Ze maken wel tig posters en affiches, dit is gewoon een begin er komen dalijk ook posters per podium en nog meer zooi..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:33 schreef Bloomsday het volgende:
[..]
Ze gaan toch geen posters maken als de beste namen nog niet bekend zijn?
Ik hoop het maar, want voor deze lineup doe ik het niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:42 schreef denka het volgende:
[..]
Ze maken wel tig posters en affiches, dit is gewoon een begin er komen dalijk ook posters per podium en nog meer zooi..
dan kan er nog wel wat bijquote:Faithless
Gentleman
Gogol Bordello
Pink
Sportfreunde Stiller
The Chemical Brothers
The Good, the Bad and the Queen
The Hives
The Killers
Komt nog een heleboel bij, en sowieso vermijd ik de allergrootste namen op festivals.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:43 schreef Bloomsday het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, want voor deze lineup doe ik het niet.
Nou, ik zou The Good, the Bad and the Queen toch niet willen missen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Komt nog een heleboel bij, en sowieso vermijd ik de allergrootste namen op festivals.
Tenzij het echt iets is wat ik wil zien (radiohead vorig jaar) natuurlijk, maar over het algemeen zijn de kleinere bands veel leuker, interessanter en krijg je er ook nog eens wat van mee, omdat niet half Europa ze persé wilt zien.
Ja, da's waar, maar ik ben er nu al drie keer geweest. Ik stond laatst naast naast de bushalte naast een zwerver die naar Sziget stonk. Zo'n weeďge modder-met-bier-lucht. Toen had ik opeens allemaal flashbacks.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Komt nog een heleboel bij, en sowieso vermijd ik de allergrootste namen op festivals.
Tenzij het echt iets is wat ik wil zien (radiohead vorig jaar) natuurlijk, maar over het algemeen zijn de kleinere bands veel leuker, interessanter en krijg je er ook nog eens wat van mee, omdat niet half Europa ze persé wilt zien.
Check de poster een paar pagina's terug.quote:
Ow, damn, wat een geweldig jaarquote:Op maandag 26 maart 2007 18:07 schreef BOKA het volgende:
[..]
Check de poster een paar pagina's terug.
quote:
quote:UNKLE (UK)
Goldie (UK)
Audioslave? Lijkt me niet sinds Cornell er vorige maand is uitgestapt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe geruchten: Queens of the stone Age, Mika (), Babylon Circus, Audioslave, Frattelis
Mika stinktquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:58 schreef MaJo het volgende:
Deze namen waren vrijwel allemaal bekend al toch in dit topic? In ieder geval stonden ze op de poster. Maar mooi dat Mika geen gerucht meer is maar dus waarIk ben benieuwd naar de rest van de namen
Ik had het gelezen op een Frans forum, dus ik dachth ik post het maarquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Audioslave? Lijkt me niet sinds Cornell er vorige maand is uitgestapt.
Die Fransen zijn niet goed wijsquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mika stinkt![]()
[..]
Ik had het gelezen op een Frans forum, dus ik dachth ik post het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |