quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Fuckhee, die gast heeft een zeilboot in z'n tuin!
Ben ook wel es bezig met Cinema 4D, krijg dan allen 'te' mooie plaatjes in vergelijking met deze (photorealistischh etcquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:39 schreef splendor het volgende:
Cinema 4D + een aantal jaren proberen en klooien moet dat wel kunnen.
Het is een stilstaand beeld, geen animatie dus. Ik denk dat het trouwens gewoon een foto is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef SpecialK het volgende:
Ik krijg spontaan ANWB rijsimulator flashbacks van deze jaren 80 animatietechnieken.
Voor de makelaardij voldoet het prima toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef SpecialK het volgende:
Ik krijg spontaan ANWB rijsimulator flashbacks van deze jaren 80 animatietechnieken.
denk ik ook. En de zeilboot is achter de tuin, niet in de tuinquote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef nicomart het volgende:
ik denk met een fotocamera.. zijn hele handige programma's met knopjes enzo die je zelfs zonder computer kan afspelen
En waar zie je dat aan?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef gfree het volgende:
3ds max, photoshop en ervaring![]()
Dit is in ieder geval geen foto die bewerkt is, maar een gerendered plaatje met nabewerking in photoshop.
De planten boten en mensen zijn foto's, de rest is 3d.
Ik maak o.a. dit soort afbeeldingen voor mijn werk.quote:
3dsmax (+vray) en photoshop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:58 schreef Kriebbel het volgende:
@gfree,
welk programma (of welke programma's) gebruik jij hiervoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |