Als je alleen van pils houdt moet je de lekkerdere biertjes ook aan anderen overlaten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
Hoe kan iemand dit nou lekker vinden? Bitburger Bier is lekker, Warsteiner Bier, Heineken Bier,
Hertog Jan Bier en zelfs Amstel Bier en in het ergste geval Dommelsch Bier is lekker. Dit is
gewoonweg![]()
Het heet ook niet voor niets Weizenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07112/grs000.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
" 'Licht blond fruitig bier met voldoende zuren, kruidigheid en frisse tonen " was het credo
voor dit bier dus dacht ik " kom..als de groene fles er nog niet is dan nemen we deze maar
mee voor 4 euro 95 ex statiegeld en een mooi gratis glas. " Kom je thuis, zet je de fles lekker
koud,schenk je het later in...![]()
![]()
Wit ranzig bier dat helemaal niet mijn smaak is en veel
te zuur smaakt.![]()
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07112/grs0010.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hoe kan iemand dit nou lekker vinden? Bitburger Bier is lekker, Warsteiner Bier, Heineken Bier,
Hertog Jan Bier en zelfs Amstel Bier en in het ergste geval Dommelsch Bier is lekker. Dit is
gewoonweg![]()
Guinnessquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dit topic doet me wel erg sterk denken aan een topic over Guiness van enige tijd terug.
Guinnessquote:
quote:" kom..als de groene fles er nog niet is dan nemen we deze maar
mee voor 4 euro 95 ex statiegeld en een mooi gratis glas.
Weizen betekent helemaal niet witquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Het heet ook niet voor niets Weizen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Grolsch is sowieso voo boeren/mensen die niks gewend zijn.
Goor kutbier zeg.
Ik open jouw fotoboek en raad is, er komt een popup van Grolschquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Goor kutbier zeg.
Zeg, ik lees overal dat jij die DJ bent. Is dat zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Goor kutbier zeg.
ie hebm deur niks mis met.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, ik lees overal dat jij die DJ bent. Is dat zo?
Held ben jij dat op dat plaatje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, ik lees overal dat jij die DJ bent. Is dat zo?
Dat issem ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Held ben jij dat op dat plaatje?![]()
Ik dacht dat je in het echt wel wat BrauNiger was
Bôh gek ik denk dat ik vannacht een natte droom ga krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat issem ja!
Ik heb m'n baard weggesoept gek.
Ikkequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:27 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb de promotiesite voor weizen toen nog in elkaar gezet.
Who wants to touch me?
I SAID WHO WANTS TO FUCKING TOUCH ME!
Die 4-packs in de OP zijn gewoon verkrijgbaar in de betere supermarkten hoor. In principe zou je het door het hele land moeten kunnen krijgen, of regio Utrecht moet in de omgeving van Enschede liggen tegenwoordigquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is dat Weizen trouwens al eens landelijk verkrijgbaar? Bij Grolsch wisten ze me vorig jaar te vertellen dat het alleen in Enschede e.o. verkocht zou worden. Toen hadden ze het hier wel, maar dat was volgens de medewerker van Grolsch een fout geweest, mijn slijter had het niet mogen hebben eigenlijk.
Maar het beviel me wel goed, dus ik zou het wel weer eens willen kopen, ik zie het alleen nooit ergens staan.
Ja, dat is doodleuk donker-witbier genoemd. Weizen is gewoon één van de 3 soorten witbierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:20 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Weizen betekent helemaal niet wit![]()
Je hebt ook Dunkelweizen, bijvoorbeeld![]()
Maar het is ook geen tijd meer voor Grolsch Herfstbok, en de Springbock (Lentebok) heb ik nog niet in de winkels zijn liggen..... dus wat dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef Stommie het volgende:
mennnn, het is nog heul geen tijd voor dit soort bier...
Een echte bierman weet welk bier je rond wel jaargetijde drinkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |