homdeck het volgende:
nee het is mr blue van rene klijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |