quote:Sorry Skippybal,
het was erg druk en blijkbaar werkt het antwoordsysteem nietr goed. Als het goed is het je nu een bevestiging. Morgen wordt je bestelling vestruurd,
grt
elroy
quote:Bedankt, je betaling is ontvangen. De bestelling wordt binnen twee werkdagen verstuurd.
Met vriendelijke groet,
Elroy Thümmler
Szigetfestival Nederland
Je kan nog steeds overal je tent neerzetten hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:10 schreef Bloomsday het volgende:
Vliegtuig.. Alleen mannen die zittend plassen gaan met het vliegtuig naar Sziget.
Vijf jaar geleden, "vroeger", toen ik er kwam scharrelden we met een groep een auto bij elkaar en maakten we er een dikke roadtrip van. Toen was er ook helemaal niets zoiets als een vaste kampeerplaats, je mocht gewoon overal waar je wou op het festivalterein je tent neerzetten. Good times.
Nee, toch? Er zijn nu toch speciaal aangewezen plaatsen waar je je tent moet neerzetten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef BOKA het volgende:
[..]
Je kan nog steeds overal je tent neerzetten hoor.
En dit jaar ga ik ook weer voor een 14 uur durende roadtrip.![]()
Die waren er vorig jaar ook en toen stond ook iedereen over heel het terrein verspreid hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:07 schreef Bloomsday het volgende:
[..]
Nee, toch? Er zijn nu toch speciaal aangewezen plaatsen waar je je tent moet neerzetten?
Doe maar, doe maar, doe maar. En laat dat vieze Keane maar thuis...quote:Keane, Smashing Pumpkins, Faithless, Chemical Brothers are sure to coming this summer, and there are rumors about The Killers, Kasabian and Muse.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef -skippybal- het volgende:
Leuk zeg, van die Hongaarse fora/sites bekijken op school![]()
Tadaa, als iemand goed Hongaars kan...
Björk, Beastie Boys, Billy Talent, The Exploited, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs en Arcade Fire (!) staan daar om één of andere reden vet gedrukt
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef -skippybal- het volgende:
Leuk zeg, van die Hongaarse fora/sites bekijken op school![]()
Tadaa, als iemand goed Hongaars kan...
Björk, Beastie Boys, Billy Talent, The Exploited, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs en Arcade Fire (!) staan daar om één of andere reden vet gedrukt
http://szigetfestival.info/shedule/quote:Программа Sziget 2007
Программа по сценам
Main Stage
Faithless
Gentleman
Gogol Bordello
Pink
Sportfreunde Stiller
The Chemical Brothers
The Good, the Bad and the Queen
The Hives
The Killers
Party Arena
Dave Clark
DJ Hell
Plump Djs
Satoshi Tomiie
Timo Maas
World Music Stage
Cesária Évora
Eddie Palmieri
Leningrad
Manu Dibango
Mari Boine
Orchestre National de Barbes
Rachid Taha
Salif Keita
Sergent Garcia
Skatalites
Tinariwen
Varttina
Wan2 Stage
GusGus
Hyper
Hooverphonic
Программа по дням
08.08 Salif Keita
09.08 Kaizers Orchestra, Negative, Beat Assailant, Tinariwen, Evan Worse Band
10.08 The Skatalites, Amsterdam Klezmer Band, Manu Dibango
11.08 Gus Gus, Subterraneans, Goldfingers/Freakfaze, Cherkezi Gypsi Brass Orchestra
12.08 Eddie Palmieri
13.08 DJ Hell, Sportfreunde Stiller, Surbahar, Sergent Garcia
14.08 Värttina, Silicone Soul, Motion Trio, The Exploited
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:37 schreef MaJo het volgende:
Hooverphonic is ook wel vet toch?
Wat voor soort muziek is het? Ik heb het gevoel dat ik de band ken maar ook weer niet echtquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar nog naar geweest in Tivoli, goed te doen.
Amsterdam Klezmer Band is zeker vetquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Main Stage ziet er okay uit voor zover het bekend is. De Skatalites zijn ook cool. En Hooverphonic is ook wel aardig ja.
Amsterdam Klezmer Band kan ook wel aardig uitpakken(even op de naam afgaande)...
Die zijn er inderdaad al wat jaartjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
The Skatalites is toch best old skool? Ik zei zo tegen m'n ma dat die kwamen, en die kende ze gewoon![]()
Tja.... Het is een beetje pop-achtig met trip-hop, standaard electro en ambient invloeden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek is het? Ik heb het gevoel dat ik de band ken maar ook weer niet echt
Kan je goed met het bier in de hand mee los gaan jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Even snel wat gesampled van de Amsterdam Klezmer Band website. Dat werkt als een trein op een festival
Ok ga ze checken. Ik ken het volgens mij al via mijn zus, klinkt wel bekend nlquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja.... Het is een beetje pop-achtig met trip-hop, standaard electro en ambient invloeden.
Klinkt vaag, maar is best vet.
Told ya soquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Even snel wat gesampled van de Amsterdam Klezmer Band website. Dat werkt als een trein op een festival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |