ik hoorde dat ze veel nummers hadden gemaakt en niet konden kiezen maar verder weet weet niemand meer?
quote:Ze hadden van elk nummer wel twintig verschillende versies en konden idd niet kiezen. Leftfield had daar ook last van. Komen ze na bijna tien jaar met een volkomen obligaat werkje. 't Is te hopen dat dat niet het geval zal zijn bij Massive Attack.
Op zaterdag 26 januari 2002 16:05 schreef haaahaha het volgende:
hahahaahha lachen die paintshopwebsite!ik hoorde dat ze veel nummers hadden gemaakt en niet konden kiezen maar verder weet weet niemand meer?
Zet Mezzanine nog maar eens op.
quote:Portishead heeft zeker ook dit 'luxe' probleem? * Xhorder wacht en wacht en wacht en wacht
Ze hadden van elk nummer wel twintig verschillende versies en konden idd niet kiezen. Leftfield had daar ook last van. Komen ze na bijna tien jaar met een volkomen obligaat werkje. 't Is te hopen dat dat niet het geval zal zijn bij Massive Attack.
Nieuw werk van vooral Massive attack ben ik ook zeer benieuwd naar, wist tot dit topic nog niet dat dat eraan zit te komen Stoer!
quote:Ik wilde hem al een tijdje kopen, maar ik vond hem nog wat duur voor een oude CD, totdat ik hem ergens 2ehands zag staan voor 15 gulden of zo. Ha, de loser die die cd heeft verkocht! dankjewel!
Op zaterdag 26 januari 2002 22:59 schreef Machiel het volgende:
En zeker Mezzanine moet ik legaal hebben vind ik dus dat wordt kopen soon
quote:Zou allemaal nog wel eens erg kunnen gaan tegenvallen. Maar massive attack heb ik wel goede hoop op. Die zijn vrij constant van kwaliteit.
Op maandag 28 januari 2002 01:47 schreef MadScientist het volgende:
BTW Prodigy is ook wel erg lang bezig met hun CD, net als KoRn....
Dus dat word verplichte kost!
quote:Nou ik heb eindelijk mezzanine in m'n bezit hoor!
Op zaterdag 26 januari 2002 22:59 schreef Machiel het volgende:
Van beide bands heb ik nogsteeds niets![]()
En zeker Mezzanine moet ik legaal hebben vind ik dus dat wordt kopen soon
yessssssssss!!!!!!!
quote:ja dat nummer is kicken!!
Op zondag 30 juni 2002 03:33 schreef Beetle het volgende:
Er staat een nummer op de soudtrack van Blade II.
maar nog niks gehoord over de nieuwe cd?
quote:nog niks he?!
Op zondag 30 juni 2002 16:57 schreef haaahaha het volgende:[..]
ja dat nummer is kicken!!
maar nog niks gehoord over de nieuwe cd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |