bronquote:Burgemeester haakt af voor bijeenkomst Ondiep
Uitgegeven: 13 maart 2007 17:41
Laatst gewijzigd: 13 maart 2007 17:42
AMSTERDAM - Burgemeester Brouwer is dinsdag niet op komen dag bij een bijeenkomst in de Utrechtse wijk Ondiep, meldt RTL Nieuws. Ze zou de bewoners van de wijk, waar maandagavond ongeregeldheden plaatsvonden, bijpraten over de relletjes in de volkswijk.
Volgens de nieuwszender noemden de bewoners het afhaken van de burgemeester 'schandalig'. Vooral het feit dat ze dit via de lokale media aankondigde zette kwaad bloed.
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef -scorpione- het volgende:
Is dat de Anton Geesinklaan of zie ik dat nu helemaal verkeerd?
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Fredo24 het volgende:
Volgens teletekst staan er 60 feyenoord-supporters bij de toegangweg.![]()
Heb je bier daar ? Komen wij ook effe langs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef Rooligan het volgende:
Ben ik eens een keer vanuit het zuiden op zakenreis (beursbezoek) in Utrecht, breekt de pleuris uit....Ik zit in een Hotel op de Balijelaan en heb al diverse sirenes de straat horen doorkruisen... Misschien ben ik als zuiderling weinig gewend, maar goed. Volgens mij ligt mijn hotel best een eind van Ondiep af, toch...?
![]()
quote:
Goeie kroeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef LENUS het volgende:
Je kunt ook nog net Café Murk zien, met die heinekenborden
Ehmm.... helaas niet. Weetjewat: jij neemt het bier mee - ik zorg voor de chippies!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb je bier daar ? Komen wij ook effe langs.
Nietquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
bron
Wie is daar eigenlijk burgemeester? Dat moet haast wel een PvdA'er zijn, kan haast niet missen. Totaal geen feeling met het gewone volk.
Toch triest hoor. Naja, eigen schuld dikke bult dat ze nu rellen krijgt. Stom wijf.
D66'ster. Ze is niet top, maar haar valt niets te verwijten, vind ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
bron
Wie is daar eigenlijk burgemeester? Dat moet haast wel een PvdA'er zijn, kan haast niet missen. Totaal geen feeling met het gewone volk.
Toch triest hoor. Naja, eigen schuld dikke bult dat ze nu rellen krijgt. Stom wijf.
Korf is van de PvdA hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef mrbomb het volgende:
[..]
D66'ster. Ze is niet top, maar haar valt niets te verwijten, vind ik.
*zucht*quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
bron
Mwah, die wonen daar gewoon, dat zijn de mannen van het eerste uur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Posdnous het volgende:
Er zijn zoveel hooligans daar.
Kijk maar even naar de bovenste post.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef JH87 het volgende:
Volgens Teletekst worden er 60 feyenoord-supporters aan de rand van de wijk tegengehouden. Of is dat oud nieuws?
Waarom in godsnaam voetbalsupporters uit Rotterdam die in Utrecht sensatie komen zoeken...?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef JH87 het volgende:
Volgens Teletekst worden er 60 feyenoord-supporters aan de rand van de wijk tegengehouden. Of is dat oud nieuws?
Zullen wel Utrechters geweest zijn die hebben lopen uitdagen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam voetbalsupporters uit Rotterdam die in Utrecht sensatie komen zoeken...?![]()
Hoezo, iedereen is daar toch gewoon om te rellen, of hebben ze soms een doel of zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam voetbalsupporters uit Rotterdam die in Utrecht sensatie komen zoeken...?![]()
Vraag me af od je nog zo hard lacht als ze toevallig eens jouw ramen in gooien of je auto in de brand steken..quote:
Er zal in Rotterdam wel geen flikker te beleven zijn, en het gras is altijd groener bij de buren, dat weet je nou toch onderhand wel ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Iedereen zit daar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo, iedereen is daar toch gewoon om te rellen, of hebben ze soms een doel of zo?
Kon ook niet missen natuurlijk.quote:
Er valt in rotterdam zelf niets te beleven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet meer, want ik woon tegenwoordig lekker in een stad waar dit soort ongein niet meer voorkomt. Maar geloof me, I've had my share.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Labtech het volgende:
[..]
Vraag me af od je nog zo hard lacht als ze toevallig eens jouw ramen in gooien of je auto in de brand steken..
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Er valt in rotterdam zelf niets te beleven.
Nu niet meer nee, de relschoppers zijn elders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Er valt in rotterdam zelf niets te beleven.
Bedoel je niet "nog niet" in plaats van "niet meer" ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet meer, want ik woon tegenwoordig lekker in een stad waar dit soort ongein niet meer voorkomt. Maar geloof me, I've had my share.
Waar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij zijn er op FOK! dit moment boeiendere rellen dan in Utrecht...
mja geef dan ff linksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens mij zijn er op FOK! dit moment boeiendere rellen dan in Utrecht...
Allebei eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Labtech het volgende:
[..]
Bedoel je niet "nog niet" in plaats van "niet meer" ?
Tuurlijk. Maar dit verhaal heeft wel wat meer om het lijf. Het begon (hoe kan het ook anders) allemaal met kut-Marokkanen. Zie de OP.quote:Ook in jouw dorp/stad/land kan het gebeuren dat e.o.a mafkees met een mes op een agent afloopt.
Nergens dus... Kun je nagaan hoe erg het er aan toegaat in Utregquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |