Vet nietquote:
Dus vakanties/reizen zijn ook niet voor je weggelegd..quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:08 schreef sanni het volgende:
Nope ik ga er niet heen omdat het tever is.
Precies!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef denka het volgende:
[..]
Dus vakanties/reizen zijn ook niet voor je weggelegd..![]()
Dus Freddy Mercury was ook niet tof?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Droom maar lekker verder...
Is Mika gay?!!
Euhm, nee, eigenlijk niet. Maar dat heeft niks met z'n geaardheid of rare pakjes/snorren te maken.quote:
Oh dat maakt me niet uit hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Droom maar lekker verder...
Is Mika gay?!!
Alsof jij nog nooit gegeild hebt op een lesbische vrouw.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Euhm, nee, eigenlijk niet. Maar dat heeft niks met z'n geaardheid of rare pakjes/snorren te maken.
Check de smilies van Majo
Neequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:47 schreef BOKA het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit gegeild hebt op een lesbische vrouw.
Das andersquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:47 schreef BOKA het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit gegeild hebt op een lesbische vrouw.
ga je meehelpen met opbouwen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:11 schreef lienelien het volgende:
MaJo en ik vertrekken op 24 juli al richting Sziget![]()
Ik ook niet, ik had 'm via Googlequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja ik kon dat dakje dus niet vinden
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had 'm via Google
Je vergeet Ljubljanaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neeuh, we gaan via Parijs, Milaan/Venetië, Porec, Zagreb en Síofok naar Budapest![]()
En hoe lang gaan jullie daar over doen? Of eerder gezegd: hoelang heb je de tijd??quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neeuh, we gaan via Parijs, Milaan/Venetië, Porec, Zagreb en Síofok naar Budapest![]()
22 dagen, maar dat is dus inclusief Szigetquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe lang gaan jullie daar over doen? Of eerder gezegd: hoelang heb je de tijd??
Nee nog nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
22 dagen, maar dat is dus inclusief Sziget
Ben jij er al uit of je naar Sziget gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |