quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi An
Nu even lekker relaxen dan ?
Ik zit hier naar buiten te kijken. Een heel mooie lucht, wolken met daaronder een rand geel van de zon. En ergens zingen een paar vogels
nope daar woon ik nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel meevallen rond die tijd toch?
En ze sluiten je wijk alvast af voor die kijkers
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
hoj
ik moet dit ff kwijt...
Even een leuke quote van 2 kinders uit mijn klas tijdens het wandelende takken verschonen:
N. zegt tegen M.: Heej ik heb nu met L, wist je dat?
M.: Ja maar dat geeft niet. Nu kan ik toch weer mooi met een ander!
N.: Ow was bang dat je boos werd...
M.: Ah nee joh..had al in de gaten dat ze al een tijdje met je vreemdging.
N.: Ach ja maar ach...ik ben toch ook een player.![]()
![]()
![]()
![]()
en als juf mag je dan niet lachen
en ze zijn nog maar 10!!!!
zijn allemaal kinderen met leerachterstand, gedragsstoornissen, veel onstabiele thuissituaties...of nog weer iets anders... ze zijn ZO grappigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef An24 het volgende:
[..]
fantastisch
iets met dat kinderen niet achterijk zijn![]()
Een deel is dus mijn toekomstige clientelequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
zijn allemaal kinderen met leerachterstand, gedragsstoornissen, veel onstabiele thuissituaties...of nog weer iets anders... ze zijn ZO grappig
Taalopdracht:
De kinderen uit je groepje hebben lawaai. Jij wil graag werken. Wat vraag je ze?
**HOUD JE BEK!**
Je moeder vraagt hoe die gat in je broek komt. Verzin eens een smoesje.
** He ma! Mooie blouse heb je aan!! **
njah...ik lig de hele dag door eigelijk in een deuk...
Ik heb nog een hele leuke voor je...gediagnostiseerd op MCDD ODD PDD ADHD (hele alfabet..)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Een deel is dus mijn toekomstige clientele![]()
Reclasseringswerker...in de toekomst? dan ga ik eruitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele leuke voor je...gediagnostiseerd op MCDD ODD PDD ADHD (hele alfabet..)
je kan er niks mee..
hij gooit alles wat hem niet aanstaat door de ruimte...neem bijvoorbeeld...de tv, een telefoon, afstandsbediening, diepvrieskast, pannen, bestek etc.etc. ik kan nog wel even door gaan...echt eentje voor al je je verveelt...kan alleen maar 1op1 functioneren...whehe
Wat doe je precies (en wat ga je in de toekomst doen)
naast die andere 30 in mijn caseload? hmmm vier is maxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:17 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ahjahheel fijn! Dan heb ik er idd nog wel een bultje voor je
hoeveel wou je er hebben? per 2 krijg je korting
M'n vader gaf les op een vso-zmok school en m'n stiefmoeder werkte bij de jeugdreclassering, waar ze met name weer met zijn leerlingen in contact kwam. Je kunt wel raden waar het onder het avondeten altijd over gingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Een deel is dus mijn toekomstige clientele![]()
haha. das grappig! Mja, soms zijn het ook wel verhalen hoor, soms moet je kunnen ventilerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
M'n vader gaf les op een vso-zmok school en m'n stiefmoeder werkte bij de jeugdreclassering, waar ze met name weer met zijn leerlingen in contact kwam. Je kunt wel raden waar het onder het avondeten altijd over ging.
Ja ik ook meestal hoor...hoort erbijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
aan het eind van de dag weet ik alleen nog maar de leuke lollige dingen...dat ik een mep tegen mn hoofd aan heb gehad, het mikpunt voor stoelslingeren tijdens een rekenlesinstructie en proefkonijn voor de uitvoering van de taekwondo les van gister was...dat vergeet ik altijd.
Overkomt mij ook eigenlijk niet (meer). Ik ben nu zo handig geworden in gespreksvoering dat ik ze daarmee vaak rustig krijg. Die gijzelingsstraining hielp ook wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
idd..
whehe
word je volledig afgeranseld....is het de gewoonste zaak van de wereld...toch bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |