PM me maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:25 schreef PetervdK het volgende:
25 ex
Jij mag mij PMenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef PetervdK het volgende:
Wie mag er nu PM-en? Is 25 ex niet ongeveer hetzelfde als 27,50 inc?
Anders final bod: 28,50 inc
hmmm, Ik heb ze zaterdag op de bus gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef PetervdK het volgende:
Hmm, helaas nog niets ontvangen van TPG....![]()
Ik vind het erg vervelend, maar ik weet zeker dat ik het naar het goede adres heb gestuurd. Want ik heb het compleet gekopieerd en geplakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:24 schreef PetervdK het volgende:
Helaas... Ik verwacht er nu ook niet veel meer van. TPG is wel eens laat, maar zó laat...
Ik geef het nog tot morgen, anders moeten we maar ff kijken wat we dan gaan doen....
Ik twijfel ook niet aan jouw verhaal overigensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend, maar ik weet zeker dat ik het naar het goede adres heb gestuurd. Want ik heb het compleet gekopieerd en geplakt.
Ik zal vanmiddag na het werk even naar het postkantoor hier gaan. Misschien kunnen hun wat zien, want hij is verstuurd met een postzegel die ze er daar opplakken. Volgens mij zit daar een barcode op, maar dat weet ik niet zeker. Het was een postzegel van ongeveer 1,50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |