Een van de allereerste skabands.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
The Skatalites is toch best old skool? Ik zei zo tegen m'n ma dat die kwamen, en die kende ze gewoon![]()
Ah. Ik ken die andere bands niet, ben niet zo thuis in de Skaquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een van de allereerste skabands.
Kwam nog voor Madness en die hele 2tone-golf, dus wat dat betreft is het niet verwonderlijk dat moeders er nostalgisch over doen.
Dat café ging misschien niet 24 uur per dag door, maar iig wel tot 10 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef maok het volgende:
Ik stond vorrig jaar ongeveer hier:
[afbeelding]
lekker dicht overal bij, (helaas ook erg dicht bij dat drum'n'bass café wat bijna 24 uur door ging) En lekker onder de bomen en niet zo ver van normale toiletten.
Pssst, klik eens: Sziget 2007 #2 Welke Fokkers gaan er heen?!?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef maok het volgende:
Ik heb gehoord dat de organisatie woensdag namen bekend gaat maken. Namen die daar bij zijn: de Chemical Brothers, Gogol Bordello en Pink.
ahhquote:Op maandag 26 maart 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe geruchten: Queens of the stone Age, Mika (), Babylon Circus, Audioslave, Frattelis ennnnnnn....
Kijk eens die vijfde naam op de poster:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel als dit alle grote namen zijn. Maar dat zal toch niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:29 schreef Bloomsday het volgende:
Die hoofdlineup is best matig. En; alweer Faithless?.
Ze gaan toch geen posters maken als de beste namen nog niet bekend zijn?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:32 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Wel als dit alle grote namen zijn. Maar dat zal toch niet?
Ik hoop nog steeds op de RHCP (jeugd sentiment).
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:33 schreef Bloomsday het volgende:
[..]
Ze gaan toch geen posters maken als de beste namen nog niet bekend zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |